Πολλαπλασιάστηκε η δουλειά στα ΚΕΠ

Αυξάνεται και πληθύνεται ο αριθμός των παρεχόμενων υπηρεσιών που παρέχουν τα ΚΕΠ, προκειμένου σύντομα να αποτελούν το μοναδικό σημείο εξυπηρέτησης των πολιτών στην επαφή τους με το Δημόσιο.
Ο νέος “πονοκέφαλος” που έρχεται να προστεθεί στα καθήκοντά τους είναι η υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης για τη χορήγηση σύνταξης ΙΚΑ και η δυνατότητα των ενδιαφερομένων να πληροφορούνται για την πορεία της εξέλιξής της.
Επίσης, σύντομα θα χορηγούν και το σύνολο των βεβαιώσεων του ΟΑΕΔ. Ιδιαίτερη μέριμνα, μάλιστα, υπάρχει και για τους Έλληνες του εξωτερικού καθώς προσεχώς θα μπορούν στα προξενεία να εξυπηρετούνται όπως θα εξυπηρετούνταν από κάποιο ΚΕΠ.
Μπορεί η ηλεκτρονική διασύνδεση με βάσεις δεδομένων της Δημόσιας Διοίκησης να έχει «λύσει» τα χέρια των πολιτών, επιτρέποντάς τους να εξοικονομούν χρόνο, ωστόσο, ταυτόχρονα μειώνονται ολοένα και περισσότερο το προσωπικό τους.
Αυτή την αντίφαση διαπιστώνουν οι εργαζόμενοι που, από τη μία βλέπουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν να ψηφιοποιούνται και να αναβαθμίζονται και από την άλλη το προσωπικό να μειώνεται και τα ΚΕΠ να συγχωνεύονται.

ΦΩΤΟ: www.aftodioikisi.gr



Τελευταία άρθρα