«Μετά από δυο καλοκαίρια κατά τα οποία η κίνηση λόγω του κορωνοϊού, ήταν μέτρια έως μηδενική, αφού ο κόσμος φοβόταν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, η κίνηση το φετινό καλοκαίρι μας έκανε να είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον καθώς ο κόσμος ξαναγύρισε στο λεωφορείο.
Δώσαμε ιδιαίτερο βάρος στις τουριστικές περιοχές, φτιάχνοντας ένα πρόγραμμα με δρομολόγια από τις 6 το πρωί μέχρι τη 1 μετά τα μεσάνυχτα κάτι που ήταν σημαντικό για τους επισκέπτες μας καθώς διευκολύνθηκαν στις μετακινήσεις τους.
Η φετινή πορεία μας γεμίζει με μεγαλύτερη διάθεση να κάνουμε για τον επόμενο χρόνο κάποιες βελτιώσεις για ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση», είπε αρχικά ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ν. Ζακύνθου Διονύσης Κακολύρης και στη συνέχεια, αναφέρθηκε στα έργα που υλοποιήθηκαν αλλά και σε αυτά που έχει προγραμματίσει να κάνει η εταιρεία. «Η φετινή χρονιά μας δίνει ελπίδα για τη συνέχεια, για μια επιστροφή στην κανονικότητα. Μπήκαν οκτώ καινούργιες στάσεις με πινακίδες, στις οποίες αναγράφεται ο χρόνος άφιξης του λεωφορείου. Έχουμε προγραμματίσει να τοποθετηθούν οκτώ ακόμα μέχρι του χρόνου. Επίσης, φτιάχνεται εφαρμογή την οποία θα μπορεί να χρησιμοποιεί ο επιβάτης για να βλέπει ακριβώς που είναι το λεωφορείο και σε πόση ώρα θα περάσει από το σημείο που βρίσκεται».
Ένα από τα σοβαρά προβλήματα που απασχόλησε τη διοίκηση του ΚΤΕΛ κατά τη διάρκεια της σεζόν ήταν το κυκλοφοριακό, για το οποίο μάλιστα ως γνωστό απέστειλε εξώδικο στις αρμόδιες τοπικές αρχές προκειμένου να επιληφθούν του θέματος…
Σύμφωνα με τον κ. Κακολύρη, «Κάθε χρόνο υπάρχει έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα το καλοκαίρι, αλλά φέτος οξύνθηκε ακόμα περισσότερο. Από την παραλιακή δεν μπορούσες να περάσεις και σε Λαγανά, Αργάσι και Τσιλιβή υπήρχε τεράστιο πρόβλημα με τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Σε ότι αφορά το λιμάνι είναι το γνωστό πρόβλημα…ειδικά τις ώρες άφιξης του πλοίου. Θα πρέπει κάτι να γίνει, όπως να στελεχωθεί ειδικά το καλοκαίρι το λιμεναρχείο για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά. Ο κόσμος που φτάνει στο λιμάνι και που έρχεται στο νησί μας για διακοπές δεν μπορεί πάλι να ζει αυτά που άφησε πίσω στις μεγαλουπόλεις. Είναι ντροπή. Δεν γίνεται να κάνουμε 40-45 λεπτά να βγούμε από το λιμάνι».
Ενόψει του δύσκολου χειμώνα ο κ. Κακολύρης μιλά για την αύξηση της τιμής του καυσίμου, τονίζοντας ότι στο ΚΤΕΛ θα διατηρηθούν οι ίδιες τιμές στα εισιτήρια, αλλά μπορεί να υπάρχει μείωση σε δρομολόγια που δεν έχουν πολλούς επιβάτες.
«Οι τιμές των καυσίμων είναι μια πληγή καθώς είχε φτάσει στα 2 ευρώ το λίτρο. Η τιμή του εισιτηρίου μας από το 2010 είναι η ίδια και θα παραμείνει ίδια. Θα κοιτάξουμε να λειτουργήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε, αλλά αν θα χρειαστεί να γίνουν κάποιες περικοπές σε δρομολόγια που βλέπουμε ότι δεν υπάρχει καθόλου κίνηση. Θα κοιτάξουμε να διατηρήσουμε τα βασικά δρομολόγια για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού».
Για τις μεταφορές των μαθητών της Δευτεροβάθμιας από και προς τα σχολεία τους, τις οποίες έχει αναλάβει το ΚΤΕΛ, ο κ. Κακολύρης αναφέρει: «Αυτή είναι η δεύτερη εβδομάδα που εκτελούμε σχολικά δρομολόγια. Κάθε χρόνο είναι γνωστό ότι παρουσιάζονται νέα παιδιά και νέες γραμμές και νέες ανάγκες. Ό,τι πρόβλημα παρουσιάζεται, προσπαθούμε να το λύνουμε και θεωρώ ότι αυτή την εβδομάδα θα έχουμε το οριστικό πρόγραμμα για όλο το χειμώνα. Στη διαδικασία δεν υπάρχουν προβλήματα, είναι κάποια παιδιά που οι γονείς τους τα πηγαίνουν με το αυτοκίνητο στο σχολείο και μετά επιστρέφουν το μεσημέρι χωρίς όμως να το έχουν δηλώσει. Όταν ολοκληρωθούν αυτές οι δηλώσεις, θα φτιάξουμε το οριστικό πρόγραμμα».
Τέλος, τόνισε ότι πρέπει να γίνουν άμεσα καθαρισμοί στο οδικό δίκτυο, καθώς κλαριά και σκουπίδια κάνουν κάποια σημεία απροσπέλαστα. «Ειδικά από τον Άγιο Δημήτριο μέχρι το Καταστάρι (όχι στον κεντρικό δρόμο) δεν μπορεί να περάσει ούτε λεωφορείο αστικού τύπου. Έχουμε τεράστιο πρόβλημα. Σκουπίδια, κλαριά… Σε λίγο δεν θα μπορούμε να περάσουμε για να εξυπηρετήσουμε τα παιδιά. Πρέπει να γίνει κάτι άμεσα. Το έχουμε μεταφέρει στην Περιφέρεια, όμως, είναι θέμα αρμοδιότητας του Δήμου. Έχω ραντεβού με τον Δήμαρχο και θεωρώ ότι θα βρεθεί λύση. Είχε γίνει μια κινητοποίηση εδώ και δυο χρόνια και είχαν καθαριστεί με ιδιωτική πρωτοβουλία».