Τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρίας δείχνουν επίσης ότι οι ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια, παρά την κρίση του κόστους ζωής.
Σύμφωνα με την Advantage Travel Partnership, αυτή η τάση για πιο έγκαιρες κρατήσεις αποτελεί μια μετατόπιση από τα πρότυπα που προέκυψαν από την πανδημία, όταν οι συνεχείς αλλαγές στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς οδηγούσαν τους καταναλωτές να σχεδιάζουν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή τα ταξιδιωτικά τους πλάνα..
Οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2024 αποτελούν το 54% του συνόλου των κρατήσεων για το 2024 στην εταιρία, μέχρι στιγμής, ακολουθούμενες από τις κρατήσεις για τον χειμώνα 2023-2024 σε ποσοστό 46%.
Οι κρατήσεις για το επόμενο καλοκαίρι είναι επίσης αυξημένες κατά 67% και σχεδόν οι μισές από αυτές που πραγματοποιούνται μέσω του δικτύου της Advantage και αναχωρούν το επόμενο καλοκαίρι αφορούν επιλογές all-inclusive.
Οι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων αποδεικνύονται δημοφιλείς για τα Χριστούγεννα, με το Μεξικό, την Αυστραλία και την Ταϊλάνδη να κατέχουν τα πρωτεία στις κρατήσεις. Ενώ, οι κρουαζιέρες αντιπροσωπεύουν το 14% των αναχωρήσεων του 2024, μέχρι στιγμής, με τη Μεσόγειο και την Καραϊβική να αποτελούν τους προτιμώμενους προορισμούς.
Οι προορισμοί με τις υψηλότερες πωλήσεις μεταξύ των ταξιδιωτικών πρακτόρων της Advantage για το επόμενο έτος είναι έως τώρα η Τενερίφη, η Αττάλεια, η Κόστα Μπλάνκα, η Μαγιόρκα και το Λανζαρότε.
Σε δηλώσεις της η Kelly Cookes, εμπορική διευθύντρια της Advantage, είπε: “Αυτό δείχνει ότι οι διακοπές είναι πραγματικά μια αναγκαιότητα και κάτι στο οποίο οι άνθρωποι θέλουν να δώσουν προτεραιότητα το επόμενο έτος.
“Τα μέλη των ταξιδιωτικών πρακτόρων μας βλέπουν ισχυρές κρατήσεις για το εξάμηνο του Οκτωβρίου και έπειτα, γεγονός που αποτελεί πολύ θετικό σημάδι ότι ο κλάδος συνεχίζει να ευημερεί”.