Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η διεθνής κίνηση ήταν εκείνη που για μία ακόμη φορά έδωσε το τέμπο, καταγράφοντας αύξηση 15,9% σε σχέση με τα προ πανδημίας νούμερα, τη στιγμή που η κίνηση εσωτερικού σημείωσε μονοψήφια άνοδο κατά 8,6% συγκριτικά με το 2019.
Η Καβάλα (-9%), η Κεφαλονιά (-21,2%) και η Μύκονος (-16,3%) ήταν οι μοναδικοί προορισμοί που υστέρησαν σε σχέση με τα προ πανδημίας νούμερα. Στον αντίποδα, τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο κατέγραψαν το Ακτιο (44,2%), η Σκιάθος (43,1%), η Ρόδος (38,6%) και η Ζάκυνθος (30,2%). Σε απόλυτους αριθμούς τις καλύτερες επιδόσεις σημείωσαν τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, της Ρόδου και των Χανίων και ακολούθησαν εκείνα της Σαντορίνης και της Κέρκυρας.
Σε επίπεδο τετραμήνου Ιανουαρίου – Απριλίου η επιβατική κίνηση σημείωσε αύξηση 4,7% έναντι του 2019, φτάνοντας το διάστημα στα 3,5 εκατ. ταξιδιώτες. Η διεθνής κίνηση κατέγραψε διψήφιο ποσοστό ανόδου κατά 11,4% και ανήλθε στα 1,78 εκατ. από τα 1,59 εκατ. του αντίστοιχου τετραμήνου του 2019, ενώ αντίθετα η κίνηση εσωτερικού σημείωσε πτώση σε ποσοστό 1,4% και έκλεισε στα 1,73 εκατ. από 1,75 εκατ. το 2019.
Αντίστοιχη ήταν και η εικόνα των πτήσεων, με τον αριθμό τους τον Απρίλιο να σημειώνει άνοδο 4,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019 και τις διεθνείς πτήσεις να καταγράφουν αύξηση 9,8% έναντι πτώσης 1,2% που σημείωσαν οι πτήσεις εσωτερικού. Οριακή αύξηση 0,2% καταγράφηκε σε επίπεδο τετραμήνου σε ό,τι αφορά τις πτήσεις, με τις διεθνείς να σημειώνουν αύξηση 4,1% και τα δρομολόγια εσωτερικού να υστερούν κατά 2,2% σε σχέση πάντα με το 2019.