Οι επαγγελματίες προσπαθούν να συγκροτήσουν τις τιμές και οι καταναλωτές ψάχνουν τις πιο οικονομικές λύσεις. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν διαχρονικά τον καθρέφτη της οικονομίας ,αφού το άγχος της επιβίωσης τους συμβαδίζει και με την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού.
Όλα αυτά με την ενεργειακή κρίση να έχει ” ροκανίζει” τα έσοδα τους αφού το λειτουργικό κόστος έχει εκτοξευθεί. Τα επιδόματα και τα καλάθια έχουν αποκτήσει πλέον μόνιμα χαρακτήρα και η αγορά στο επίπεδο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων κινείται σε νέες συνθήκες.