Ο κ. Μοθωναίος ζητά να ενταχθεί το έργο της υπογειοποίησης και πάλι στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου και αναφέρει: «Στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2022 είχαν βάλει στην αρχή ένα ποσό για την υπογειοποίηση κάδων, το έβγαλαν και το έβαλαν σε άλλο κωδικό και τώρα, για το 2023 παρατηρώ ότι σε αρκετές Δημοτικές Ενότητες έχουν διπλασιάσει τα ποσά για αποκατάσταση οδών, δηλαδή, από 70.000 που ήταν το 2022 έχουν φτάσει στις 140.000 ευρώ, ενώ για την υπογειοποίηση κάδων δεν έχουν βάλει ούτε ένα ευρώ… Για αυτό έκανα παρέμβαση και είπα ότι δεν γίνεται στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2023 να διπλασιάζεται την αποκατάσταση οδών και να μην μπαίνει ένα ποσό για να ξεκινήσει έστω πιλοτικά η υπογειοποίηση».
Όσον αφορά τα πλεονεκτήματα, πρόσθεσε: «Η υπογειοποίηση βοηθάει στο να μην έχεις αυτήν την εικόνα στους δρόμους με τους κάδους. Είναι χωμένοι μέσα στη γη. Δεν έχουν περιβαλλοντικό αποτύπωμα και δεν το μολύνουν το περιβάλλον. Δεύτερον γίνεται σε όλα τα κράτη του κόσμου. Ας γίνει υπογειοποίηση σε κάποια σημεία, να δούμε πως δουλεύει και μετά να προχωρήσουμε στα υπόλοιπα. Να δούμε αν το μέτρο βοηθάει και μετά να προχωρήσουμε και στις άλλες Δημοτικές Ενότητες. Η πόλη είναι βρώμικη και οι κάδοι είναι γεμάτοι. Όποιος δει γεμάτο κάδο, τα αφήνει δίπλα και η πόλη θυμίζει μια ανοιχτή χωματερή. Δεν είναι κανονικότητα να έχεις δέκα κάδους σε μια περιοχή και μετά από δυο χιλιόμετρα άλλους δέκα κάδους. Δυστυχώς, εξαφανίστηκαν κάδοι από κάποιες γειτονιές. Κάποιοι κάτοικοι δεν ήθελαν να επιστρέψουν και δεν επέστρεψαν ποτέ. Αυτή η διαδικασία με την υπογειοποίηση των κάδων ξεκίνησε όταν με ένα έγγραφο του το Λιμενικό Ταμείο απαίτησε να φύγουν οι κάδοι από την οδό Κωνσταντίνου Λομβάρδου, αλλά δυστυχώς 2-3 χρόνια δεν έχει προχωρήσει».