«Είναι μια οργανωμένη και συνεπής εταιρία. Είναι θετικό και καλό για μας που συνεργαζόμαστε μαζί της. Έχουν στόχο και όραμα για περαιτέρω ανάπτυξη και είναι θετικό όταν βλέπεις μια σοβαρή εταιρεία να αντιμετωπίζει το θέμα του τουρισμού και της βιωσιμότητας με μια πολύ σοβαρή προσέγγιση», σχολίασε αρχικά ο τουριστικός πράκτορας Γιάννης Φιλιπποπολίτης, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε στο πρόγραμμα της Jet 2 και στα όσα ανακοίνωσε σε δείπνο που παρέθεσε στο Λονδίνο, στο περιθώριο της έκθεσης.
Πιο αναλυτικά για τη Ζάκυνθο, ο κ. Φιλιπποπολίτης τόνισε ότι πρέπει να λυθούν τα προβλήματα στις υποδομές που υποβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν και προκαλούν αρνητικά σχόλια στους επισκέπτες, επηρεάζοντας συνολικά την εικόνα του νησιού στους υποψήφιους επισκέπτες. «Η Ζάκυνθος αρέσει και υπάρχει φανατικό κοινό… Πολλοί άνθρωποι, ειδικά από τη Μεγάλη Βρετανία, έρχονται ξανά και ξανά. Από ΄κει και πέρα, είναι στο δικό μας χέρι να λύσουμε τα θέματα… Το Ναυάγιο κινδυνεύει να χαθεί με τους ρυθμούς που τρέχουμε… Πρέπει να λυθούν και τα μεγάλα θέματα που έχουν να κάνουν με την αποχέτευση, την ύδρευση και την αποκομιδή των απορριμμάτων, γιατί φέτος για 10 μέρες η εικόνα ήταν κακή και σχολιάστηκε από τους πελάτες. Κάποιοι γράφουν σχόλια για τις υποδομές. Δεν μας τιμά να λένε ότι είναι κρίμα ένα τόσο όμορφο νησί να μην έχει πεζοδρόμια στις τουριστικές περιοχές… Είμαστε πολύ πίσω στις υποδομές».
Ένα άλλο σοβαρό ζήτημα που πρέπει να λυθεί είναι η αντικατάσταση του ραντάρ στην Ανδραβίδα. Αυτό αποτελεί αίτημα και των εταιρειών, όπως η Jet2 και στόχος είναι μέχρι το επόμενο καλοκαίρι να έχει τοποθετηθεί και να γίνει η απαραίτητη εκπαίδευση στο προσωπικό. «Και το θέμα του ραντάρ είναι κάτι και πρέπει να λυθεί την επόμενη άνοιξη. Τουλάχιστον να εγκατασταθεί… Υπάρχουν διαβεβαιώσεις ότι θα τελειώσει μέχρι την επόμενη άνοιξη και ότι θα γίνει γρήγορα η εκπαίδευση των ανθρώπων που θα το χειρίζονται».