Μεταξύ άλλων, αναφέρει: «Στο νησί υπάρχουν οξυμένες ανάγκες κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης λόγω:
1. Έλλειψης περιμετρικής οδού στην Πόλη, που να ενοποιεί μέσω της γέφυρας & συνολικά της περιοχής Αγίου Χαραλάμπη την είσοδο της Πόλης από Αργάσι με την είσοδο της Πόλης από την Εθνική Οδό Ζακύνθου Κερίου & την είσοδο της Πόλης από το δρόμο Καμάρα-Πάστρα & την οδό προσπέλασης του Παλαιού Νοσοκομείου. Αυτό δημιουργεί ιδιαίτερη συγκοινωνιακή επιβάρυνση της Πόλης καθώς η πρόσβαση στο Λιμάνι γίνεται αποκλειστικά μέσω δρόμων εντός της Πόλεως (Υφαντουργείων, Τεμπονέρακλπ), που πλέον δεν επιτρέπουν την ανεμπόδιστη διέλευση φορτηγών & λεωφορείων. Αντίστοιχα όπως γνωρίζετε η σύνδεση κοντά στην Πόλη της Τουριστικής Περιοχής Τσιλιβή-Πλάνου-Τραγακίου με τις Επαρχιακές οδούς Αλυκών & Ζακύνθου-Βολιμών γίνεται μέσα από δαιδαλώδεις κοινοτικές οδούς που καθιστά ιδιαίτερα προβληματική την προσπέλαση στο Νοσοκομείο, την Πόλη και το Αεροδρόμιο.
Σχετικώς εκπονείται το τρέχον διάστημα αναγνωριστική μελέτη διασύνδεσης της γέφυρας του Αγίου Χαράλαμπου στο νότιο μέρος της Πόλης της Ζακύνθου με τον κόμβο στην είσοδο της Πόλης στη θέση «Λούμπα» έως και τις περιοχές Γαϊτανίου και Τσιλιβί.
Επερωτάστε ποιες είναι οι πρωτοβουλίες που θα πάρετε για να επιταχυνθεί ένα τόσο σοβαρό συγκοινωνιακό θέμα;
2.Ομοίως επί δεκαετίες υπάρχει αδράνεια για την έναρξη σχεδιασμού περιμετρικής Οδού στο Αργάσι, προκειμένου για την προσπέλαση του Ξηροκάστελου-Βασιλικού-Γέρακα, που θα παρακάμπτει το τουριστικό κέντρο του Αργασίου. Σχετική αρχική μελέτη του θέματος είχε ξεκινήσει την εποχή της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
Επερωτάστε εάν θα αναπτύξετε πρωτοβουλίες σε αυτή την κατεύθυνση;
3.Ο σχεδιασμός μεγάλου οδικού άξονα Νότου Βορρά από τις Βαρρές μέχρι τις Αλυκές, διερχόμενη εκτός των Κοινοτήτων δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, ούτε καν σε επίπεδο μελετών. Αντ΄ αυτού τα όποια χρήματα, δαπανώνται στους Επαρχιακούς δρόμους, των οποίων η συντήρηση & η ασφαλή λειτουργία δεν μπορεί να υποκαταστήσει την ανάγκη για ένα μεγάλο οδικό άξονα εκτός κατοικημένων περιοχών. (…)
α. εκκρεμούν 1200 μ. στη θέση “Κωλοσύρτη” εξαιτίας μετατόπισης- καθίζησης του βουνού προς τη Θάλασσα, για την αντιμετώπιση της οποίας απαιτείται νέο έργο, με αυξημένων απαιτήσεων τεχνική λύση, που θα επιτρέψει και την ασφαλή παράδοση του δρόμου. Έχει ολοκληρωθεί η μελέτη του έργου.
β. Ακόμα όμως και να παραδοθεί ο δρόμος αυτός, απαιτείται η σύνδεσή του με τις Επαρχιακές Οδούς Ζακύνθου-Βολιμών& Αλυκών με νέο έργο, καθώς λόγω του υφιστάμενου οδικού δικτύου στην περιοχή, επιβαρύνονται οι οικισμοί των Αλυκών και του Αλικανά, τουριστικού ενδιαφέροντος όπου λειτουργούν πλήθος ξενοδοχειακών μονάδων και άλλων τουριστικών εγκαταστάσεων. Για τη Νέα οδός σύνδεσης Τηγάνια Αλυκών με την 6η Επαρχιακή Οδό Ζακύνθου Βολιμών βρίσκεται προς δημοπράτηση η μελέτη. (…)
Επερωτάστε ποιες είναι οι ενέργειές σας από εδώ και πέρα για την επιτάχυνση των διαδικασιών:
1.ολοκλήρωσης του δρόμου Αλυκές –Ξύγκια στη θέση “Κωλοσύρτη”
2.χρηματοδότησης & εκτέλεσης της κατασκευής της Νέας οδού σύνδεσης Τηγάνια Αλυκών με την 6η Επαρχιακή Οδό Ζακύνθου Βολιμών
χρηματοδότησης και εκτέλεσης της παράκαμψης του Αγίου Δημητρίου και μεταφοράς της Εκκλησίας».