Μπορεί οι πτήσεις από το εξωτερικό και συγκεκριμένα, από την Βρετανία και την Ολλανδία να είναι καθημερινές στο νησί μας και παράλληλα, να υπάρχουν πολύ θετικά μηνύματα για αυξημένη επισκεψιμότητα το Πάσχα και το καλοκαίρι, ωστόσο οι άνθρωποι του τουρισμού ανησυχούν, καθώς διαπιστώνουν ότι δεν έχει γίνει τίποτα για την βελτίωση των υποδομών του νησιού.
Αντιθέτως, βλέπουν τα προβλήματα μέρα με την ημέρα να αυξάνονται… Εκτός από τα χρόνια άλυτα ζητήματα, φέτος γιγαντώθηκαν τα προβλήματα στην ύδρευση, ενώ την ίδια στιγμή, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΙΜΝΑ από τις αρχές για τον καθαρισμό κοινόχρηστων χώρων και σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος (πχ Μπόχαλη, Ναυάγιο) στην πόλη ή στις τουριστικές περιοχές. Επίσης, δεν έχει γίνει καμία καμπάνια προβολής του νησιού για την ενίσχυση των τουριστικών ροών και την στήριξη της τοπικής κοινωνίας… μετά από δύο χρόνια πανδημίας.
Αντί για δράσεις εξωστρέφειας, κάποιοι πάλι «κλείστηκαν στο καβούκι τους» και περιμένουν να λειτουργήσουν όλα στον αυτόματο.
Για μία φορά ακόμα, τα κενά καλούνται να καλύψουν οι ιδιώτες… Μία πολύ σημαντική πρωτοβουλία πήρε για μία ακόμα χρονιά ο συμπατριώτης μας, Γιώργος Θεοδόσης.
Οι κυριότερες στιγμές του Ζακυνθινού ιδιαίτερου Μεγαλοβδόμαδου, και οι ομορφιές του τόπου αποτελούν τα βασικά στοιχεία του φετινού τηλεοπτικού σποτ του 11880 για το Πάσχα.
Εξάλλου ο συμπατριώτης μας, Γιώργος Θεοδόσης, ιδιοκτήτης της εταιρείας, όπως και της ναυτιλιακής «Levante Ferries» δεν χάνει ευκαιρία να εκδηλώνει την αγάπη του στο νησί μας, προβάλλοντάς το στο πανελλήνιο μέσα από τα τηλεοπτικά σποτ, δημιουργώντας υπεραξίες.
Ειδικά φέτος, μετά από δύο χρόνια αποχής, λόγω της πανδημίας και με τα βλέμματα όλου του επιχειρηματικού κόσμου και τις ελπίδες να αναπτερώνονται στο Πάσχα του 2022, δίνει χέρι βοηθείας, παρακάμπτοντας τις αγκυλώσεις των τοπικών αρχών και φορέων που κρατάνε τις τύχες του νησιού στα χέρια τους, δρώντας μόνος του, όπως πάντα, για το κοινό καλό, μετατρέπει το νησί σε πόλο έλξης προβάλλοντας τα τοπικά έθιμα και τις ομορφιές, μεταφέροντας το εορταστικό κλίμα, προτρέποντας τους Έλληνες να επιλέξουν τη Ζάκυνθο για τις διακοπές τους.
Τα τελευταία χρόνια, με αυτά τα τηλεοπτικά σποτ, η Ζάκυνθος υπερέχει διαφημιστικά και έχει καταστεί ένας από τους πιο δημοφιλείς ελληνικούς νησιωτικούς προορισμούς.
Το σχετικό συνοδευτικό κείμενο στο σποτ αναφέρει: «Το Πάσχα πλησιάζει και μας φέρνει… ό,τι μας έλειψε! Ταξίδεψε στη Ζάκυνθο και όλους τους άλλους όμορφους προορισμούς της χώρας μας, έχοντας πάντα δίπλα σου το 11880, για όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστείς».
Την ίδια στιγμή, οι άνθρωποι του τουρισμού μιλούν στην «ΗΜΕΡΑ» για τα θετικά μηνύματα που λαμβάνουν ενόψει της νέας σεζόν, αλλά και για την απογοητευτική εικόνα του νησιού…
Όσον αφορά το αυξημένο ενδιαφέρον για το νησί μας, είπε: «Οι κρατήσεις έχουν βελτιωθεί και πάλι μετά το πάγωμα που είχαμε για 2-3 εβδομάδες, μετά την αρχή του πολέμου. Μπήκαν σε καλό ρυθμό και ο κόσμος «διψάει» για διακοπές. Από Μεγάλη Βρετανία έχουν αυξηθεί οι κρατήσεις. Ελπίζουμε να κυλήσουν όλα ομαλά. Θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε το πολύ μεγάλο πρόβλημα που έχει να κάνει με την ακρίβεια στην καθημερινότητα και στην παροχή υπηρεσιών».