Απαράδεκτη, απάνθρωπη και αυταρχική απόφαση του ΥΠΠΑΙΘ… Αύξηση των μαθητών ανά τμήμα | Γράφει ο Ν. Γράψας

cnn.gr

Απαράδεκτη, απάνθρωπη και αυταρχική απόφαση του ΥΠΠΑΙΘ… Αύξηση των μαθητών ανά τμήμα


Γράφει ο Νίκος Γράψας

Μνημειώδης αναλγησία, που καταδικάζεται από όλες τις παρατάξεις των εκπαιδευτικών…

Συγχωνεύσεις τμημάτων στα σχολεία όλης της χώρας, με 28 μαθητές ανά τμήμα εν μέσω πανδημίας, μέσα Οκτωβρίου, για να καλυφθούν τα 6.000 κενά, χωρίς να προσληφθούν αναπληρωτές…

-Αδιαφορούν για την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών παραβιάζοντας τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για τον αριθμό των μαθητών ανά τ.μ…

-Αδιαφορούν για τα εργασιακά δικαιώματα όσων εκ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών θα χάσουν τη δουλειά τους μετά τις συγχωνεύσεις…

Αδιαφορούν για την αναστάτωση που θα δημιουργηθεί από τον επαναπρογραμματισμό των μαθημάτων, τις μετακινήσεις, τις αλλαγές στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών στα Σχολεία και τις εκ νέου αναθέσεις των μαθημάτων…

Στη Ζάκυνθο συγχωνεύονται τμήματα σχεδόν στα μισά σχολεία, και δημιουργούνται τμήματα ακόμα και με 28 μαθητές…

Τινάζεται, κυριολεκτικά, στον αέρα η λειτουργία και ο προγραμματισμός σχολείων, τμημάτων, μαθητών και εκπαιδευτικών!

Μα τι επιδιώκει, τέλος πάντων, η ηγεσία του ΥΠΠΑΙΘ;

-την υπερμετάδοση του κορωνοϊού στα σχολεία και σε ολόκληρη την κοινωνία, στοιβάζοντας 28 μαθητές σε αίθουσες-κλουβιά, και σε πολλές περιπτώσεις προκάτ;…

-τη συνέχεια των χαμένων ωρών, όταν το τελικό πρόγραμμα των μαθημάτων θα φτάσει να οργανωθεί τέλος Οκτώβρη;

– Δεν γνωρίζει κανείς από τους συμβούλους της ηγεσίας του ΥΠΠΑΙΘ, ότι, τουλάχιστον στα Γυμνάσια, όπου τα τμήματα δημιουργούνται με βάση τις επιλογές των μαθητών στη β΄ξένη γλώσσα, είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να επανασχεδιαστούν και να συντμηθούν μόνο με μια αριθμητική προϋπόθεση;

-Δεν γνωρίζει κανείς, ότι τέτοιες αλλαγές προτείνονται κατόπιν υπογεγραμμένης απόφασης διοικητικού οργάνου , κι όχι με την αποστολή ενός αρχείου excel;;

-Συμφωνούμε ότι ζούμε σε ευρωπαϊκή, χώρα που έχει ενσωματώσει στη νομοθεσία της, τις δύο παγκόσμιες χάρτες των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και των Δικαιωμάτων του Παιδού;

Ποιος δίνει το δικαίωμα στην υπουργό, να κάνει (κι άλλη!) οικονομία στην υγεία και την εκπαίδευση των μαθητών;

Αλλά όπως κάνει μέχρι τώρα, η υπουργός δεν εξηγεί, δεν επικοινωνεί, χτυπάει ανελέητα τη δημόσια εκπαίδευση…Πόσο θα το ανέχεται αυτό η κοινωνία μας…

Ακολουθήστε το imerazante.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από τη Ζάκυνθο