Ο «Καπετάνιος» και η Πατρών-Πύργου | Γράφει ο Διονύσης Ιθακήσιος

protothema.gr

Δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ καθόλου με την υπόθεση Καλογρίτσα και τη λειτουργία της επιτροπής της Βουλής. Όμως η εμπλοκή του συγκεκριμένου εργολάβου, ελέω ΣΥΡΙΖΑ με την Εθνική οδό Πατρών – Πύργου δεν μπορεί σαν περιοχή να μην μας απασχολεί. Δεκάδες συμπολίτες μας πληρώνουν βαρύ τίμημα εδώ και δεκαετίες σε ατυχήματα σε αυτή τη διαδρομή.

Έχουμε και λέμε λοιπόν: Στην επιτροπή της Βουλής ο «καπετάνιος» κ. Καλογρίτσας, όπως τιμητικά τον αποκαλούσαν τον μεγαλοεργολάβο εντός του ΣΥΡΙΖΑ, για τις ποικίλες υπηρεσίες και διευκολύνσεις που παρείχε, ξεδιπλώνεται η σχέση αυτή και όσα συνέβησαν στην προσπάθεια της τότε κυβέρνησης να φτιάξει δικό της μέσο ενημέρωσης. Όλα αυτά αφήνουν οσμές περίεργων διαδρομών χρήματος και υπόγειων σχέσεων που κάθε άλλο παρά με το ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς ταιριάζουν. Όπως και πολλοί άλλοι στο παρελθόν και οι συγκεκριμένη εξουσία των ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ περπάτησε στο ίδιο μονοπάτι, απλά πιο άτσαλα και απρόσεκτα. Ίσως υπήρχε η βεβαιότητα ότι «άχαστου του κ. Τσίπρα» όπως ήθελαν να ονειρεύονται και επομένως δεν θα ερχόταν ποτέ διερεύνηση.



Εμάς δεν μας εκπλήσσουν αυτά που διαρρέουν από την επιτροπή της Βουλής και τις αποκαλύψεις του «καπετάνιου», ξέραμε και για τις «γάτες αγκύρας» με τον τότε μεγαλοεκδότη του πανίσχυρου τότε συγκροτήματος και για τις επαφές με πολλούς ανθρώπους των μέσων ενημέρωσης. Άλλο τα βοθροκάναλα της διαπλοκής, άλλο οι ιδιοκτήτες τους και τα λεφτά τους για κάθε χρήση και εξυπηρέτηση. Αυτό όμως είναι πλέον δουλειά της επιτροπής της Βουλής και της Δικαιοσύνης.

Όμως στην ιστορία αυτή εμπλέκεται η Πατρών- Πύργου δυστυχώς και η καθυστέρηση να ξεκινήσει το έργο ουσιαστικά. Ενώ ήταν ώριμο και έτοιμο για δημοπράτηση από την κυβέρνηση Σαμαρά- Βενιζέλου με υπουργό τότε τον κ. Χρυσοχοΐδη, ήρθε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και για να εξυπηρετήσει τον δικό της εργολάβο έσπασε το έργο σε οχτώ εργολαβίες για να έχει το δικαίωμα η εταιρία του «καπετάνιου» να συμμετέχει. Στην πορεία κατέστη έκπτωτος από τις εργολαβίες που πήρε, το έργο έχει σταματήσει, με ελάχιστη έως μηδενική πρόοδο, και τώρα το υπουργείο υποδομών τρέχει να το ξεμπλοκάρει.

Στην πραγματικότητα ένα κομματικό ρουσφέτι, με πολλές άλλες προεκτάσεις σε επιδιώξεις ελέγχου στην ενημέρωση, έχει καταδικάσει τη μισή Πελοπόννησο και δύο νησιά του Ιονίου στο να συνεχίσουν να διέρχονται από έναν δρόμο καρμανιόλα και με μεγάλο φόρο αίματος κάθε χρόνο. Δεν θα αναφερθώ σε όσα είπε για το δρόμο αυτό ο τέως Πρωθυπουργός κατά την πρόσφατη επίσκεψη του στο Νομό Ηλείας. Καλύτερα να σιωπά. Όμως τώρα η ευθύνη πέφτει στην τωρινή Κυβέρνηση και στον Υπουργό Υποδομών. Άλλες καθυστερήσεις δεν επιτρέπονται και οι κάτοικοι των ενδιαφερομένων νομών περιμένουν έναρξη και σφιχτό χρονοδιάγραμμα για την Πατρών-Πύργου.

Ακολουθήστε το imerazante.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα από τη Ζάκυνθο