Μεγάλη καμπάνια για τη Ζάκυνθο από την 11880 και τον Γ. Θεοδόση

Στην επανεκκίνηση της Ζακυνθινής οικονομίας στοχεύει το σενάριο της διαφημιστικής υπερπαραγωγής που ετοιμάζει ο όμιλος 11880 του συμπατριώτη μας Γιώργου Θεοδόση.
Το σενάριο του τηλεοπτικού μηνύματος, εστιάζει στο ότι η Ζάκυνθος είναι «έτοιμη» να υποδεχτεί επισκέπτες με τα μοναδικά της προτερήματα, που είναι: ο πολιτισμός, οι γεύσεις, οι ομορφιές, το περιβάλλον, οι θάλασσες, οι παραλίες, οι εικόνες, οι υπηρεσίες, η φιλοξενία και ο παράγοντας άνθρωπος!

Στο νησί μας, βρίσκεται ήδη κινηματογραφικό συνεργείο, αποτελούμενο από ειδικούς – «γκουρού» του είδους, οι οποίοι προσαρμόζουν το σενάριο, στην Ζακυνθινή πραγματικότητα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του imerazante.gr τα γυρίσματα θα γίνουν Παρασκευή και Σάββατο.
Τα γυρίσματα στην πόλη θα εστιάσουν στην παραλιακή λεωφόρο, μέρος της οποίας θα μείνει κλειστό για λίγη ώρα – προκειμένου να γίνουν τα απαιτούμενα – και στην βόρεια πλευρά του νησιού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το short story θα ξεκινάει με τις καμπάνες του Αγίου μας να σημαίνουν χαρμόσυνα!!!
Για τον λόγο αυτό η εταιρία ανέλαβε την επιμέλεια (βάψιμο και φωτισμός) του επιβλητικού κωδονοστασίου της Εκκλησίας του Αγίου μας.

Τι σημαίνει αυτό για τη Ζάκυνθο
Η προβολή που θα τύχει η Ζάκυνθος, θα είναι «μεγατόνων» στο μέρος που αφορά στον εσωτερικό τουρισμό και όχι μόνο, αφού θα γίνει στοχευμένη προβολή και σε βαλκανικές χώρες (Σερβία, Ρουμανία, Βουλγαρία) κάτοικοι των οποίων βλέπουν με ενδιαφέρον τις διακοπές τους στο Ιόνιο με χρήση δικού τους μεταφορικού μέσου.

Οποιος ενδιαφέρεται είναι εδώ οι άλλοι απλά γεμίζουν τσέπες
Για άλλη μια φορά, ο ιδιώτης (Γιώργος Θεοδόσης) παίρνει πάνω του το βάρος μιας αυτονόητης προβολής, η οποία δεν τυγχάνει καμίας απολύτως συνδρομής από κανέναν Ζακυνθινό Φορέα (Δήμος, Περιφέρεια, Επιμελητήριο) ή ιδιώτη (ξενοδόχοι, εστίαση κλπ).
Το κόστος της παραγωγής και της μετάδοσης, θα είναι αρκετών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ!
Η τηλεόραση θα είναι για μία ακόμη φορά το κύριο εργαλείο της προβολής, αφού, αποδεδειγμένα, έχει την πλέον μεγαλύτερη (60% – 80%) διείσδυση σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μέσο.
Η Ζάκυνθος, και σε αυτή την δύσκολη στιγμή, πρέπει να σταθεί οικονομικά όρθια και ο μόνος τρόπος είναι ο τουρισμός (δεν υπάρχει εναλλακτική οικονομική τόνωση γιατί η Ζάκυνθος δεν παράγει τίποτα).
Και εδώ, το νησί και η κοινωνία είναι τυχεροί που αυτή την φορά έχει εναν «Θεοδόση».
Κάθε άλλη προσπάθεια τα τελευταία είκοσι χρόνια, ποτέ δεν ευόδωσε, ποτέ δεν βρήκε κοινό τόπο συννεόησης, ποτέ δεν υπήρξε μια οργανωμένη κίνηση προβολής – επικοινωνίας – δημοσιότητας – διαφήμισης, λόγοι και υπηρεσίες, που παγκοσμίως είναι αναγκαίοι για να ανθούν οικονομίες…

Η Ζάκυνθος προφανώς έχει τους tour operator, τους ξενοδόχους, τους εστιάτορες, τους νεοεμφανιζόμενους κυριλέ lounge restaurant & bar, rent cars – boats, rent villas που μαζί άλλες 50 δραστηριότητες, το μόνο που θέλουν είναι, να εισπράτουν (με γκρίνια) παααααρα πολλά… χωρίς όμως να ξοδεύουν τίποτα, ούτε σεντς (ή ακόμη πιο καλά να χρωστάνε παντού)…

Θα είμαστε τουλάχιστον ειλικρινείς, αν πούμε ένα ευχαριστώ σε αυτήν την ιδιωτική πρωτοβουλία και στη καλή μας τύχη!