Καμπάνια στα λόγια…

Όλοι οι φορείς, οι επαγγελματίες, οι επιχειρηματίες, οι τοπικοί άρχοντες όλων των βαθμίδων, όλοι οι σύλλογοι και όλες οι ενώσεις, μόλις κατάλαβαν ότι με ευχολόγια δεν λύνεται το θέμα και πως χρειάζονται άμεσες δράσεις για να καταφέρει η Ζάκυνθος να διεκδικήσει κομμάτι από όποια τουριστική πίτα υπάρξει, έκαναν μια συνάντηση και συμφώνησαν να γίνει μια καμπάνια προβολής του νησιού ως ασφαλούς τουριστικού προορισμού. Όλοι συμφώνησαν ότι αυτό πρέπει να γίνει άμεσα και οι… ειδικοί της επικοινωνίας, η επιρροή των οποίων σταματά στην… μπούκα του λιμανιού της Ζακύνθου, για τέτοια εμπειρία και στόχο εξωστρέφειας μιλάμε, άρχισαν να ρίχνουν τις… ιδέες τους για το πώς πρέπει να γίνει αυτή η καμπάνια. Οι αρχές και οι φορείς από την πλευρά τους έδωσαν υποσχέσεις και δεσμεύσεις για χρηματοδοτήσεις και στήριξη της καμπάνιας, άμεσα. Ωστόσο, εδώ και 20 ημέρες, ο μόνος φορέας που έχει βάλει το χέρι στην τσέπη είναι το Επιμελητήριο. Οι άλλοι…

Α.Π.