Αυξημένο το ενδιαφέρον των Ιταλών τουριστών για τη Ζάκυνθο

Μεγάλο ενδιαφέρον για προκρατήσεις στην Ελλάδα, διαπιστώνει η υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Ιταλίας που συμμετείχε σε διήμερο workshop στο Μιλάνο με Β2Β συναντήσεις. Ο εισερχόμενος τουρισμός από την Ιταλία παρουσιάζει μια ιδιαίτερη άνοδο τα τελευταία 3-4 χρόνια και θα μπορούσε κάλλιστα να καλύψει κενά που άφησε η πτώχευση του βρετανικού κολοσσού το καλοκαίρι, αλλά και οι ακυρώσεις που σημειώθηκαν από την Κινεζική αγορά. Φυσικά και δεν πρέπει να σκεφτόμαστε τον τουρισμό των Ιταλών σαν εναλλακτική, αλλά πρέπει να στοχεύσουμε να τους προσελκύσουμε έτι περισσότερο. Οφείλουμε λοιπόν να κάνουμε «ανοίγματα» που θα μας αποφέρουν ό,τι ζητάμε.

Αύξηση στη Ζάκυνθο
Ο κ. Γιάννης Φιλιπποπολίτης, τουριστικός πράκτορας, ιδιοκτήτης του Fidelity Travel, μας είπε: «Τα τελευταία 4 χρόνια, η Ιταλία βρίσκεται πολύ ψηλά… Είναι θεαματική η αύξηση των Ιταλών προς τη χώρα μας και προς τη Ζάκυνθο συγκεκριμένα. Μάλιστα οι προσδοκίες μας είναι ότι θα συνεχίσει η δυναμική παρουσία Ιταλών τουριστών. Μπορεί βέβαια να μην περιμένουμε κάποια τρομερή άνοδο αφίξεων των Ιταλών φέτος, όμως, ούτως ή άλλως, είναι αξιόλογος ο αριθμός των τουριστών από τη γείτονα χώρα. Πρέπει να πούμε ότι παλιά μας επισκέπτονταν για μικρό χρονικό διάστημα, τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει και πλέον μένουν για παραπάνω χρονικό διάστημα».
Αλλά και ο κ. Μπάμπης Μπίτσικας, διευθυντής του τουριστικού γραφείου Cretan Holidays στο νησί μας, μας ενημερώνει ότι «οι ξενοδοχειακές μονάδες που φτιάχτηκαν τα τελευταία χρόνια έχουν ανεβάσει τον πήχη, έχει αυξηθεί η ζήτηση και έχει αρχίσει να κινείται και τουρισμός από την Ιταλία. Επίσης, άλλος ένας παράγοντας είναι ότι έχει ανέβει το ποιοτικό επίπεδο του τουρισμού στο νησί μας. Και οι Ιταλοί δείχνουν τη διάθεση να συνεχίσουν να έρχονται στο Ιόνιο». Ο κ. Μπίτσικας υποστηρίζει ότι εν συνεχεία πρέπει να διαχωρίσουμε την Ιταλία σε 2 μέρη, στο Βορρά και στο Νότο. «Ο Βορράς μπορεί να παρατείνει το πρόγραμμά των διακοπών του, να έχουμε κόσμο από αρχές Ιουνίου μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου, όταν παλιότερα οι Ιταλοί δεν μας επισκέπτονταν για πάνω από 40 μέρες. Βλέπουμε προοπτικές εκεί. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου ότι η Volotea έχει προγραμματίσει τις πτήσεις της από αρχές Ιουνίου μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου και συνδέει το νησί με αρκετά ιταλικά αεροδρόμια, Ρώμη, Βενετία και αρκετά ακόμα. Επιπλέον θα δεχτούμε κόσμο και από τα charter», σημειώνει.
Πρέπει να αλλάξει η εικόνα του νησιού μας.
Παράλληλα, ο κ. Μπίτσικας τονίζει ότι έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες με ιδιωτική πρωτοβουλία ώστε να αναστραφεί η αρνητική εικόνα του νησιού μας που δέσποζε σχεδόν παντού, αποτελώντας ανασταλτικό παράγοντα για όποιον ήθελε να κάνει διακοπές στη Ζάκυνθο. «Ένα άλλο αρνητικό στοιχεί είναι ότι είχε ταυτιστεί το νησί με κακής ποιότητας τουρισμό. Με τα πάρτυ, τους νέους, που κάνουν ό,τι θέλουν και όλα τα σχετικά. Έχει γίνει μεγάλος αγώνας ώστε σταδιακά να αλλάξουμε αυτή την εικόνα και βλέπουμε πως αρχίζουμε και τα καταφέρνουμε», αναφέρει.

Ανύπαρκτη η προβολή της Ζακύνθου στην Ιταλία
Και συνεχίζει ότι: «Οι δράσεις προβολής της Ζακύνθου προς την Ιταλία είναι ελάχιστες και στηρίζονται μόνο στην ιδιωτική πρωτοβουλία». Πολύ νωχελική έως ανύπαρκτη η διαφήμιση της χώρας μας και του νησιού μας συγκεκριμένα προς τη γείτονα χώρα, μας λέει και ο κ. Φιλιποπολίτης. Ο κ. Μπίτσικας μας αναφέρει ότι υπάρχουν 3 μεγάλες εκθέσεις στην Ιταλία, στις οποίες θα μπορούσαμε να δώσουμε ένα δυναμικό παρόν, τόσο ως χώρα, αλλά κυρίως ως Ιόνιο, που έχουμε και πολλά κοινά στοιχεία με τους γείτονες. «Υπάρχει έκθεση στο Ρίμινι, στο Μιλάνο και στη Νάπολη», μας λέει. «Θεωρώ ότι πρέπει να στοχεύσουμε μια προβολή στο Ρίμινι αρχικά. Στην έκθεση που γίνεται κάθε Οκτώβρη, για να παρουσιαστεί ο προορισμός». Θεωρεί ότι θα ήταν μια καλή αρχή, ώστε να ανοιχτούμε προς την Ιταλία και να στοχεύσουμε σε περισσότερες αφίξεις άμεσα.



Τελευταία άρθρα