Πολύ υψηλά στις προτιμήσεις των Ολλανδών η Ζάκυνθος!

•Αισιόδοξα τα μηνύματα μετά τη συμμετοχή της ΠΙΝ στην Ουτρέχτη
Πολύ υψηλά στις προκρατήσεις για το 2020 βρέθηκε η Ζάκυνθος, μετά την ολοκλήρωση της τουριστικής έκθεσης στην Ουτρέχτη, που έλαβε χώρα από τις 15 έως τις 19 Ιανουαρίου και στην οποία η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων έδωσε δυναμικό παρόν. Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά, η Ζάκυνθος πέρασε στις προτιμήσεις των τουριστών την Ρόδο και την Κέρκυρα. Έπονται η Σάμος, η Λέσβος, η Κεφαλονιά, η Κάρπαθος και η Χαλκιδική. Nα σημειωθεί βέβαια ότι η Κρήτη παραμένει ο πρώτος αγαπημένος προορισμός τους και ακολουθεί η Κως.
Φαίνεται λοιπόν, ότι απέδωσε καρπούς η δυναμική παρουσία της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στην Ολλανδία και συγκεκριμένα στην τουριστική έκθεση Vakantiebeurs στην Ουτρέχτη. Στην έκθεση παραβρέθηκαν η Περιφερειάρχης Ι.Ν. Ρόδη Κράτσα – Τσαγκαροπούλου, η οποία μάλιστα μιλώντας προς την «ΗΜΕΡΑ», ενώ βρισκόταν στην Ολλανδία μεταξύ άλλων τόνισε και τα ακόλουθα: «Η έκθεση της Ουτρέχτης είναι πραγματικά ένας ιδιαίτερος προορισμός για τους τουριστικούς παράγοντες και επιπλέον είναι μία έκθεση που έχει αυξημένη επισκεψιμότητα κοινού. Αυτό που με έχει εντυπωσιάσει είναι ότι γίνονται επισκέψεις και εθελοντική εργασία από σχολές τουρισμού και από σχολεία. Κάτι που σημαίνει ότι ο τουρισμός όχι μόνο σε επαγγελματικό επίπεδο αλλά και ως τρόπος ζωής, ως επικοινωνία των λαών, ως νέος τρόπος αναψυχής είναι στην πολιτική της Ολλανδίας. Γι’ αυτό ήθελα προσωπικά να είμαι παρούσα στην έκθεση της Ουτρέχτης, διότι είχα ενημερωθεί για τον ιδιαίτερό της χαρακτήρα. Τα Ιόνια Νησιά ελκύουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών και των τουριστικών παραγόντων. Η Ζάκυνθος βρίσκεται σε καλή θέση ενδιαφέροντος».
Επίσης, η κα Κράτσα ευρισκόμενη στην έκθεση είχε μιλήσει και για το αυξημένο ενδιαφέρον που υπήρχε για τον θεματικό τουρισμό. «Οι Ολλανδοί και τα γραφεία που επισκέπτονται την έκθεση έχουν ενδιαφέρον για νέα μοντέλα τουρισμού, εξειδικευμένες τουριστικές και ταξιδιωτικές εμπειρίες, κάτι που η ΠΙΝ δεν το έχει δουλέψει ως θέμα και έχω ως στόχο να ξεκινήσουμε μία καταγραφή σε κάθε νησί των διαφόρων δραστηριοτήτων, οι οποίες θα μπορούσαν να προβληθούν και να ενισχυθούν παράλληλα από εμάς και να δημιουργήσουν ελκυστικότητα ως προς το τουριστικό μας προϊόν».
Συνεπώς, ο τελικός απολογισμός δίνει εξαιρετικά αισιόδοξα μηνύματα για αυξημένες προκρατήσεις τουριστών από την Ολλανδία προς Ελλάδα το 2020. Η Ελλάδα αναδείχθηκε ως ο καλύτερος προορισμός διασκέδασης από την τουριστική πλατφόρμα Reisgraag.nl, επιβεβαιώνοντας την αγάπη των Ολλανδών για το ελληνικό γλέντι.
Στις συναντήσεις που είχαν με την Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Κάτω Χωρών, οι Ολλανδοί τουριστικοί πράκτορες έδειξαν ιδιαίτερη προτίμηση στην Ελλάδα, δηλώνοντας ότι οι μέχρι τώρα κρατήσεις παρουσιάζουν αύξηση, σε σχέση με τις αντίστοιχες της περυσινής περιόδου, καθώς το μερίδιο του «Τhomas Cook» έχει ήδη απορροφηθεί από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς. Ταυτόχρονα αυξάνει ο αριθμός θέσεων στις αεροπορικές γραμμές που συνδέουν απ’ ευθείας την Ολλανδία με 20 ελληνικούς προορισμούς, καθώς εντάσσονται επιπλέον νέα δρομολόγια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ολλανδική αγορά ακολουθεί τα τρία τελευταία χρόνια συνεχή ανοδική πορεία, με έτος ορόσημο το 2019, που έσπασε το φράγμα του ενός εκατομμυρίου Ολλανδών επισκεπτών στη χώρα μας.
Στο περίπτερο του ΕΟΤ μετείχαν 16 συνεκθέτες, μεταξύ των οποίων οι Περιφέρειες: Βορείου Αιγαίου, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Νοτίου Αιγαίου, Δυτικής Μακεδονίας, Στερεάς Ελλάδας, οι Δήμοι Β. Τζουμέρκων και Ναυπλιέων και ο Οργανισμός Προβολής Χαλκιδικής.
Τιμώμενος προορισμός στο ελληνικό περίπτερο της Vakantiebeurs 2020 ήταν φέτος η Λευκάδα, με αφορμή τη νέα πτήση του Corendon προς το νησί.
Η ελληνική πλατεία της έκθεσης διακοσμήθηκε από φωτογραφικό υλικό των 100 Ολλανδών bloggers, που ταξίδεψαν στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της καμπάνιας #ilovegriekenland του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών. Η διευρυμένη καμπάνια προβολής της Ελλάδας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,είχε στόχο την παρουσίαση της χώρας ως πολυθεματικού προορισμού με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα, μέσω διαμορφωτών κοινής γνώμης (influencers) για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Σημειώνεται ότι η ολλανδική αγορά είναι η πέμπτη σε σειρά μετά το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γερμανία, την Ιταλία και την Γαλλία σε αφίξεις για την Ελλάδα, καταδεικνύοντας πλέον το σταθερό ενδιαφέρον των Ολλανδών για ταξίδια στη χώρα μας. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Trends & Tourism, που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο Travel Congress, στο πλαίσιο της έκθεσης, αναμένεται αύξηση κατά 24% στον αριθμό των Ολλανδών που θα πάνε διακοπές στο εξωτερικό έως το 2030. Ποσοστό που αντιστοιχεί σε 44 εκατ. τουρίστες, δεδομένης και της σταθερά ανοδικής πορείας της οικονομίας της χώρας.



Τελευταία άρθρα