ΞΕΕ & MARKETING GREECE | Συνάντηση εργασίας για την προβολή της Ζακύνθου

Μια σημαντική δράση πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στο Πνευματικό Κέντρο, όπου το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για την προώθηση της Ζακύνθου ως προορισμού, διοργάνωσε συνάντηση εργασίας/workshop, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Marketing Greece.
Σκοπός αυτής της συνάντησης στην οποία συμμετείχαν η νέα Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Ρόδη Κράτσα, ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος, Νικήτας Αρετάκης, εκπρόσωποι της νυν Δημοτικής Αρχής, νεοεκλεγμένοι Περιφερειακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι, εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου, των Τουριστικών Πρακτόρων, των Πολιτιστικών Συλλόγων, των Ξενοδόχων, Αναπτυξιακών Συλλόγων και παραγωγικών φορέων ήταν να συζητηθεί η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων, οι ευκαιρίες, αλλά και τα προβλήματα της Ζακύνθου, όπως τα γνωρίζουν όλοι εκείνοι που υπηρετούν τον τουρισμό και τον πολιτισμό της Ζακύνθου και έχουν ολοκληρωμένη εικόνα για το τι πρέπει να γίνει.

Μετά την παρουσίαση που έγινε και την ανταλλαγή απόψεων, σχηματίζεται το τρίπτυχο των ενεργειών για την προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος, που είναι: Α) Εμπειρία. Β) Περιβάλλον. Γ) Τρόπος ζωής. Το επόμενο διάστημα το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και η Marketing Greece θα στοχεύσουν στα παρακάτω: Α) Προβολή των ποικίλων εμπειριών που προσφέρει η Ζάκυνθος, ενθαρρύνοντας την αύξηση της διάρκειας παραμονής και της δαπάνης του επισκέπτη. Β) Αποσυμφόρηση των φημισμένων/πολυσύχναστων σημείων και διάχυση της τουριστικής κίνησης σε όλο το νησί. Γ) Προβολή βιωματικών εμπειριών συνδεδεμένων με τον πολιτισμό και το τοπικό στοιχείο. Δ) Στόχευση σε αγορές/τμήματα αγοράς με ελκυστικό προφίλ.

Ιωάννα Δρέττα – Διευθύνουσα Σύμβουλος Marketing Greece
«Βρισκόμαστε στη Ζάκυνθο με πρωτοβουλία του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και ειδικά της αντιπροέδρου, της κας Τετράδη. Είμαστε εδώ για την προβολή των προορισμών και συγκεκριμένα, για να επικοινωνήσουμε με τους τοπικούς παράγοντες, για να συζητήσουμε για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού και για όλα αυτά που κάνουν τη Ζάκυνθο έναν μοναδικό προορισμό που αξίζει κάποιος να την επισκεφθεί. Έχουμε αναλάβει να προβάλουμε στα μέσα μας (Discover Greece) το νησί. Θα δημιουργήσουμε περιεχόμενο και κείμενο και spot που θα χρησιμοποιηθεί και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».

Χριστίνα Τετράδη – Αντιπρόεδρος Ξ.Ε.Ε. – Πρόεδρος Συλλ. Ξενοδόχων
«Ο τουρισμός είναι υπόθεση όλων μας. Πρώτιστο για την ανάπτυξη όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων είναι η διαφύλαξη των τουριστικών πόρων και η αναβάθμιση της ποιότητας του προσφερόμενου προϊόντος. Το νησί μας όμως, έχει να προσφέρει και πολλά άλλα πράγματα που είναι σημαντικά, όπως τα χρώματα, οι εικόνες, οι γεύσεις, ο πολιτισμός, η ιστορία, οι δράσεις μας, το περιβάλλον, τα γραφικά μας χωριά και τα λαογραφικά μουσεία. Δυστυχώς, δεν έχουμε καταφέρει ακόμη να τα προβάλλουμε στο πακέτο των διακοπών που προσφέρουμε στους πελάτες μας, με συνέπεια να έχουμε ένα μέσο επίπεδο τουριστών».

Θοδωρής Κολπονδίνος – Πρόεδρος Συλλ. Ξενοδόχων Αρκαδίων
«Είναι πολύ σημαντικό να υπάρξει επιτέλους μια στρατηγική, ένας στόχος για το που θέλουμε να φτάσουμε. Δυστυχώς, λόγω έλλειψης αυτής της στρατηγικής που ήταν επιβεβλημένη και δεν υπήρξε τα προηγούμενα χρόνια, βλέπουμε τα αποτελέσματα φέτος με τη μείωση της τουριστικής κίνησης… Είναι ώρα να ενωθούμε, να συστρατευθούμε και να έχουμε έναν στόχο για την επόμενη μέρα».

Βίκυ Βίτσου – Πρόεδρος Συλλ. Ξενοδόχων Ζακυνθίων
«Είναι σημαντικό το νησί να διαφημιστεί σωστά! Η μοναδικότητα είναι πολύ σημαντικό πράγμα! Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε συμμετάσχει σε πολλά τέτοια εγχειρήματα, αλλά πρέπει να γίνει σωστά πια, δεν πάει άλλο. Πρέπει να προβληθεί, ακριβώς, αυτή η μοναδικότητα της Ζακύνθου.

Φώτης Κόττης – Πρόεδρος Επιμελητηρίου
«Το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει ένα σχέδιο. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει! Γίνονται μόνο σπασμωδικές κινήσεις και αυτό είναι ένα σημαντικό πρόβλημα. Πρέπει να υλοποιηθεί το project για το brand «Ζάκυνθος». Ας υλοποιήσουμε κάτι, πάνω σε μία βάση για την επόμενη τετραετία και από εκεί και πέρα, ίσως να καταφέρουμε και κάποια στιγμή να δημιουργήσουμε τον οργανισμό τουρισμού».