Οι επιχειρηματίες λένε «όχι» στις ενδιάμεσες εκπτώσεις

«Το δεκαήμερο των εκπτώσεων είναι μόνο μια ένεση». Έτσι χαρακτήρισαν οι επιχειρηματίες τις ενδιάμεσες εκπτώσεις, τονίζοντας ότι δεν προσφέρουν ουσιαστικά στην τόνωση της αγοράς. Με αυτόν τον τρόπο βέβαια επιβεβαίωσαν και την έρευνα του Ινστιτούτου Μικρομεσαίων της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας που αναφέρει ότι το 75% των επιχειρήσεων διαφωνεί με τις ενδιάμεσες εκπτώσεις. Σε όλα αυτά ήρθαν να προστεθούν και οι πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου της ΕΣΣΕ Γ. Καρανίκα, ο οποίος τόνισε: «Είναι καταφανές πως οι ενδιάμεσες εκπτώσεις όχι μόνο δεν προσθέτουν έσοδα, αλλά αφαιρούν πόρους από τις εμπορικές επιχειρήσεις, χωρίς ταυτόχρονα να διευκολύνουν στην πράξη τις αγορές των καταναλωτών. Χρόνο με το χρόνο, κατά την εαρινή εκπτωτική περίοδο, η αγοραστική κίνηση και ο τζίρος μειώνονται και το μόνο που αυξάνεται είναι η δυσαρέσκεια της αγοράς».

Συμφωνούν με την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων οι Ζακυνθινοί επιχειρηματίες
Κατηγορηματικοί ήταν οι επιχειρηματίες στο νησί μας σχετικά με τις ενδιάμεσες εκπτώσεις αφού τόνισαν ότι δεν προσφέρουν κάτι στην αγορά και δεν έχουν καταφέρει να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού. Όπως τόνισαν, τα περισσότερα μαγαζιά έχουν ήδη προσφορές, οπότε δεν υπάρχει καμία διαφορά. Δήλωσαν ότι είναι προτιμότερο να καταργηθούν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, αφού δεν έχουν κανένα όφελος και πρόσθεσαν ότι θα πρέπει να βρεθούν άλλοι τρόποι για να αυξηθεί ο τζίρος τους σε τόσο δύσκολες εποχές για τους καταναλωτές, αφού τα χρήματα δεν τους περισσεύουν.

Βασίλης Ακτσόγλου
«Δεν έχει γίνει κάτι για να τονωθεί η αγορά και να βοηθήσει τον κόσμο να βγει από το σπίτι του και να χαλάσει λεφτά. Αν δεν αλλάξει κάτι με την παρούσα κατάσταση, ούτε οι εκπτώσεις μπορούν να βοηθήσουν τον επιχειρηματία, ούτε τίποτα. Το ότι κάνουμε ένα δεκαήμερο εκπτώσεων είναι μια «ένεση». Είναι λίγος ο κόσμος που μπορεί να βάλει το χέρι στην τσέπη».

Κώστας Γιαννάτος
«Η άποψη μου είναι ότι έχουμε μόνιμα εκπτώσεις. Όσοι λένε ότι έχουν στα καταστήματά τους δεκαήμερα εκπτώσεων, απλώς κοροϊδεύουν τον κόσμο. Συνήθως όλοι οι έμποροι κάνουμε μικρές εκπτώσεις στους πελάτες. Δεν θα πρέπει να πιστεύουν οι καταναλωτές ότι υπάρχουν εκπτώσεις που φθάνουν στο 50% ειδικά στα επώνυμα είδη. Πάντα η έκπτωση σε αυτά τα προϊόντα είναι στο 20-30%».

Διονυσία Μάνεση
«Εν μέρει μπορεί να οφελούν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, γιατί αυξάνεται η κίνηση στα καταστήματα, όμως για τους επιχειρηματίες φαίνεται ότι άλλοι ωφελούνται και άλλοι όχι. Ίσως δεν χρειάζονται οι ενδιάμεσες εκπτώσεις».

φωτο: Kathimerini