9σέλιδο αφιέρωμα στη Ζάκυνθο από ολλανδικό περιοδικό

Ένα μοναδικό αφιέρωμα εννέα σελίδων στο νησί μας δημοσιεύτηκε στο ολλανδικό περιοδικό «Méditerranée» που απευθύνεται σε γυναίκες άνω των 30 και που επιμελήθηκε ο δημοσιογράφος Douwe Laansma. Η αγάπη του δημοσιογράφου, ο οποίος έχει επισκεφθεί ήδη δύο φορές τη Ζάκυνθο, αποτυπώνεται σε αυτό το αφιέρωμα μέσα από τις μοναδικές φωτογραφίες που δημοσιεύονται με χρώματα ζακυνθινά και καλεί τον επισκέπτη να ζήσει μοναδικές εμπειρίες κατά τη διαμονή του στο νησί μας.
Στη δεύτερη σελίδα του αφιερώματος, όπως ήταν αναμενόμενο, φιγουράρει το «Ναυάγιο» που μαγεύει τον αναγνώστη με τα γαλάζια του νερά, ενώ στις υπόλοιπες σελίδες οι Ολλανδοί βλέπουν μοναδικές φωτοστιγμές από τον Ιερό Ναό Αγίου Διονυσίου, την πλατεία Σολωμού, την πλατεία Αγίου Μάρκου, την ορεινή Ζάκυνθο, τη Μπόχαλη, τη φύση, το λιμάνι, την τέχνη και τον ζακυνθινό πολιτισμό.
Ο δημοσιογράφος επισκέφθηκε το νησί για δεύτερη φορά πέρυσι και σκοπός τους ήταν να γίνει αυτό το αφιέρωμα στο «Méditerranée» στην αρχή της φετινής σεζόν. Μάλιστα, οι προτάσεις του στους αναγνώστες του περιοδικού ήρθαν μετά τη δική του εμπειρία από την πολυήμερη διαμονή του στο νησί, μαζί με την οικογένειά του. Δύο περιοχές που ξεχώρισε από το νησί και στις οποίες έμεινε κατά τις διακοπές του ήταν το Κερί και οι Βολίμες και όπως είπε αυτά που θα του μείνουν αξέχαστα ήταν οι ζακυνθινές γεύσεις, το λάδι και το κρασί, η φυσική ομορφιά των τοπίων και φυσικά, η φιλοξενία των Ζακυνθινών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτές οι δημοσιογραφικές αποστολές έχουν πολύ θετικά αποτελέσματα στην προβολή του νησιού και άλλωστε, τα τελευταία χρόνια η κίνηση από την Ολλανδία είναι ιδιαίτερα αυξημένη.
Μπορεί να μην γίνονται συντονισμένες ενέργειες προβολής από τις τοπικές αρχές, κάτι που πληγώνει τους επιχειρηματίες του νησιού, αλλά και όλους τους μόνιμους κατοίκους, αλλά τουλάχιστον, το τεράστιο αυτό κενό στον τομέα της διαφήμισης και προώθησης καλύπτουν ιδιώτες, μεγάλες εταιρείες και κάποιες φορές οι φορείς του τόπου.