Φορείς και ιδιώτες προβάλουν το νησί για την αύξηση της τουριστικής κίνησης το Πάσχα

Μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες βρίσκονται σε εξέλιξη τις τελευταίες εβδομάδες, με στόχο την αύξηση της τουριστικής κίνησης την περίοδο του Πάσχα. Το μοναδικό ζακυνθινό Μεγαλοβδόμαδο έχει ήδη γίνει γνωστό σε όλη την Ελλάδα μέσα από την τηλεοπτική διαφήμιση της εταιρείας 11880 και την πρωτοβουλία του Γιώργου Θεοδόση, ο οποίος θέλησε να προβάλει τις ομορφιές και τις ιδιαιτερότητες της Ζακύνθου και να προσκαλέσει όλους τους Έλληνες να ζήσουν το Πάσχα στο δικό μας νησί.

Ο «11880» και το ζακυνθινό Μεγαλοβδόμαδο

Μία τέτοια δυνατή κίνηση προβολής ήταν ότι ακριβώς χρειάζονταν αυτή τη χρονική περίοδο και όλοι οι επιχειρηματίες που ασχολούνται με τον τουρισμό, αφού όχι μόνο νιώθουν απογοήτευση για τη μείωση στις αφίξεις, αλλά παράλληλα, ξεκινούν τον δικό τους αγώνα έχοντας ήδη αρκετά οικονομικά βάρη που άφησε στις πλάτες τους, ο χειμώνας.
Εκτός από αυτή την τεράστια προβολή του νησιού, μέσα από μία διαφήμιση που προβάλλεται σε όλα τα μέσα πανελλαδικής αλλά και περιφερειακής εμβέλειας, την ίδια σχεδόν περίοδο ξεκίνησαν και άλλες διαφημιστικές εκστρατείες με τον ίδιο σκοπό.

Μπροστάρηδες ΚΤΕΛ και Επιμελητήριο

Μία, μάλιστα, απ’ αυτές είναι η διαφήμιση του Επιμελητηρίου Ζακύνθου που με ένα επίσης τηλεοπτικό σποτ προβάλλει τις πιο δυνατές εικόνες από το ξεχωριστό ζακυνθινό Μεγαλοβδόμαδο, την παράδοσή μας και τα έθιμα του τόπου, μεταφέροντας αυτή την κατανυκτική ατμόσφαιρα σε εκατομμύρια τηλεθεατές και χρήστες του διαδικτύου. Σημαντική όμως ήταν και η πρωτοβουλία του ΚΤΕΛ, που επίσης επέλεξε να δείξει την πιο όμορφη Ζάκυνθο σε όλους τους τηλεθεατές της Πελοποννήσου, της Δυτικής Ελλάδας και του Ιονίου.

Μαγευτικό Πάσχα στη Ζάκυνθο
Tui Sensimar Caravel Resort and Spa

Στις παραπάνω δράσεις προβολής προστίθενται και άλλες μεμονωμένες ενέργειες εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο νησί και θέλουν να δείξουν σε όλη την Ελλάδα, ότι το νησί έχει και προσφέρει ποιοτικό τουριστικό προϊόν. Μόλις πριν λίγες εβδομάδες, με τον τίτλο «Πάσχα στο Φιόρο του Λεβάντε στο Tui Sensimar Caravel Resort and Spa Hotel» μπήκε στην μάχη της ποιοτικής προβολής του νησιού μας και το συγκεκριμένο, πολυβραβευμένο ξενοδοχείο που ανήκει στον όμιλο Xenos Group Hotels της οικογένειας Ξένος, προσκαλώντας τους Έλληνες σε μια μοναδική εμπειρία.

Τα κενά καλύπτουν φορείς και ιδιώτες

Μέσα από όλες αυτές τις πρωτοβουλίες που λήφθηκαν το προηγούμενο χρονικό διάστημα, δημιουργήθηκε ένα «ισχυρό όπλο» προβολής και αποδεικνύεται ότι η Ζάκυνθος μπορεί να ανεβάσει τον πήχη πολύ ψηλά. Δυστυχώς, αμέτοχες ήταν οι τοπικές αρχές και για ακόμα μία φορά, τα κενά στον τομέα της τουριστικής προβολής κάλυψαν φορείς και ιδιώτες. Η Ζάκυνθος του πολιτισμού και των μοναδικών εθίμων γίνεται γνωστή μέσα από αυτές τις πρωτοβουλίες οργανωμένα και έτσι, με αυτόν τον τρόπο, είναι δεδομένο ότι θα υπάρξει και ένα θετικό αποτέλεσμα. Αυτές οι εικόνες μας γεμίζουν υπερηφάνεια και θεωρούμε βέβαιο ότι το αποτέλεσμα θα φανεί και στις αφίξεις! Όμως, από την άλλη πλευρά, απογοητευόμαστε από όλες εκείνες τις ευκαιρίες που πήγαν χαμένες από τις τοπικές αρχές, που ως απλοί θεατές δεν έχουν συνδράμει σε αυτές τις μεγάλες προσπάθειες προώθησης του νησιού…


Διονύσης Κακολύρης – Πρόεδρος ΚΤΕΛ Ζακύνθου

«Μετά από μια δύσκολη χειμερινή περίοδο για την εταιρία μας, λόγω κακών καιρικών συνθηκών και της γενικότερης οικονομοπολιτικής κατάστασης, που επικρατεί, ευελπιστούμε την περίοδο του Πάσχα που σηματοδοτεί και την έναρξη της τουριστικής περιόδου του νησιού μας, στην ευρύτερη ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης για όλους μας. Απ’ την δίκη μας πλευρά, φροντίζουμε να αναδεικνύουμε τον τόπο μας, τις παραδόσεις μας και τα έθιμα μας με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο υποσχόμενοι ασφαλείς μετακινήσεις χαμηλού κόστους και υψηλής ποιότητας».


Φώτης Κόττης – Πρόεδρος Επιμελητηρίου Ζακύνθου

«Φέτος τις γιορτές στηρίζουμε τις ζακυνθινές επιχειρήσεις. Φέτος στηρίζουμε τον τόπο μας, γιατί ο τόπος μας… είμαστε εμείς! Το Επιμελητήριο Ζακύνθου εύχεται σε όλους τους Ζακυνθινούς Χρόνια Πολλά και Καλό Πάσχα»!


Γιάννης Πυλαρινός – Εκπρόσωπος “Levante Ferries”

«H Levante Ferries, άλλοτε άμεσα, κι άλλες φορές μέσα από την υπηρεσία «11880» της Newsphone Hellas, συχνά αναδεικνύει σε πανελλήνιο επίπεδο την αξεπέραστη ομορφιά της Ζακύνθου, μέσα από διαφημιστικές καμπάνιες που ξεχωρίζουν για την πρωτοτυπία και τη γοητεία τους. Η επιλογή αυτή της Levante Ferries ξεπερνά προφανείς εξηγήσεις, όπως η προώθηση ενός προορισμού των πλοίων της: Η Levante Ferries πάνω απ’ όλα νιώθει, ότι οφείλει διαρκώς να ανταποδίδει έμπρακτα στους κατοίκους της Ζακύνθου την αδιαπραγμάτευτη εμπιστοσύνη που αυτοί της έδειξαν από την πρώτη στιγμή! Η Levante Ferries πάντα θα στηρίζει τη Ζάκυνθο. Με κάθε τρόπο και σε κάθε ευκαιρία».