Έχει τον μοναδικό τρόπο

Του Μάκη Δραγώνα

Τον Απρίλη του 2017 είχα αρθρογραφήσει στην «Ελεύθερη Άποψη». «Πάσχα στη Ζάκυνθο», ήταν ο τίτλος που δανείστηκα από τον επιχειρηματία κ. Γιώργο Θεοδόση και από την εξαιρετικά προβεβλημένη διαφημιστική εταιρεία 11880.
Τώρα πάλι όλη η Ελλάδα θα γνωρίσει, με τη νέα διαφημιστική καμπάνια στην τηλεόραση, ένα ξεχωριστό Πάσχα στη Ζάκυνθο. Ο κ. Θεοδόσης εκτοξεύει, διαφημίζοντας, τον τόπο του, τη Ζάκυνθο, στα πέρατα του κόσμου. Αυτή η προσπάθεια του γίνεται βίωμα. Είναι μια απόδειξη ότι το μυστικό της επιτυχίας του είναι η οξυδέρκειά του και ότι ποτέ δεν ξέχασε την αφετηρία του. Η ζακυνθινή κοινωνία θα νιώσει τις ημέρες αυτές μια οικονομική ευφορία αλλά και χαρά γιατί στο νησί ο πολύς κόσμος φέρνει χαρά. Η Ζάκυνθος έχει πολλούς επιχειρηματίες αλλά και θεσμικούς παράγοντες για να προβάλλεται σαν ατμομηχανή του τουρισμού. Ο κ. Θεοδόσης έχει όμως όραμα και βούληση. Θέλω όμως σαν Ζακυνθινός σπουργίτης να πω ότι το «Φιόρο του Λεβάντε» το αξίζει.