Νέους υποψηφίους και προτάσεις για το Δήμο παρουσίασε ο Γ. Αρμένης

Στην παρουσίαση επτά νέων υποψηφίων δημοτικών συμβούλων, ανεβάζοντας τον αριθμό τους στους 39, προχώρησε περιστοιχισμένος από τους ίδιους αλλά και εκείνους που είχαν ανακοινωθεί τις προηγούμενες ημέρες, προχώρησε ο επικεφαλής τους συνδυασμού “Μαζί αλλάζουμε τη Ζάκυνθο” Γιώργος Αρμένης.
Πρόκειται για τους: Θοδωρή Καμπίτση – Σκηνοθέτη/Ηθοποιό, Περιφερειακό Σύμβουλο, Αγγελική Κωστή – Απόφοιτο ΙΕΚ Αισθητικής, Διονύση Μουζάκη – Δημοτικό Σύμβουλο, Προπονητή Ποδοσφαίρου, Αθηνά Πισκαρδέλη – Επιχειρηματία, Δήμητρα Πλέσσα – Επιχειρηματία, Γιάννη Πομώνη – Επιχειρηματία, Πρόεδρο ΤΚ Τραγακίου, Άννα Σκιαδοπούλου – Βιοκαλλιεργήτρια.

O κ. Αρμένης αναφέρθηκε και σε συνάντηση που είχε με τους δημοτικούς υπαλλήλους ενώ στάθηκε στις προτάσεις που τους κατέθεσε ώστε ο Δήμος να λειτουργεί σωστά σε όλους τους τομείς.
“Αν δεν λειτουργήσει ο Δήμος μας, τότε δεν μπορούμε να έχουμε καμία τύχη και ελπίδα για όποιο όραμα θέλουμε να υλοποιήσουμε. Θέλουμε ο Δήμος Ζακύνθου να είναι σύγχρονος παραγωγικός και αποτελεσματικός, με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε όλους σε πλαίσια ειλικρινούς συνεργασίας, ίσης μεταχείρισης και διαφάνειας. Είναι μια συγκεκριμένη διαδικασία που προτείνουμε και έγινε αποδεκτή” δήλωσε ο κ. Αρμένης ενώ σε ότι αφορά τις προστάσεις πρόσθεσε “Εφαρμογή προγράμματος, άριστη εξυπηρέτηση των Δημοτών με βάση το ευρωπαϊκό πρότυπο διοικητικής αριστείας. Ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού με εκπαίδευση και επιμόρφωση του προσωπικού σε θέματα σύγχρονης και δημόσιας διοίκησης και διοίκησης με στόχους. Ανάθεση πλήρους εξουσίας και ευθύνης στα διευθυντικά στελέχη του Δήμου και εισαγωγή του συστήματος διοίκησης με στόχους. Στοχοθεσία της κάθε Δημοτικής Υπηρεσίας σε προκαθορισμένα τακτά διαστήματα. Έλεγχος και αξιοποίηση του παραγόμενου έργου. Έναρξη διαδικασιών, ενεργειών και δράσεων για την δημιουργία ψηφιακού δήμου, για την αναβάθμιση υπηρεσιών και παροχή διευκολύνσεων στους δημότες. Δεν είναι κάτι απλησίαστο, έχει εφαρμοστεί σε άλλους δήμος και δικαιούμαστε να έχουμε τέτοιες υπηρεσίες στους Δημότες μας. Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας που θα προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες στους πολίτες σε πραγματικό χρόνο μέσω σύγχρονων διαδραστικών εφαρμογών και προηγμένων τεχνολογιών πληροφορικής. Δημιουργία ενός σύγχρονου συστήματος υποβολής παραπόνων και ευαισθητοποίηση των υπηρεσιών του Δήμου με την λειτουργία τετραψήφιου τηλεφωνικού κέντρου αποδοχής και διαχείρισης παραπόνων. Το γραφείο εξυπηρέτησης του Δημότη θα δέχεται τα παράπονα και αιτήματα των δημοτών, θα τα προωθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες και θα παρακολουθεί την εξέλιξη επίλυσης των προβλημάτων που έχουν τεθεί. Μέχρι τώρα ο Δήμος μας λειτουργούσε μέσα από την παρακίνηση αιτημάτων που υπήρχαν. Εμείς λέμε να έχουμε το πρόγραμμα εργασιών η κάθε υπηρεσία και να υπάρχει αυτό το κέντρο για να επιλύει ζητήματα. Βελτίωση οικονομικής κατάστασης του Δήμου με την ανάπτυξη και εφαρμογή συστήματος διαδικασιών που θα εξασφαλίζουν πιστή εφαρμογή των σύγχρονων κανόνων χρηστής χρηματοπιστωτικής διαχείρισης”.