Την προβολή της Ζακύνθου στηρίζει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο

Να αναλάβει την κάλυψη των εξόδων καμπάνιας για την προώθηση του προορισμού της Ζακύνθου, με σειρά στοχευμένων δράσεων marketing και διαφημιστικής προβολής, αποδέχθηκε ομόφωνα το ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, μετά από πρόταση της Αντιπροέδρου του, Χριστίνας Τετράδη. Όπως επισημαίνεται σε σχετικό δελτίο Τύπου, οι στοχευμένες δράσεις προβολής, θα γίνουν σε συνεργασία με την Marketing Greece, υπό την επιμέλεια των Συλλόγων Ξενοδόχων Ζακύνθου.
Η ενίσχυση του προορισμού αποφασίστηκε, καθώς από τον ισχυρό σεισμό της 26ης Οκτωβρίου μέχρι και σήμερα στην Ζάκυνθο, έχουν γίνει περισσότεροι από 200 μικρότερης έντασης, γεγονός που σε συνδυασμό με την σεισμολαγνεία που ακολούθησε στα ΜΜΕ, προκλήθηκε σημαντικό πλήγμα στον εσωτερικό τουρισμό.
Η κ. Τετράδη σε σχετική δήλωσή της επισημαίνει πως “είναι σημαντικό σε αυτή τη συγκυρία να αξιοποιηθεί κάθε ευκαιρία και δυνατότητα, προκειμένου να κερδηθούν χειροπιαστά οφέλη για τη Ζάκυνθο και τους κατοίκους της”.
Άλλωστε, η αποκατάσταση της κανονικότητας στη ζωή του νησιού και ο καθησυχασμός των τουριστών βρέθηκαν, από την πρώτη ημέρα της εκδήλωσης του σεισμού, στο επίκεντρο σειράς επαφών που είχε με το σύνολο των ξενοδόχων της Ζακύνθου, τους tour operator και τις τοπικές αρχές, η Αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και Προέδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Λαγανά, Χριστίνα Τετράδη. Για την ίδια ο τουρισμός είναι οδηγός, δεν είναι ουραγός. Η Ζάκυνθος χρειάζεται update για να βγει μπροστά. Να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις, να ελαχιστοποιήσει τις απειλές και να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητες. Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που τολμούν να το οραματίζονται, να το σχεδιάζουν, να το διεκδικούν και πάνω από όλα να το καταστούν εφικτό. Η καμπάνια θα έχει πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα για τον προορισμό, τους τουριστικούς επιχειρηματίες και όλη την Ζακυνθινή κοινωνία.