Καθυστερεί η εφαρμοστική μελέτη σε σχέση με τους πεζοδρόμους

Η ανάγκη να καταστεί η πόλη μας λειτουργική για κατοίκους, επαγγελματίες και επισκέπτες αποτελεί πάντα μέλημα όλων, αρχών και πολιτών. Αντίθετα βραχνά αποτελεί για τους πολίτες η καθυστέρηση της εφαρμογής στην πράξη για την κυκλοφοριακή μελέτη. Την ίδια στιγμή ερώτημα παραμένει και το που βρίσκεται η περίφημη κυκλοφοριακή μελέτη για την οποία ακούμε εδώ και κάποια χρόνια και την οποία έχει ανάγκη τόσο πολύ η πόλη για να καταστεί επιτέλους λειτουργική για όλους; Αναμένονται αλλαγές, εγκρίσεις; Υπάρχει ενημέρωση; Μια μελέτη που πέρασε από σαράντα κύματα, διαβουλεύσεις και επιτροπές αναζητώντας τη χρυσή τομή σε ό,τι αφορά την εμφάνιση και τη γενικότερη εικόνα της πόλης βρίσκεται κρυμμένη σε συρτάρια γραφείων αφήνοντας ένα ακόμα καλοκαίρι να περάσει με αυτή την κατάσταση να διαιωνίζεται.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Νίκο Τσίπηρα εκείνο που απομένει είναι η παράδοση από τον κ. Ηλιόπουλο η εφαρμοστική μελέτη σε σχέση με τους πεζοδρόμους που αποτελούν αναποσπαστο μέρος της. Ακολούθως θα σταλεί για δημοσίευση σε ΦΕΚ και θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες εφαρμογής.

Μαζί με το Open Mall
Οι τελευταίες πληροφορίες την θέλουν να βρίσκεται στην τελευταία φάση της υλοποίησης της. Έχει ζητηθεί από μελετητικό γραφείο να καταθέσει την μελέτη σήμανσης για τους πεζόδρομους στους οποίους θα μετατραπούν 14 οδοι στην πόλη οι οποίοι αλλάζουν χαρακτήρα μέσα από το πρόγραμμα Open Mall. Η κυκλοφορική μελέτη θα αποτελέσει την ευκαιρία να γίνουν σοβαρές παρεμβάσεις στην πόλη και να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό η μορφή, η όψη και η λειτουργία της. Στη μελέτη όπως είναι φυσικό και αναμένεται με ανυπομονησία, μεταξύ άλλων ρυθμίσεων και παρεμβάσεων, προβλέπονται εκτεταμένες πεζοδρομήσεις. Η διαδικασία έχει ήδη ξεκινήσει αλλά όπως είναι αναμενόμενο, εμπλέκεται στα γρανάζια της ελληνικής γραφειοκρατίας.

Πολλά τα προβλήματα
Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα φανερό στον παραλιακό δρόμο της Λομβάρδου, στον “καθρέφτη” της πόλης μας, στην πρώτη εικόνα που αντικρίζει κάποιος και στην οποία συνυπάρχουν παράλληλα τόσες ομορφιές και τόσα προβλήματα.
Τόσο εκεί όσο και σε άλλους δρόμους τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα είναι μια καθημερινότητα όπως και τα παράνομα σταθμευμένα, σε σημεία όπου δεν επιτρέπεται. Όσο για τα κινούμενα οχήματα, προσθέστε πούλμαν, ΙΧ, δίκυκλα, και ότι άλλο μπορεί να κινηθεί σε ρόδες για να έχετε μία εικόνα της μόνιμης ασφυξίας σε πόλη.
Η στάθμευση εξακολουθεί να ταλανίζει πολίτες και τουρίστες, οι οποίοι τις πρωινές ώρες μπορεί να ψάχνουν για πάρκινγκ πάνω από 20 λεπτά. Όσον αφορά τα πεζοδρόμια και τις ράμπες αναπήρων, η κατάσταση μοιάζει να μην έχει βελτιωθεί.