Αγορά στόχο για τη Ζάκυνθο αποτέλεσε η Πολωνία

Έντονο και πολυεπίπεδο και φέτος το άνοιγμα του νησιού στην τουριστική αγορά της Πολωνίας εδραιώνοντας την πρωτιά που έχουμε τα τελευταία χρόνια ως καλοκαιρινός προορισμός. Ωστόσο, λόγο της επιθετικής πολιτικής της Τουρκίας και της επαναφοράς των βορειοαφρικανικών χωρών υπάρχει έντονος ανταγωνισμός. Τα ταξιδιωτικά γραφεία που συνεργάζονται με Πολωνούς Tour Operators, πραγματοποίησαν μια δυναμική παρουσία, όπως άλλωστε αρμόζει σε μια Έκθεση που αφορά τη δεύτερη τουριστική αγορά του νησιού μας, μετά τη Βρετανική. Μια γιορτή του τουρισμού για την Ελλάδα και τη Ζάκυνθο, στην οποία παρουσίασαν ό,τι καλύτερο και πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει σε επίπεδο καταλυμάτων, υπηρεσιών, εναλλακτικών μορφών δραστηριοτήτων, προσφορών και εκδηλώσεων που ενδιαφέρουν τους Πολωνούς επισκέπτες.
Η Ζάκυνθος υποδέχεται κάθε χρόνο χιλιάδες τουρίστες από την Πολωνία και είναι στην ουσία η δεύτερη καλύτερη αγορά του νησιού μας η οποία είναι συνεχώς αυξανόμενη.
Η αγορά της Πολωνίας δεν έχει “ταβάνι”, από τη στιγμή που οι επισκέπτες αυτής της χώρας βρίσκουν τα κατάλληλα γι’ αυτούς καταλύματα. Η διαφήμιση της Ζακύνθου από τις πρώτες φουρνιές Πολωνών που την επέλεξαν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές είναι εξόχως αποτελεσματική. Οι Πολωνοί θέλουν να γνωρίσουν τον κόσμο, τις τοπικές γεύσεις, το τοπίο, το χώρο, την εναλλαγή και την ποικιλία. Και το σημαντικό είναι ότι τα γνωρίζουν πριν ακόμη έρθουν, τόσο από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης όσο και από συμπατριώτες τους που κατοικούν μόνιμα στη Ζάκυνθο. Οι τουρίστες από την Πολωνία φθάνουν στη Ζάκυνθο με όποιο μέσο μπορούν, είτε οδικώς είτε αεροπορικώς με πτήσεις τσάρτερ και κάνουν μαζικές διακοπές.
Μεταξύ των τουριστικών πρακτόρων που επωμίστηκαν το βάρος της ανάδειξης του νησιού μας ήταν οι Μανθος Μπολιδης, Παναγιώτης Μαμφρέδας, Νίκος Μυλωνάς, Κατερίνα Χριστοφόρου, Διονύσης Σταμίρης, Καρολίνα Ναχα και Μάρκος Δαμανάκης.

“Το ενδιαφέρον από Πολωνία συνεχίζει να είναι έντονο. Τώρα ξεκινούν οι προκρατήσεις αλλά ακόμα δεν έχουμε εικόνα. Υπάρχει μια αναμονή για την φετινή σεζόν πως θα εξελιχθούν οι κρατήσεις λόγο της επιθετικής πολιτικής της Τουρκίας και η επαναφορά στο παιχνίδι και των βορειοαφρικανικών χωρών. Πιστεύουμε ότι θα κινηθούμε στα ίδια επίπεδα. Υπάρχει έντονος ανταγωνισμός και μεταξύ και των τουρ οπερατορ. Ένα ακόμα θέμα είναι ότι έχουμε την χρεωκοπία μιας εταιρείας τσάρτερ όποτε ψάχνουν οι τουρ οπερατορ να αντικαταστήσουν τις πτήσεις που είχαν προγραμματική με άλλες εταιρείες τσάρτερ αλλά ακόμα δεν έχουν οριστικοποίηση με κάποια άλλη . Ακόμα έχουμε πρόβλημα στη επιβεβαίωση κάποιων σλοτς που έχουν ζητήσει για τα αεροδρόμια Ζακύνθου και Κέρκυρας και δεν έχουν βρεθεί οι διαθεσιμότητες. Πάντως αυτή η έκθεση γίνεται μια βδομάδα μετά την κεντρική τουριστική έκθεση της Βαρσοβιας και βοηθά ώστε να προβληθεί το ελληνικό προϊόν! Είναι μια έκθεση μόνο για την προβολή των ελληνικών περιοχών και των ελληνικών προϊόντων. Ελπίζουμε ότι θα συνεχίσουμε να ήμαστε ο πρώτος προορισμός στις προτιμήσεις των Πολωνών όπως συνέβη τα τελευταία χρόνια” μας δήλωσε ο κ. Μπολίδης.
Οι Πολωνοί βρίσκουν στη Ζάκυνθο ήλιο, εκπληκτικές παραλίες και θάλασσες, ιδιαίτερη μεσογειακή και τοπική γαστρονομία, πανέμορφη φύση και χαμογελαστούς, φιλόξενους ανθρώπους. Ετσι, οι τουρίστες αποτελούν στην πραγματικότητα τους καλύτερους πρεσβευτές του νησιού στη χώρα τους.
Η Πολωνική αγορά έχει τα τελευταία χρόνια αναδειχθεί στην δεύτερη, ισχυρότερη, οργανωμένη αγορά για την Ζάκυνθο μετά την Μεγάλη Βρετανία. Μάλιστα λόγω του ότι εξελίσσεται και οικονομικά αυτό αυξάνει και το κύμα επισκεπτών.