Καταγράφηκαν οι ζημιές όλων των ξενοδοχειακών μονάδων της Ζακύνθου

Ο καθησυχασμός των τουριστών που οι οποίοι διέμεναν ακόμα στο νησί τη στιγμή που έγινε ο σεισμός των 6,8 R αποτέλεσε την προτεραιότητα των επιχειρηματιών του κλάδου, οι οποίοι από την επόμενη ημέρα ξεκίνησαν να καταγράφουν τις σοβαρές ζημιές που είχαν υποστεί αρκετά από τις υποδομές τους. Αυτό φάνηκε από τις επαφές που είχε με το σύνολο των ξενοδόχων της Ζακύνθου, τους tour operator και τις τοπικές αρχές, η αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Λαγανά, κ. Χριστίνα Τετράδη.
“Είναι αξιοσημείωτο ότι δεν υπήρξε ούτε μια αποχώρηση”, σχολιάζει η ίδια σε σχετικό δελτίο Τύπου που μας απέστειλε, ενώ παράλληλα καθιστά σαφές ότι έγινε καταγραφή των ζημιών όλων των ξενοδοχειακών μονάδων, από την οποία “προέκυψε ότι δεν υπήρξαν σοβαρές βλάβες στις κτιριακές υποδομές. Ωστόσο, αρκετές ζημιές υπέστη ο ηλεκτρομηχανολογικός και φορητός εξοπλισμός της πλειοψηφίας των ξενοδοχείων”.
Έγινε εκτενής ενημέρωση όλων των Tour Operator και επιβεβαιώθηκε η κοινή πεποίθηση, ότι δεν υπάρχει καμιά ανησυχία για την ασφάλεια των επισκεπτών, που είναι και το ζητούμενο για τον τουρισμό. Ακολούθησε συνεργασία με τις τοπικές αρχές (Δήμο και Περιφέρεια) για την καλύτερη αντιμετώπιση των προβλημάτων, που πιθανόν προέκυπταν και για τους επισκέπτες και για τον πληθυσμό του νησιού.
“Αποδείχθηκε πως για μία ακόμη φορά η Ζάκυνθος και οι ξενοδοχειακές της μονάδες αντεπεξήλθαν άριστα σε έναν πολύ δυνατό σεισμό, λόγω των εξαιρετικών κτιριακών υποδομών και την εκπαίδευση του προσωπικού” δηλώνει η κ. Τετράδη και προσθέτει πως “Ζητούμενο παραμένει η παράκαμψη των γραφειοκρατικών διαδικασιών για την εκπλήρωση των αιτημάτων των ξενοδόχων, αλλά και όλων των επαγγελματιών του τουρισμού, για διευκολύνσεις στην αποπληρωμή των ασφαλιστικών και φορολογικών υποχρεώσεών τους, αιτήματα τα οποία έχουν κατατεθεί επισήμως από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος που ενήργησε για άλλη μια φορά προς όφελος των ξενοδόχων”.

φωτο: dimokratiki