Ν. Σαντορινιός: «Έως 14% αύξηση του τουριστικού προϊόντος για το 2018»

Θέμα διαφήμισης η σωστή προώθηση του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

«H φετινή χρονιά έχει αρκετά καλά στοιχεία, όχι μόνο ως προς την αύξηση συνολικά του τουριστικού προϊόντος που εκτιμάται στο 10%-14%, αλλά το σημαντικότερο στην διάχυσή του μέσα στο έτος», τόνισε σε συνέντευξή του ο υφυπουργός Νεκτάριος Σαντορινιός, προσθέτοντας ότι «αυτό επιτυγχάνεται με σκληρή δουλειά αλλά και με τη διαφήμιση διαφορετικών, εναλλακτικών μορφών τουρισμού στα νησιά».

«Έχουμε νησιά όπου οι καλύτεροι πελάτες εμφανίζονται Απρίλιο και Σεπτέμβριο, καθώς έχουν διαφημιστεί ως περιπατητικοί προορισμοί», δήλωσε, και τόνισε ότι με «τέτοιες δράσεις μπορούν να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι τουρίστες αλλά και να “ δοκιμαστούν” λιγότερο και οι υποδομές των νησιών».

Αναφορικά με την προσπάθεια της κυβέρνησης για βελτίωση των υποδομών στα νησιά είπε ότι αυτή τη στιγμή «τρέχουν» διαφορετικά προγράμματα ανάπτυξης όπως:

– Το Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα (για νότιο και βόρειο Αιγαίο).

– Το πρόγραμμα Φιλόδημος (που χρηματοδοτεί μικρούς δήμους), που αφορά και το νησί της Ζακύνθου

– Την ενίσχυση στους μικρούς δήμους μέσω της Μονάδας Οργάνωσης Διαχείρισης (ΜΟΔ) αναπτυξιακών προγραμμάτων, της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ) και της ΓΓ Αιγαίου.

Στις απομακρυσμένες περιοχές

Αναφέρθηκε επίσης στην τεράστια προσπάθεια που γίνεται για την υδατική αυτάρκεια των νησιών με αύξηση των μονάδων αφαλάτωσης, προκειμένου να σταματήσουν οι μεταφορές νερού με πλοία και για τα προβλήματα να μείνουν ορισμένα νησιά χωρίς μηχανήματα τραπεζικών συναλλαγών ΑΤΜ όπου αναζητείται «ένα θεσμικό πλαίσιο που να δίνει λύση σε αυτό το πρόβλημα, με βάση την διεθνή εμπειρία, όπως στη Γαλλία με απομακρυσμένες περιοχές, τη Γερμανία κ.α, ενώ προανήγγειλε ότι «Πολύ σύντομα θα προχωρήσουμε και με νομοθετικές πρωτοβουλίες, για να διασφαλίσουμε τη δυνατότητα τα νησιά αυτά να μπορούν να εξυπηρετούνται τραπεζικά».

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ