Δράσεις προβολής για ενίσχυση πτήσεων από Ιταλία και Γερμανία

Ηλεκτρονική (digital) καμπάνια-συνδιαφήμιση, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία μεταξύ της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και της αεροπορικής εταιρείας Ryanair. Στόχος της δράσης αυτής, ήταν η ενίσχυση της πληρότητας των πτήσεων προς τα Ιόνια Νησιά, ειδικά από την Ιταλία και την Γερμανία. Η καμπάνια έγινε με την μέθοδο της επαναστόχευσης (Retargeting) καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media). Πραγματοποιήθηκαν 1.333.332 προβολές και τα άμεσα αποτελέσματα, μέχρι 07 Μαΐου ήταν 811 κρατήσεις και εκτιμάται ότι θα ανέλθουν πάνω από 2.200 το επόμενο διάστημα.
Ο παραπάνω αριθμός κρατήσεων τουλάχιστον σε μεγάλο ποσοστό δεν θα είχε επιτευχθεί, εάν δεν είχε πραγματοποιηθεί αυτή η καμπάνια, διότι η ‘επαναστόχευση’ εφαρμόστηκε επί αυτών οι οποίοι είχαν επισκεφτεί το site της RYANAIR για Κεφαλονιά και για Κέρκυρα και δεν είχαν κάνει κράτηση. Αυτός άλλωστε είναι ο ρόλος της επαναστόχευσης (Retargeting). Έτσι λοιπόν τόσον η αεροπορική εταιρεία μείωσε δραστικά τις κενές αεροπορικές θέσεις από Ιταλία και Γερμανία, όσον και τα νησιά μας δέχτηκαν πελατεία η οποία ενδεχομένως δεν θα μας είχε επισκεφτεί.
Στην Ιταλία σε μια δημοσίευση στο Facebook (Organic Facebook Post), είχε επικοινωνία με 26.678 πρόσωπα. Εξάλλου, στο πλαίσιο δημοσιογραφικής αποστολής σε συνεργασία Π.Ι.Ν και Ryanair στην Κεφαλονιά τον περασμένο Μάϊο, δημοσιεύτηκε στο Γερμανικό τύπο άρθρο, της δημοσιογράφου κ. Nicole Aupperle. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η παραπάνω αεροπορική εταιρεία πυκνώνει συνεχώς το δίκτυο της προς τα νησιά μας και ήδη έχει ανακοινώσει δύο νέες πτήσεις για το 2019, από το αεροδρόμιο ‘Southend’ του Λονδίνου, προς Κέρκυρα.
Η Ζάκυνθος αποτελεί έναν προορισμό που έχει να προσφέρει υψηλής ποιότητας τουριστικές υπηρεσίες στους επισκέπτες της. Αλλεπάλληλες οι ανακοινώσεις ότι πολυτελέστατα resort στο νησί μας αποσπούν πανευρωπαϊκές πρωτιές, και μάλιστα σε ιδιαίτερα απαιτητικές κατηγορίες, γεγονός που δείχνει τη σταθερή άνοδο του νησιού σε ποιοτικές παροχές. Στον τομέα ποιότητας καταλυμάτων, η Ζάκυνθος έχει να προσφέρει πολύ καλές υπηρεσίες και οι ξενοδόχοι του νησιού κάνουν εξαιρετική δουλειά. Αυτό ωστόσο δεν φτάνει.
Μάλιστα αυτό μπορεί να στραφεί και μπούμερανγκ για το νησί, αφού ο πολύ απαιτητικός πελάτης που επιλέγει τόσο υψηλής ποιότητας κατάλυμα, απαιτεί ανάλογα υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και παροχές εκτός ξενοδοχείου. Δεν έρχεται μονάχα για να μείνει σε ένα δωμάτιο γεμάτο χλιδή. Τις προσπάθειες της ιδιωτικής πρωτοβουλίας πρέπει να στηρίξουν και να συνδράμουν οι κρατικές δομές. Η Ζάκυνθος χρειάζεται αλματώδη βελτίωση σε ό,τι αφορά τις παροχές από τις τοπικές αρχές και φορείς.

φωτο: Euro2day