Οι επιβάτες του “COSTA neo RIVIERA” μας υπενθύμισαν τις ελλείψεις

Το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο “COSTA neo RIVIERA” ήταν το τρίτο κατά σειρά κρουαζιερόπλοιο που κατέπλευσε φέτος στη Ζάκυνθο ρίχνοντας άγκυρες αρόδου γύρω στις 12.40 προχθες το μεσημέρι από τη Μάλτα, μεταφέροντας με λάντζες εκατοντάδες επισκέπτες στην πόλη.
Το πλοίο έφτασε στη Ζάκυνθο με 1.158 επιβάτες και 537 άτομα πλήρωμα, όπου παρέμεινα στο νησί μέχρι αργά το απόγευμα όπου απόπλευσε για επόμενο λιμάνι εκείνο του Ναυπλίου. Το επόμενο κρουαζιερόπλοιο θα έλθει στη Ζάκυνθο στις 24 Μαΐου και είναι το “TUI Discovery 2”.

Στην πόλη και τα αξιοθέατα
Στο σύνολό τους περιηγήθηκαν μέσα στην πόλη και τα αξιοθέατά της ενώ αρκετοί από αυτούς πραγματοποίησαν ημερήσια εκδρομή γνωρίζοντας τα αξιοθέατα και τις ομορφιές του νησιού ενισχύοντας την τοπική οικονομία. Οι επιχειρηματίες της πόλης στάθηκαν και με το παραπάνω στο ύψος της περίστασης. Όλα τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος ήταν σε πλήρη ετοιμότητα για την ευχάριστη αυτή “απόβαση” και η υποδοχή των επιβατών-επισκεπτών, άψογη. Πανέτοιμα να εξυπηρετήσουν, ταβέρνες, σνακ-μπαρ, καφετέριες και εστιατόρια ανταποκρίθηκαν άριστα και εξυπηρέτησαν με τον καλύτερο τρόπο τους επισκέπτες. Η εντύπωσή τους, δεν μπορεί παρά να ήταν απόλυτα θετική. Και αυτό μπορεί κανείς να το διαπιστώσει από μια συνομιλία που θα είχε μαζί τους όση ώρα είχαν κατακλύσει στην κυριολεξία τις καφετέριες στο κέντρο της πόλης απολαμβάνοντας τον καφέ και τα γλυκίσματα τους.
Αν μάλιστα η Αλ. Ρώμα είχε ήδη πεζοδρομηθεί, η πρόσβασή τους εκεί θα ήταν ευκολότερη και βέβαια η κίνηση μεγαλύτερη.
Είδαμε αρκετούς από τους ηλικιωμένους επισκέπτες, σε τροχήλατα καροτσάκια, να αντιμετωπίζουν δυσκολίες πρόσβασης, αφού οι ειδικές ράμπες ήταν κατειλημμένες από σταθμευμένα οχήματα. Σε εκείνο που δεν θα διαφωνήσει κανείς, είναι στην άποψη πως το έργο για το master plan του λιμανιού από το οποίο εξαρτάται άμεσα η προβλήτα κρουαζιεροπλοίων, αποτελεί ένα από τα προαπαιτούμενα. Ακόμη δεν έχουμε καταφέρει, ως τοπική κοινωνία, να λύσουμε το πρόβλημα με την προβλήτα πρόσδεσης. Η μόνη βελτίωση που υπήρχε σε επίπεδο υποδομών από πέρυσι είναι ότι φτιάχτηκε ο χώρος της πλατείας του Ηρώου Πεσόντων. Θα μπορούσαμε να έχουμε έναν τεράστιο αριθμό τουριστών από τα κρουαζιερόπλοια, όμως χάνονται και πολύ μεγάλα έσοδα.

ΑΠΟΨΗ…
Και εδώ είναι που μας πιάνει το παράπονο στο Τζάντε και σκεφτόμαστε το “όρσε γαμπρέ κουφέτα”! Στη Ζάκυνθο, την ίδια στιγμή ψάχνουμε κάθε είδους brand name και αναθέτουν εκπόνηση μελετών με βάθος χρόνου στην εφαρμογή της. Τρέχουμε να προκάνουμε να συντηρήσουμε (sic) το ναυαγιο μπας και σακατευτεί κανένας. Μήπως είμαστε πέσε πίτα να σε φάω και περιμένουμε μόνο από τους ιδιώτες τουριστικούς επιχειρηματίες να σώσουν την παρτίδα;
Θα το επαναλαμβάνουμε μέχρι τελικής πτώσεως… Τους Ιθαγενείς δεν θα μπορούμε πλέον για πολύ ακόμη να τους ξεγελάμε με χάντρες!
Αντί, λοιπόν, να μας απασχολεί πως θα προχωρήσει η υλοποίηση νέα προβλήτας, ασχολούμαστε με το ποιος το οραματίστηκε, ποιος το παρήγγειλε, ποιος το ξεκίνησε, ποιος έδωσε το πρώτο ευρώ, σε τι κόμμα ανήκει εκείνος που βοηθά, ποιος είναι λιγότερο ή περισσότερο υπευθυνος, σε ποιο μώλο θα κατασκευαστεί και ου το καθεξής.
Η Ζάκυνθος δεν μπορεί να εξακολουθήσει για πολύ να είναι αποδέκτης των θαυμάτων του Αγίου Διονυσίου. “Πάρτε το αλλιώς”… υπάρχει χρόνος. Διαφορετικά καλή σας νύχτα…