Τίτλοι τέλους για το Club 18-30 και τις διακοπές “sex-and-booze”

Το ενδεχόμενο να πουλήσει το γνωστό brand της “Club 18-30” μετά το καλοκαίρι του 2018 εξετάζει η Thomas Cook προχωρόντας σε μια αναθεώρηση της λειτουργίας του. Η εταιρεία δήλωσε ότι είναι δεσμευμένη να συνεχίσει το Club 18-30 για την φετινή σεζόν του 2018, αλλά εξετάζει και άλλες επιλογές για το συγκεκριμένο εμπορικό σήμα μετά το πέρας του καλοκαιριού.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, οι νέοι αποφεύγουν τις έντονες, γεμάτες αλκοόλ διακοπές και πλέον προσανατολίζονται για τις διακοπές τους σε προορισμούς που “πουλάνε” περισσότερο στο Instagram.
Έρευνα που δημοσίευσε πρόφατα η Thomas Cook και αφορά σε κοινό 18-25 ετών έδειξε ότι πολλοί προτιμούν τα ταξίδια που “τρέφουν” τον εγωισμό τους, ταξίδια δηλαδή που τους επιτρέπουν να δημοσιεύουν εικόνες για να κάνουν τους φίλους τους να ζηλέψουν, και όχι τόσο εικόνες από μεθύσια και κραιπάλη. Η έρευνα διαπίστωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σκέφτονται πρώτα πως θα φαίνονται οι δημοσιεύσεις που θα κάνουν στο Facebook και μετά κάνουν κράτηση των διακοπών τους.
Στην περίοδο αιχμής της, η Thomas Cook έστελνε περίπου 100.000 άτομα στο εξωτερικό κάθε χρόνο με το “Club 18-30”. Η εταιρεία έχει στην κατοχή της το “Club 18-30” από το 1998, παρόλο που το εμπορικό σήμα ξεκίνησε το 1965, όταν 580 νεαροί επισκέφθηκαν μέσω αυτού την Costa Brava στην Ισ πανια. Μέχρι το 2001, το brand είχε το δικό του τηλεοπτικό σόου, το Club Reps, στο κανάλι ITV.
Η εφημερίδα Sun ανέφερε ότι η αλλαγή αυτή θα μπορούσε να σημάνει το τέλος των διακοπών sex-and-booze σε θέρετρα, όπως τα Μάλια στην Κρήτη και η Αγία Νάπα στην Κύπρο.