“Business Banking Τουρισμός” | Πλοηγός ανάπτυξης για επιχειρήσεις στη Ζάκυνθο

Από αριστερά τα στελέχη της τράπεζας Eurobank κ.κ. Κεφαλληνός, Ακτύπης , Αυγουστίνος.
Επίσης διακρίνεται ο Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού Αντ. Νικολουδάκης

Μόνο ως χρυσή ευκαιρία θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς τη δυνατότητα που παρείχε η Eurobank στους τουριστικούς επιχειρηματίες του νησιού και όχι μόνο που έδωσαν δυναμικό παρόν στην εκδήλωση που πραγματοποίησε στη Ζάκυνθο και αφορούσε στην παρουσίαση του προγράμματος “Business Banking Τουρισμός”.
Ξεπερνώντας τον παραδοσιακό ρόλο της Τράπεζας στόχευσε και πέτυχε αφενός την ενημέρωση όσων θέλουν να αξιοποιήσουν σύγχρονα αναπτυξιακά χρηματοδοτικά προγράμματα και αφετέρου να αξιοποιήσουν εκείνα τα εργαλεία και προνόμια για τη χρηματοδότησή τους.
Καταξιωμένα και πλήρως καταρτισμένα στελέχη της Γενικής Διεύθυνσης Τραπεζικής Μικρών Επιχειρήσεων και της Γενικής Διεύθυνσης Δικτύου Καταστημάτων παρουσίασαν διεξοδικά για το πρόγραμμα που για 8η συνεχή χρονιά προσφέρει η Eurobank.
Η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και του Τουρισμού αποτελεί για την Eurobank στρατηγική επιλογή που υλοποιείται μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα καινοτόμων υπηρεσιών και προνομιακών προϊόντων που στόχο έχει την ουσιαστική ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων σε όλη την Ελλάδα. Για αυτό στηρίζει τον τουρισμό με εξειδικευμένες υπηρεσίες και προϊόντα. Ήρθαν να προσθέσουν ένα λιθαράκι στην ανάπτυξη του τουρισμού ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων με υποδομές που προσαρμόζονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τουριστικού κλάδου. όσον αφορά στα προνόμια για όλες τις τραπεζικές υπηρεσίες, αυτά είναι εξειδικευμένα προϊόντα χρηματοδότησης, ενίσχυσης της ρευστότητας, διαχείρισης εισπράξεων και μισθοδοσίας, καθώς και μια σειρά μη τραπεζικών προνομίων σε συνεργασία με επιλεγμένες εταιρίες, περιλαμβανομένων των υπηρεσιών προβολής και διαφήμισης, εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών και επαγγελματικής κατάρτισης.
Έντονο υπήρξε και το ενδιαφέρον των επιχειρηματιών του τουριστικού κλάδου κάτι που έγινε αντιληπτό όχι απλά και μόνο από την μεγάλη προσέλευση αλλά κυρίως από τη διαδραστικότητα στην επικοινωνία που αναπτύχθηκε μέσα από τις συνεχείς ερωτήσεις και απορίες που διατύπωναν προς τα στελέχη της τράπεζας.

Δ. Αυγουστίνος: “Εξειδικευμένα
προϊόντα τουριστικής ανάπτυξης”

“Όπως όλοι γνωρίζουμε ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Η Eurobank για 8η χρονιά παρουσιάζει προϊόντα τα οποία είναι ειδικευμένα για το τουριστικό κομμάτι. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα της τράπεζας αφορά τους επιχειρηματίες κυρίως των νησιωτικών περιοχών και τους παρέχει ιδιαίτερη τιμολόγηση και ιδιαίτερες εξυπηρετήσεις στο κομμάτι αυτό” δήλωσε στην εφημερίδα μας ο Περιφερειακός Διευθυντής Ζακύνθου και Κεφαλονιάς Διονύσιος Αυγουστίνος. Ερωτηθείς για τις εκτιμήσεις του αναφορικά με τον τουρισμό πρόσθεσε πως “είναι ανοδική η πορεία στη Ζάκυνθο και γενικά στα Ιόνια Νησιά και πρέπει όλοι να σκύψουμε πάνω σε αυτό δημιουργώντας τις κατάλληλες υποδομές για να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα. Γιατί κάποια στιγμή το νησί δεν θα μπορέσει να καλύψει τη συνεχής αύξηση και ζήτηση και πρέπει όλοι μαζί οι φορείς να το προβλέψουμε και φροντίσουμε”.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Δ. Αυγουστίνος,
με την Διευθύντρια Marketing, Wholesale Banking
Ρ. Αθανασίου και τον Διευθυντή Καταστήματος Σ. Κεφαλληνό

Ρ. Αθανασίου: “Μοναδικά
προνόμια για επιχειρήσεις”

Η Eurobank επενδύει εδώ και πολλά χρόνια στον κλάδο του τουρισμού. Φέτος για 8η συνεχή χρονιά συνεχίζει με το πρόγραμμα Business Banking Τουρισμός το οποίο, όπως μας δήλωσε η Διευθύντρια Marketing, Wholesale Banking Ρόζη Αθανασίου περιλαμβάνει προνόμια για τις επιχειρήσεις σε δύο άξονες.
Όπως και η ίδια ανέφερε στην ομιλία της “από τη μία μεριά έχουμε τα τραπεζικά προϊόντα τα οποία είναι χρήσιμα για τον τουριστικό επιχειρηματία για την καθημερινότητά του αλλά και για την ανάπτυξη της επιχείρησής του και τα δίνουμε σε προνομιακές τιμές ειδικά για τις επιχειρήσεις των τουριστικών περιοχών.
Από την άλλη πλευρά κοιτώντας τις ευρύτερες ανάγκες των επιχειρήσεων τις έχουμε εντοπίσει σε επίπεδο προβολής, σε επίπεδο εκπαίδευσης, σε επίπεδο συμβουλευτικής, αλλά ακόμα και προστασίας τους από πιθανούς πιστωτικούς κινδύνους και έχουμε αναπτύξει μία σειρά από αυτό που λέμε μη τραπεζικά προνόμια που βοηθούν την επιχείρηση στο επιχειρηματικό της κομμάτι, πέρα από το τραπεζικό”.

Σε ερώτηση για την ανταπόκριση των επιχειρηματιών αλλά και τα προνόμια που παρέχονται πρόσθεσε πως “Ο κόσμος μας αλλάζει. Ο κόσμος μας γίνεται ψηφιακός. Αυτό σημαίνει ότι αλλάζουν τελείως οι δυναμικές της αγοράς και του καταναλωτή. Εμείς δίνουμε την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν αυτή την τάση και να κάνουν ψηφιακή επικοινωνία με πολύ προνομιακό κόστος που το έχει εξασφαλίσει η Eurobank. Τα μηνύματα είναι πάρα πολύ θετικά. Οι επιχειρηματίες καταλαβαίνουμε ότι χρειάζονται βοήθεια για να μπουν σε αυτόν τον καινούριο ψηφιακό κόσμο και εμείς είμαστε εδώ για να τους βοηθήσουμε”.

Αντ. Νικολουδάκης: “Ώρα να
ανταποκριθούν οι επιχειρηματίες”

Εξαιρετική χαρακτήρισε την πρωτοβουλία εκ μέρους της Eurobank ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου και επιχειρηματίας του κλάδου Αντώνης Νικολουδάκης και προσθέτει “είναι αλήθεια ότι ο τουρισμός τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε διαρκή ανοδική πορεία. Η αναπτυξιακή προοπτική του τουρισμού είναι ισχυρότατη. Αυτό που χρειάζεται είναι τα χρηματοοικονομικά εργαλεία που μπορούν να παρέχουν οι τράπεζες και το ελληνικό τραπεζικό σύστημα που θα βοηθήσουν τον επιχειρηματία να κάνει την απαραίτητη μόχλευση και να παράγει την δουλειά που είναι σε θέση να παράγει. Πρωτοβουλίες σαν και αυτή δίνουν ελπίδα στις δυναμικές και παραγωγικές επιχειρήσεις του τόπου ιδιαίτερα στον τουρισμό που αποτελεί την ραχοκοκαλιά της οικονομίας και του νησιού αλλά και σε πολύ μεγάλο βαθμό και της χώρας. Περιμένουμε να δούμε ισχυρά χρηματοοικονομικά εργαλεία, πραγματική ενίσχυση, ρευστότητα και κεφάλαια που θα κατευθυνθούν από τις τράπεζες προς την πλευρά του δημιουργικού επιχειρηματικού κόσμου”.

Κατάμεστη η αίθουσα που πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική εκδήλωση της τράπεζας

Ο κ. Νικολουδάκης θεωρεί απαραίτητο να ενημερώνονται για τέτοιου είδους προγράμματα καθόσον τέτοιου είδους πρωτοβουλίες λειτουργούν με μια σχέση αμφίδρομη. Και προσθέτει “το ζητάμε και εμείς συνέχεια από τους τραπεζικούς μας συνεργάτες όπως είναι η Eurobank και είναι καλό που οι τράπεζες κάνουν το βήμα και έρχονται κοντά μας να μας παρουσιάσουν τα εργαλεία και τα προϊόντα που μπορούν να δώσουν. Περιμένουμε και από τους επιχειρηματίες να αντιδράσουν και να ανταποκριθούν θετικά όταν βλέπουν θετικά χρηματοοικονομικά εργαλεία. Για πολύ καιρό η αγορά προσπάθησε να αναπτυχθεί εκ των ενώντων, μην διαθέτοντας μεγάλα κεφάλαια, άρα ήταν περιορισμένο το περιθώριο ανάπτυξης. Όσο εξυγιαίνεται το τραπεζικό σύστημα, όσο μπορεί και διαθέτει ρευστότητα προς την πλευρά της πραγματικής, δημιουργικής και παραγωγικής κοινωνίας και του επιχειρηματικού κόσμου θα βλέπουμε εξαιρετικά αποτελέσματα, θα βλέπουμε ευημερία, θέσεις εργασίας και εισόδημα για όλο τον τόπο”

Τι σας προσφέρει
Το πρόγραμμα Business Banking Τουρισμός σάς προσφέρει: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της επιχείρησής σας με καλύτερη διαχείριση των καθημερινών συναλλαγών και κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της. Ανάπτυξη και υποστήριξη της επιχείρησής σας με τη συμμετοχή της σε χρηματοδοτικά και επιδοτούμενα προγράμματα, σε συνεργασία με κρατικούς και ευρωπαϊκούς φορείς. Προβολή και δικτύωση της επιχείρησής σας στα social media, σε συνεργασία με εξειδικευμένες εταιρείες.

Χρηματοδότηση
και εποχικότητα

Οι εισπράξεις της επιχείρησής σας αυξάνονται συγκεκριμένους μήνες τον χρόνο. Αντίθετα, οι πληρωμές λογαριασμών και οφειλών είναι σταθερές. Γι’ αυτό προσαρμόζει τη χρηματοδότηση και τους όρους αποπληρωμής στην εποχικότητα, τις ανάγκες της επιχείρησής σας και το προφίλ της επένδυσης.
Με τη χρηματοδότηση του κεφαλαίου κίνησης εξασφαλίζετε ρευστότητα για τις τρέχουσες ανάγκες πριν ξεκινήσουν οι εισπράξεις σας. Μπορείτε να ανακαινίσετε τα δωμάτιά σας, να αναβαθμίσετε τον εξοπλισμό σας ή να κατασκευάσετε νέα μονάδα για το ξενοδοχείο σας και να οργανωθείτε πριν τη νέα τουριστική περίοδο.

Πολλοί οι επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου που παρακολούθησαν με ενδιαφέρον
τα προνομιακά προγράμματα που μπορούν να αξιοποιήσουν

Εξειδικευμένη υποστήριξη
και συμβουλευτική

Σας ενημερώνουν και σας βοηθάνε σε όλη τη διαδικασία για να συμμετάσχετε σε προγράμματα επιδότησης από ελληνικούς ή ευρωπαϊκούς φορείς, όπως το ΕΣΠΑ. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις εκπαιδευτικές ημερίδες για το ΕΣΠΑ, την ψηφιακή προβολή και την εξυπηρέτηση πελατών.
Για τις μεγάλες επιχειρήσεις προσφέρουν εξατομικευμένες επιλογές χρηματοδότησης, leasing, συναλλακτικών υπηρεσιών, factoring. Σας παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες χρηματοοικονομικού συμβούλου. Σας υποστηρίζουν όταν αναζητάτε στρατηγικό επενδυτή για τα σχέδιά σας.

Σημαντικά οφέλη προβολής
της επιχείρησής σας

Όπως έγινε σαφές, με την προβολή της επιχείρησής σας έχετε σημαντικά οφέλη για την:
•Δημιουργία και ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας.
•Παρουσίαση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.
•Προσέλκυση πελατών και αύξηση των πωλήσεων στο φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημά σας.
•Ενημέρωση των πελατών σας για προσφορές, εκδηλώσεις και νέα της επιχείρησής σας.
•Για τον σχεδιασμό της διαφημιστικής προβολής της επιχείρησής σας, λαμβάνουν υπόψη:
•Το κοινό που θέλουμε να προσεγγίσουμε (φύλο, ηλικία).
•Την περιοχή που θέλουμε να καλύψουμε.
•Τον πληθυσμό της περιοχής.
•Την ακτίνα κάλυψης και τα ενδιαφέροντα που έχει δηλώσει το κοινό.

Πυλώνας ανάπτυξης
ο τουρισμός

Αναμφισβήτητο είναι το γεγονός ότι ο τουρισμός αποτελεί σε παγκόσμια κλίμακα μια πολύ μεγάλη οικονομική δραστηριότητα, οι διαστάσεις τις οποίας την τελευταία δεκαετία ώθησαν το τουριστικά δημιουργούμενο Παγκόσμιο Ακαθάριστο Προϊόν αγαθών και υπηρεσιών πάνω από 4,5 τρις. εκ. δολ. και το σύνολο της άμεσης και έμμεσης προκαλούμενης απασχόλησης πάνω από 230 εκατομμύρια εργαζόμενους. Η οικονομική σημασία του Τουρισμού για τη χώρα μας τόσο από μακροοικονομική θεώρηση όσο και στο μικροοικονομικό-επιχειρηματικό επίπεδο είναι προφανής. Επηρεάζει άμεσα και σε σημαντικό βαθμό τα κύρια μακροοικονομικά μεγέθη καθώς και τα μεγέθη των βασικών κατηγοριών της οικονομίας (Α.Ε.Π., Ισοζύγιο συναλλαγών, απασχόληση, κατανάλωση, επενδύσεις, εισαγωγές κ.ο.κ.) και τις συνακόλουθες εθνικές και περιφερειακές πολιτικές. Παράλληλα, σε μικρο – επίπεδο, αποτελεί συχνά την κύρια οικονομική δραστηριότητα για ολόκληρες περιοχές και τόπους, εκφράζοντας έτσι την δραστηριότητα εκείνη που μπορεί να εξασφαλίσει την παραμονή του ηλικιακά και οικονομικά ενεργού πληθυσμού στις τοπικές κοινωνίες, και να αποτρέψει έτσι την περαιτέρω δημογραφική γήρανση και συρρίκνωσή τους.
Τα παραπάνω στοιχεία περιγράφουν με σαφήνεια ότι τα τελευταία δύο χρόνια ο ελληνικός τουρισμός έχει «ωριμάσει». Έχει δυναμώσει το στίγμα του και αναπτύσσεται σταθερά με συγκεκριμένο προσανατολισμό.

Γ.Α.