Υπό διωγμό και οικονομική ομηρεία η Αερολέσχη λόγω Fraport

Ιδιαίτερος και έντονος είναι ο προβληματισμός αλλά και η αγανάκτηση των μελών της Αερολέσχης Ζακύνθου η οποία εξαιτίας του νέου καθεστώτος διαχείρισης και λειτουργίας του αερολιμένα βρίσκεται υπό διωγμό και οικονομική ομηρεία λόγω εξοντωτικών χρεώσεων που της επιβάλλει η Fraport.
Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα αντιληπτό αν δούμε το νέο τιμολόγιο που έχει δημοσιευτεί εδώ και αρκετό καιρό που θα ισχύσει από τον ερχόμενο Απρίλη για τα τέλη προσγείωσης και παραμονής των αεροσκαφών που επισκέπτονται το αεροδρόμιο και είναι αναρτημένο στην σχετική ιστοσελίδα της εταιρείας. Στην πρώτη κιόλας σειρά του τιμοκαταλόγου είναι το τέλος προσγείωσης, που αφορά τα μικρά μονοκινητήρια αεροσκάφη, τα οποία μέχρι τις 10 Απριλίου 2017, πριν την παραχώρηση δηλαδή, πλήρωναν 2 περίπου ευρώ, από τις 11 Απριλίου 2017 όταν ανέλαβε η Fraport αυτό έγινε 50 ευρώ και από 1 Απριλίου 2018 θα γίνει 100 ευρώ. Τεράστιο ποσοστό αύξησης, αντίστοιχο και στις υπόλοιπες χρεώσεις που γίνονται ανάλογα με το βάρος του αεροσκάφους. Εκτός από το τέλος προσγείωσης, υπάρχει και τέλος στάθμευσης που για τα μέν μεγάλα αεροσκάφη είναι δωρεάν μέχρι 5 ώρες,- που για την πλειοψηφία των εμπορικών πτήσεων αυτό ισχύει- για τα μικρά υπάρχει μεγάλη αύξηση σε σχέση και με τα περσινά τιμολόγια της Fraport.

Στα αζήτητα…
Όπως αναφέρει ο Πρόεδρός της Στάθης Μαλαπέτσας είχε επανειλημμένως ενημερώσει για τα νέα δεδομένα που προέκυψαν από την 11η Απριλίου 2017, όταν και επισήμως παρελήφθη ο Κρατικός Αερολιμένας από την διαχείριση της Fraport Greece πως ουδεμία μέριμνα υπήρχε από την πολιτεία για το νέο καθεστώς λειτουργίας των Αερολεσχών και Αεραθλητικών Σωματείων, με συνέπεια να αντιμετωπίζονται σαν εμπορική εταιρεία και να τους επιβάλει το σύνολο των χρεώσεων/αεροναυτικών τελών που εφαρμόζει στις αεροπορικές εταιρείες.

Διαβήματα και παρεμβάσεις
Από την πρώτη στιγμή ο στόχος του Δ.Σ. της Αερολέσχης Ζακύνθου ήταν η εξεύρεση κοινά αποδεκτής με την γερμανική διαχειρίστρια λύσης για την εύρυθμη και ανεμπόδιστη λειτουργία τόσο του αεροδρομίου όσο και του σωματείου μας. “Διαπιστώσαμε όμως γρήγορα ότι καμία διάθεση διαλόγου δεν υπήρχε, μιας και η Fraport, στηριζόμενη στην αποικιοκρατικού τύπου σύμβαση που κατάφερε να εξασφαλίσει, αδιαφορεί για την λειτουργία Αεραθλητικών Σωματείων. Είναι μια απρόσωπη εταιρεία, με περιορισμένο ή και ανύπαρκτο δίαυλο επικοινωνίας, γραφείο τύπου που απαξιεί να απαντήσει σε επίσημες επιστολές που επανειλημμένος έχουμε αποστείλει, και στελέχη διεκπεραιωτές χωρίς καμία δυνατότητα λήψης αποφάσεων. Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι πρωταρχικός μας στόχος είναι η συνέχιση της ύπαρξης και λειτουργίας της Αερολέσχης Ζακύνθου και της προσφοράς της στην τοπική κοινωνία. Οι ενέργειες του Δ.Σ. είναι προς την κατεύθυνση της εξεύρεσης λύσης ώστε να απαλλαγούμε από την οικονομική και λειτουργική ομηρία του νέου καθεστώτος, επιφυλασσόμενοι της χρήσης ένδικων μέσων” δηλώνει ο κ. Μαλαπέτσας.
Με δεδομένα τα παραπάνω ανυπέρβλητα προβλήματα, από την πρώτη στιγμή απευθυνθήκαν με επίσημη επιστολή στους Υπουργούς Δικαιοσύνης & Βουλευτή Ζακύνθου, Εθνικής Άμυνας, Μεταφορών & Δικτύων, Περιφεριάρχη Ιονίων Νήσων, Δήμαρχο Ζακύνθου, Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας και Διοικητή Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την ενημέρωση τους και με αίτημα παρέμβασης στην εξεύρεση λύσεων, αλλά ουδεμία απάντηση έλαβαν.