Τουριστική προβολή και συμμετοχή σε διεθνείς Εκθέσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο

Η έγκριση του προγράμματος προβολής marketing plan του Δήμου για την περίοδο 2018-2021 και η συμμετοχή του σε εκθέσεις τουρισμού την επόμενη χρονιά είναι τα θέματα που αναμένεται να απασχολήσουν την προσεχή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
Στόχος, είναι να αποκτήσει ο επισκέπτης της Ζακύνθου μια πλουσιότερη εμπειρία από το νησί, που να μην περιορίζεται αυστηρά το δίπτυχο “ήλιος-θάλασσα”. Έτσι ωφελείται σημαντικά ο επιχειρηματικός κόσμος του νησιού, που θα δει σημαντική αύξηση των εσόδων του. Η προσπάθεια για άμβλυνση της τουριστικής περιόδου αποτελεί τον κύριο στόχο. Όσον αφορά στις δράσεις αυτές περιλαμβάνουν εκδηλώσεις, παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, φυλλάδια, ιστοσελίδα, επιμορφωτικά σεμινάρια, ενώ μετά την παρουσία μας στην έκθεση της Θεσσαλονίκης και της Πολωνίας. Επόμενοι σταθμοί είναι η Ουτρέχτη και η Αυστρία τον Ιανουάριο και στη συνέχεια η Ιταλία, Σερβία, Ρουμανία, Σουηδία, Γερμανία, Ρωσία και Νάπολη.

Από τη νέα χρονιά
Σύμφωνα με όσα μας δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού, Αντώνης Νικολουδάκης, το marketing plan είναι έτοιμο να εφαρμοστεί μέσα στο νέο έτος και περιέχει δράσεις οι οποίες θα πραγματοποιηθούν μέσα στην χρονιά, όπου θα μπορεί πλέον ο επισκέπτης να ενημερώνεται για όλους τους τομείς ενδιαφέροντος του νησιού.
Ένα άλλο αντικείμενο του σχεδίου, είναι το branding, δηλαδή η δημιουργία εμπορικού ολοκληρωμένου σήματος της Ζακύνθου, αυτό που αποκαλείται umbrella branding, το οποίο θα είναι η κοινή εικόνα της Ζακύνθου προς τα έξω και θα πραγματοποιείται σε κάθε διαφημιστική εκστρατεία και σε κάθε προβολή του νησιού. Σε αυτά θα γίνει κειμενογράφηση που θα περιγράφει τα αξιοθέατα του νησιού, τα ενδιαφέροντα, με βάση τους διάφορους θεματικούς άξονες της Ζακύνθου.

Πρώτο βήμα…
Ο προγραμματισμός έχει διάρκεια τεσσάρων ετών και οι εκθέσεις που θα συμμετάσχει η Ζάκυνθος είναι ένα μέρος του marketing plan, αλλά δεν είναι ο καθοριστικός παράγοντας. “Η συμμετοχή στις εκθέσεις δεν έχει πλέον την βαρύτητα που είχε στο παρελθόν, δεδομένου ότι τα νέα εργαλεία προώθησης, τα ψηφιακά κυρίως μέσα, έχουν πάρει τη μερίδα του λέοντος στη επικοινωνία προς τα έξω. Ο σκοπός της παρουσίασης στις εκθέσεις επίσης έχει να κάνει περισσότερο με το να δώσει περισσότερο επαγγελματικό χώρο στους τοπικούς επιχειρηματίες να κάνουν επαγγελματικές συναντήσεις και να μπορέσουμε μέσα από αυτές να δημιουργήσουμε καινούριες πόρτες για να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους οι ιδιώτες και επιχειρηματίες”, προσθέτει ο κ. Νικολουδάκης.
Τέλος, σκοπό έχει να εστιάσει, να μεγιστοποιήσει στοιχεία που έχει να προωθήσει το νησί, να ελαχιστοποιήσει την αρνητική επικοινωνία και να μπορέσει να δώσει ως βασικό στήριγμα του νησιού.