Υποψήφιες για “γαλάζια σημαία” τρεις νέες παραλίες του νησιού

Το “Αμμούδι” στις Αλυκές, ο “Γάϊδαρος” στο Τσιλιβί και το “Πόρτο Κούκλα” στη Λιθακιά είναι οι τρεις καινούργιες παραλίες που επιθυμεί να εντάξει στο πρόγραμμα με τις “Γαλάζιες Σημαίες” ο Δήμος Ζακύνθου για το 2018. Αυτό σημαίνει πως μετά την επιχειρούμενη διεύρυνση, η τελική προγραμματιζόμενη εικόνα για την επόμενη χρονιά προβλέπεται να βρει τη Ζάκυνθο με υποψήφιες για βράβευση για 19 σημαίες, δηλαδή αυξημένη κατά μία από τη φετινή χρονιά.
Υπενθυμίζουμε πως για το 2017 η Ζακυνθος είναι αναδειχθεί πρωταθλητής Ιονίου, ωστόσο κατά την εξέλιξης της τουριστικής περιόδου τα μέλη της Εθνικής Επιτροπής Κρίσεων και η Συντονιστική Επιτροπή του διεθνούς προγράμματος αφαίρεσαν από αρκετές παραλίες τη συγκεκριμένη πιστοποίηση-διάκριση. Πιο συγκεκριμένα, η παραλία “Χρυσή Ακτή” αποσύρεται προσωρινά από το πρόγραμμα, λόγω μη επαρκούς αμμώδους επιφάνειας, που οφείλεται σε διάβρωση της παραλίας κατά τα τελευταία έτη, ενώ οι παραλίες “Μπανάνα” Βασιλικού, Λαγανάς “Zante Beach” και “Άγιος Σώστης” είχαν ενταχθεί σε αναμόρφωση που ίσχυε από τις 11 Σεπτεμβρίου έως το τέλος της φετινής τουριστικής περιόδου για το πρόγραμμα. Η συγκεκριμένη επιτροπή διαπίστωσε μεν την πολύ καλή ποιότητα των νερών κολύμβησης στις συγκεκριμένες ακτές, αξιολόγησε όμως τις σοβαρές ελλείψεις στην επιβεβλημένη παροχή υπηρεσιών προς τους λουόμενους και επισκέπτες, και στην ασφάλεια λουομένων και επισκεπτών.
Η δυσάρεστη αυτή εξέλιξη ήταν προσωρινή, αφού οι παραλίες που “κόπηκαν” έχουν δικαίωμα να πάρουν “γαλάζια σημαία” το επόμενο καλοκαίρι και, έτσι, θα διεκδικήσουν την διάκριση πάλι το 2018.
Εκείνο που πρέπει να επισημανθεί είναι πως τα τελευταία χρόνια υπήρξε μεγάλη ανταπόκριση από τους επιχειρηματίες χάρη στη συμβολή των οποίων καταφέραμε αυτό το αποτέλεσμα για αυτό και ευχή όλων είναι να επαναληφθεί και φέτος το ανάλογο εγχείρημα. Και τούτο διότι εξασφαλίζει καλύτερες συνθήκες για την υποδοχή των πολυάριθμων τουριστών. Ας μην ξεχνάμε ότι τα μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία του εξωτερικού δίνουν ιδιαίτερη σημασία όταν επιλέγουν τους προορισμούς που προτείνουν στους πελάτες τους.