Οι Σουηδοί ανοίγουν την αγκαλιά τους για τη Ζάκυνθο και κάνουν προκρατήσεις

Ψηλά στις προτιμήσεις των Σουηδών τουριστών εξακολουθεί να βρίσκεται η Ζάκυνθος. Ο τουρ οπερέιτορ αποδίδει τα θετικά αποτελέσματα του καλοκαιριού στις ισχυρές προκρατήσεις για το καλοκαίρι, με αποτέλεσμα τα διαθέσιμα ταξίδια για κρατήσεις τελευταίας στιγμής να είναι λιγότερα από το 2016. Έτσι οι τιμές παρέμειναν σε σχετικά υψηλά επίπεδα για τη σεζόν. Έχουν ξεκινήσει μάλιστα και οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2018, με 27% περισσότερους επιβάτες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Κάθε δυνατή πρόβλεψη και προσδοκία είχε καταγραφεί και στη διοργάνωση της μοναδικής αποκλειστικής έκθεσης τουρισμού, γαστρονομίας και πολιτισμού για τη χώρα μας στη Βόρεια Ευρώπη, Grekland Panorama, στη Σουηδία. Στο επιβλητικό Globen Arena, η Στοκχόλμη στην κυριολεξία “αγκάλιασε” το Ιόνιο και το νησί μας που είχαν μια ιδιαίτερη παρουσία με την υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

Τι αναζητούν
Μια έκθεση με αποκλειστικά ελληνικό “χρώμα” καθόσον οι Σουηδοί αναζητούν νέους προορισμούς και όχι μόνο το μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” που προσφέρουν τα νησιά μας και αυτό είναι ενθαρρυντικό. Επίσης τους ενδιαφέρει πολύ ο περιπατητικός τουρισμός γιατί οι περισσότεροι είναι φυσιολάτρες. Στην έκθεση συμμετείχαν κορυφαίοι tour operators ενώ χιλιάδες Σουηδοί έσπευσαν να αξιοποιήσουν τις προσφορές και προτάσεις διακοπών που προσφέρθηκαν ειδικά για τους επισκέπτες της έκθεσης. Από πλευράς προϊόντων και υπηρεσιών, σύμφωνα με τους τουριστικούς παράγοντες της Σκανδιναβικής αγοράς, η αναζήτηση και η εξερεύνηση της αυθεντικότητας ήταν η κυρίαρχη τάση αυτή τη στιγμή. Η γαστρονομία και τα παραδοσιακά προϊόντα, ο επτανησιακός τρόπος ζωής, ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά που προτιμά ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός Σκανδιναβών.

Αύξηση στις αφίξεις
Μεγάλη αύξηση καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών αλλά και στα έσοδα από τον τουρισμό το πρώτο οκτάμηνο του έτους, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος.
Την περίοδο Ιανουαρίου – Αυγούστου, που περιλαμβάνει τη θερινή σεζόν, έφτασαν στη χώρα μας 9,9% περισσότεροι σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Ο Αύγουστος ειδικά αποδείχτηκε μήνας εξαιρετικών επιδόσεων, με τις αφίξεις να υπερβαίνουν πάνω από 30% του συνόλου.

Τα κέρδη
Αυξήσεις τόσο στον αριθμό των επισκεπτών όσο και στα έσοδα παρατηρήθηκαν από τις τρεις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές, τη Γερμανία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Τα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι συνεχίζεται με επιτυχία το «μπάσιμο» της Ελλάδας στην αγορά της Ρωσίας, αντισταθμίζοντας τη μικρή πτώση στις αφίξεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες.