ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ | Μακρόχρονος και δυνατός ο “έρωτας” τους με το νησί

Ο “έρωτας” των Κινέζων με τη Ζάκυνθο είναι μακρόχρονος και δυνατός! Παρόλο που η χώρα τους, όπως και ολόκληρη η Απω Ανατολή, μπορεί να καμαρώνει για μερικά από τα πιο εντυπωσιακά τοπία του πλανήτη, η Ζάκυνθος δεν σταματά να τους μαγεύει και να τους σαγηνεύει. Το πλήθος των τουριστών, όχι μόνο από την Κίνα αλλά και από χώρες όπως η Νότιος Κορέα, η Ιαπωνία και άλλες, έχουν βρει στη Ζάκυνθο έναν επίγειο παράδεισο χρωμάτων, συγκλονιστικών τοπίων και του ακαταμάχητου συνδυασμού ήλιου και θάλασσας. Δεν είναι τυχαίο πως, η Ν. Κορέα, επέλεξε το Ναυάγιο, για τα γυρίσματα μιας από τις πιο ακριβές τηλεοπτικές σειρές, με τίτλο “Οι απόγονοι του Ήλιου”, προβάλλοντας το νησί σε πάνω από 1.500.000.000 τηλεθεατές της Ανατολικής Ασίας. Το γεγονός αυτό από μόνο του δίνει σαφή εικόνα τόσο στον ακριβή αριθμό αλλά και του δρομολογίου που ακολούθησαν προκειμένου να μας επισκεφτούν.

Το καινούργιο
Η νέα αγορά που ανοίγεται από την Απω Ανατολή δίνει την ευκαιρία σε όλους τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό να γνωρίσουν ένα νέο είδος επισκέπτη που δεν θυμίζει σχεδόν σε τίποτα τον Ευρωπαίο τουρίστα. Ο Ασιάτης επισκέπτης, ερχόμενος κάνει ένα πολύ μεγάλο πολιτισμικό άλμα. Είναι κατά βάση εύποροι, ταξιδεύουν μεμονωμένα και όχι με πακέτα all-inclusive, επομένως αφήνουν χρήματα σε ενοικιάζεις βιλλών και διαμερισμάτων, οχημάτων, σε εστιατόρια, σε καταστήματα. Δεν αναζητά διακοπές αναψυχής σε εξωτικές παραλίες -τις έχει άλλωστε πολύ κοντά του, στον Ειρηνικό. Επισκεπτόμενος τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης, θέλει να γνωρίσει την αρχιτεκτονική, τη γαστρονομία, τα αξιοθέατα, την ιστορία, τη θρησκεία και γενικά τον πολιτισμό της. Ετσι, ο μέσος όρος παραμονής του σε μια πόλη ή σε ένα νησί είναι 3 μέχρι 4 ημέρες, αφού “πετάγεται” διαρκώς από πόλη σε πόλη ή από νησί σε νησί -τα λεγόμενα “island hopping” και “city hopping”.

Η Κτηματαγορά και τα προϊόντα μας
Μπορεί το κινεζικό ενδιαφέρον να έχει μείνει ακόμη στα χαρτιά και οι αγοραπωλησίες ακινήτων να μετριούνται στα δάχτυλα, ωστόσο, κτηματομεσίτες εκτιμούν ότι τα επόμενα χρόνια το Ιόνιο θα γίνει από τους βασικότερους στόχους των επενδυτών της Κίνας. Η ζήτηση για το ζακυνθινό κρασί και λάδι είναι μεγάλη κυρίως στην Κίνα, αφού υπάρχει μια δυναμική αλλά απαιτεί οργάνωση και συντονισμό. Όλοι γνωρίζουν ότι υπάρχουν δυσκολίες, εντούτοις οι παραγωγοί έχουν κάνει άλματα. Και μάλιστα, ολοένα και περισσότερο τα προϊόντα μας ταξιδεύουν στην Κίνα.

Και ο Δωδώνης
Ο Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος αναδεικνύεται σε κορυφαίο πρεσβευτή της Ελλάδος στο εξωτερικό, καθώς ηγείται του τομέα Θρησκευτικών Περιηγήσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος. Διαθέτει την προσωπικότητα, τον τρόπο επικοινωνίας, τις γνωριμίες παντού. Παράδειγμα είναι ότι πήγε δύο φορές στην Κίνα, εκεί δεν θα μπορούσε να μιλήσει για Χριστιανισμό, μίλησε όμως για Πολιτισμό.

φωτο: CPP-LUXURY