ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΤΟ MASTER PLAN | Στο μόλο Αγ. Διονυσίου ο προβλήτας των κρουαζιερόπλοιων

Την πολυπόθητη έγκριση του master-plan του λιμανιού, με τον προβλήτα πρόσδεσης των κρουαζιερόπλοιων να τοποθετείται σε προέκταση του μόλου του Αγ. Διονυσίου, αποφάσισε η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων, (ΕΣΑΛ), μετά από πολύωρη συνεδρίαση και αφού είχε συνεκτιμήσει τα υπέρ και τα κατά των δύο επικρατέστερων λύσεων. Παρά το γεγονός ότι αρχές και φορείς του νησιού είχαν σχεδόν χωριστεί σε δύο στρατόπεδα, η ΕΣΑΛ έκρινε ως καταλληλότερη και οικονομικότερη πρόταση αυτή που περιλαμβανόταν στη λύση εκείνη που τοποθετεί τον προβλήτα πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων στον κεντρικό λιμένα, δηλαδή σε προέκταση του μόλου του Αγ. Διονυσίου.

“Μια ακόμη υπόσχεση γίνεται πράξη”
«Επιτέλους η Ζάκυνθος απέκτησε μακροχρόνιο σχέδιο αξιοποίησης του λιμανιού. Μία ακόμη υπόσχεση της κυβέρνησης γίνεται πράξη», ανέφερε σε δήλωσή του ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Βουλευτής Ζακύνθου, Στ. Κοντονής. “Στο άμεσο μέλλον μπορούμε να ξεκινήσουμε την υλοποίησή του, βήμα-βήμα, το οποίο θα συμβάλλει σημαντικά στην οικονομική ανάπτυξη της Ζακύνθου. Κατανοούμε την πιθανή βασιμότητα άλλων προτάσεων που διατυπώθηκαν. Το αρμόδιο όργανο, η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων τις εξέτασε όλες και αποφάσισε. Η Ζάκυνθος δεν μπορούσε να περιμένει άλλο. Η δημιουργία υποδομών με σωστό σχεδιασμό χωρίς ερασιτεχνισμούς και σπατάλη χρημάτων είναι ανάγκη να ξεκινήσει αμέσως», τονίζεται στην ανακοίνωσή του.

Και ο Δήμαρχος
Στη συνεδρίαση της, συμμετείχε και ο Δήμαρχος Παύλος Κολοκοτσάς, ο οποίος σε δήλωσή του για το συγκεκριμένο θέμα, ανέφερε: “Παρουσιάσαμε τις θέσεις μας, ώστε να αποκτήσει επιτέλους η Ζάκυνθος το προβλεπόμενο μάστερ πλαν για το λιμάνι της και να αρχίσουν τα έργα υποδομών με προτεραιότητα στην κρουαζιέρα και στα παρκινγκ, που θα δώσουν μια άλλη εικόνα στην πόλη και στο λιμάνι. Για εμάς δεν έχει τόσο σημασία η θέση, αλλά δίνουνε βαρύτητα στο ίδιο το έργο”.

Καμιά αντίδραση
Επίσημα, μέχρι τώρα, δεν έχει γίνει γνωστή κάποια αντίδραση από όσους υποστήριζαν ότι η ενδεδειγμένη λύση θα ήταν αυτή στον προβλήτα στο μόλο του Αγ. Νικολάου. Όπως, όμως εξηγεί ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Ακης Ζηβας, αντιδράσεις αναμένονταν ούτως ή άλλως, όποια και αν ήταν η τελική απόφαση της ΕΣΑΛ. Επεσήμανε δε πως οι περισσότερες, αν και ανεπίσημες, προέρχονταν από επιχειρηματίες της παραλιακής ζώνης που δραστηριοποιούνται πλησίον της πλατείας Σολωμού και άρα του μόλου Αγίου Νικολάου, για προφανείς λόγους. “Αυτό που μπορώ να δηλώσω αυτή τη στιγμή είναι ότι ανεξάρτητα από το ποια λύση θα επικρατούσε και τελικά θα εγκρινόταν από την Επιτροπή, προσωπικά εγώ θα τη στήριζα, διότι, πέραν των προσωπικών μου σκέψεων και εκτιμήσεων, προέχει να γίνει ένα έργο ανάπτυξης για τη Ζάκυνθο, που έχει πολλά χρόνια να δει το νησί”, προσθέτει ο κ. Ζήβας.