ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ | Ενθουσιασμένοι ταξιδεύουν τη Ζάκυνθο στην πατρίδα τους

Στην ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος των Επτανήσων στη Τουρκική αγορά αποσκοπούσε η επικοινωνιακή πολιτική της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων όπου, εκτός από τη συμμετοχή της σε διάφορες εκθέσεις, επέλεξε ένα επιπλέον επικοινωνιακό μείγμα με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του ρεύματος και την αύξηση των κρατήσεων. Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων με το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας οργανώθηκε 5μελής δημοσιογραφική αποστολή που επισκέφτηκε την Κεφαλονιά, την Ιθάκη τη Ζάκυνθο, τη Λευκάδα και το Μεγανήσι.
Οι δημοσιογράφοι έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις στις αποσκευές τους από τις ομορφιές του νησιού και αγνόησαν την γκρίζα καθημερινότητα. Πρόκειται για ένα ακόμα βήμα με την παρουσίαση που θα έχει η Ζάκυνθος σε μέσα ενημέρωσης το επόμενο διάστημα. Η τουρκική αγορά αποτελεί σταθερό στόχο της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας τα τελευταία χρόνια. Την ίδια πρόθεση έχουν άλλωστε και τα τουρκικά ταξιδιωτικά γραφεία αλλά και οι εύποροι -στην πλειοψηφία τους- Τούρκοι τουρίστες.
Υπενθυμίζουμε πως οι επαφές με την Ακόλουθο Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκικής Πρεσβείας Ασλί Γκούντογλου είχαν ξεκινήσει στα πλαίσια της περυσινής Philoxenia. Παράλληλα, μεγάλη σημασία έχει για τα Επτάνησα και, συγκεκριμένα για τη Ζάκυνθο, η απευθείας αεροπορική σύνδεση του νησιού με την Αγκυρα, τη Σμύρνη και την Κωνσταντινούπολη.

Η αποστολή
Η αποστολή αποτελείτο από τους Murat Köksal – Διευθυντή έκδοσης του “ATLAS”, του μεγαλύτερου τουριστικού περιοδικού της Τουρκίας με μηνιαία κυκλοφορία 52.000 τεύχη , Eyüp Özel – Διευθυντή έκδοσης του θεματικού περιοδικού “YACHΤ MAGAZINE” με 25.000 αναγνώστες, Muhammed Yılmaz – Υπεύθυνο Προγράμματος του τηλεοπτικού δικτύου “HABER TÜRK” και Κivanç Tunçbaş – Εικονολήπτη του δικτύου “HABER TÜRK” -Θα προβάλουν το αφιέρωμα στην εκπομπή “Airport TV Program”, η οποία προβάλλεται στο τηλεοπτικό δίκτυο “HABER TURK” και είναι πρόγραμμα το οποίο προσελκύει μεγάλα τμήματα του τηλεοπτικού κοινού- και τον Can Berk Polat, Ανώτερο Στέλεχος του Tour Operator “SETUR”, ο οποίος αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους, ανερχόμενους και βραβευμένους Τ.Ο. της Τουρκίας, του οποίου το δίκτυο πρακτορείων επεκτείνεται σε όλη την Τουρκία και διεθνώς, καθώς απευθύνεται σε μεσαία και υψηλά εισοδηματικά στρώματα με κύριο κίνητρο διακοπών την αναψυχή και την πολυτέλεια.

“Και έπεται συνέχεια”
“Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στο πλαίσιο της στρατηγικής της για το άνοιγμα της Τουρκικής αγοράς, έχει πραγματοποιήσει και άλλες δράσεις όπως φιλοξενία 18 Τούρκων πρακτόρων και Tour Operators καθώς και ηλεκτρονική προβολή μέσω της Google, προκειμένου να ενισχυθεί ο οδικός τουρισμός και από τη χώρα αυτή” δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Σπύρος Γαλιατσάτος και πρόσθεσε πως “Ήδη από το 2016 έχουμε σε όλο το Ιόνιο αλματώδη αύξηση του τουριστικό ρεύματος και οι δράσεις μας κατατείνουν, ώστε τα επόμενα χρόνια να αυξηθούν στο βαθμό που αρμόζει σύμφωνα με τα μεγέθη των Τούρκων εξερχομένων τουριστών”.
Δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει το Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας και προσωπικά την Διευθύντρια Μαρία Ραχμανίδου, όπου πέραν της διοργάνωσης καλύφθηκε και η δαπάνη της αεροπορικής μεταφοράς από Κωνσταντινούπολη προς Ιόνια με επιστροφή. Σε ότι αφορά στη Ζάκυνθο το τουριστικό γραφείο “Fidelity”, το οποίο ανέλαβε εξ ολοκλήρου τη φιλοξενία.