Ρομίνα Χαϊκάλη: «Δίνουμε το δικό μας προσωπικό αγώνα, με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη»

Ένα μικρό ιστορικό για τη δουλειά σας. Πως ασχοληθήκατε με αυτή;
Πρόκειται για οικογενειακή επιχείρηση που ξεκίνησε ουσιαστικά να δραστηριοποιείται στα είδη καθαρισμού και εφοδιασμού ξενοδοχείων από το 2011.
Τελείωσα τις σπουδές μου στο μάρκετινγκ και στη Διοίκηση προσωπικού, ασχολήθηκα με τον τραπεζικό τομέα για 5 έτη και τότε αποφάσισα να επιστρέψω στο νησί μου και να ασχοληθώ με την οικογενειακή μας επιχείρηση.

Πόσο δύσκολο είναι να συνδυάζει η γυναίκα σήμερα το επάγγελμα με τις οικογενειακές και κοινωνικές της υποχρεώσεις;
Είναι δύσκολο γιατί το κομμάτι της επιχείρησης απαιτεί πολλές ώρες εργασίας και ελάχιστο προσωπικό χρόνο. Όταν όμως κάνεις κάτι που αγαπάς πραγματικά και νιώθεις γεμάτος από τη δουλειά σου, δεν σε επηρεάζει αρνητικά αν ο προσωπικός χρόνος σου είναι ελάχιστος.

Ποιες οι δυσκολίες του επαγγέλματός σας;
Οι δυσκολίες του επαγγέλματος όπως και σε άλλα είναι πολλές, διότι η οικονομική κρίση επηρεάζει άμεσα όλους μας και πόσο μάλλον τους ελεύθερους επαγγελματίες και ειδικά στο χώρο που κινούμαστε εμείς (ξενοδοχεία, καφετέριες, εστιατόρια ) που ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος από εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες και καλούμαστε καθημερινά να δίνουμε τον δικό μας προσωπικό αγώνα, με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη τόσο σε ποιότητα προϊόντων όσο και σε ανταγωνιστικές τιμές, αφού γνωρίζουμε καλά τις δυσκολίες της αγοράς.