ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ | Μην μπερδεύετε την πείνα με τη… δίψα


φωτο: Logodiatrofis

Το πασχαλινό τραπέζι ήταν πράγματι απολαυστικό. Αφού φάγαμε το αρνάκι μας, το κοκορέτσι, το κοντοσούβλι και ότι άλλο κρεατικό αυτές τις μέρες, ήρθε η ώρα να δώσουμε βάση στην διατροφή και στην υγεία μας. Το γεγονός ότι οι περισσότεροι αφού έχουν νηστέψει για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα, επιλέγουν να φάνε πολύ, έχει ως αποτέλεσμα να παίρνουν 2-3 κιλά παραπάνω. Αρκούν μερικές ημέρες υπερβολής στη διατροφή σας για να δείτε το στομάχι σας να φουσκώνει και τους κόπους σας να πηγαίνουν χαμένοι. Τι κάνετε όμως όταν οι γιορτές τελειώσουν και συνειδητοποιήσετε ότι παχύνατε;
Για να χάσουμε τα κιλά που πήραμε το Πάσχα οι διατροφολόγοι συνιστούν να δώσουμε μεγάλη προσοχή στο τι θα φάμε και να αποφύγουμε το πολύ κρέας. Το καλύτερο όπως τονίζουν θα ήταν να γυρίσουμε στα πολλά μικρά γεύματα, να βάλουμε το κοτόπουλο, το ψάρι, τα όσπρια, τα φρούτα και τα λαχανικά στη διατροφή μας και να πίνουμε πολύ νερό.

Βοηθάει στην υγεία μας
Πέρα από όλα τα άλλα το να κάνει κάποιος διατροφή μετά το Πάσχα θα τον βοηθήσει πολύ και στην υγεία του. Οι επιπολαιότητες σίγουρα δεν θα βοηθήσουν κανένα σύμφωνα με τους διατροφολόγους που συνιστούν την προσοχή όλων στο τι θα φάνε. Από εκεί και πέρα και στο νησί μας οι περισσότεροι συμπολίτες μας δεν έχουν ξεπεράσει το πολύ φαγητό από τις ημέρες του Πάσχα και προσπαθούν ακόμα να συνέλθουν, θέλοντας να κάνουν προσεκτική διατροφή και να κοιτάξουν λίγο περισσότερο την υγεία τους.

ΑΠΟΨΕΙΣ…
ΜΑΡΙΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΙΤΗ

“Αυτές τις μέρες οι πιο πολύ τρώμε λίγο παραπάνω. Οι πιο πολύ παίρνουμε περίπου 2-3 κιλά. Το μόνο που δεν πρέπει να κάνουμε είναι να αποφασίσουμε να ακολουθήσουμε μια γρήγορη δίαιτα αποτοξίνωσης διότι το μόνο που θα καταφέρουμε είναι χάσουμε απότομα κάποια υγρά και να πέσουμε με τα μούτρα στο φαγητό και να έχουμε καταστάσεις υπερφαγίας. Πρέπει να επανέλθουμε στους γνωστούς μας ρυθμούς ισορροπημένης διατροφής. Πρέπει να πίνουμε πολύ νερό και για να μην μπερδεύει την δίψα και την πίνα αλλά και να βοηθήσει τον οργανισμό μας στο δικό του μέγιστο. Κάνουμε πολλά μικρά γεύματα, τρώμε φρούτα και λαχανικά, αποφεύγουμε λιπαρά και τηγανητά φαγητά. Καλό είναι επειδή έχουμε φάει πάρα πολύ κρέας να επιλέξουμε άλλες πηγές πρωτεϊνης όπως ψάρι και κοτόπουλο και σίγουρα να εντάξουμε τα όσπρια και τα λαδερά στη διατροφή μας”

ΣΠΥΡΟΣ ΑΛΕΞΙΟΥ
“Πρέπει να προσέχουμε όλοι. Την υγεία μας πάνω απ’ όλα και ειδικά αυτοί που έχουν χοληστερίνη γιατί αυτά τα ψητά είναι πολύ επικίνδυνα για τον κόσμο. Να κοιτάξει την υγεία του ο καθένας μας. Πρέπει να τρώμε πιο ελαφριά και να περπατάμε και περισσότερο για να χωνέψουμε και πιο γρήγορα. Το απότομο και σε μεγάλες ποσότητες φαγητό και δεν κάνει καλό στην υγεία και προσθέτει κιλά στον οργανισμό”

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ
“Το Πάσχα τρώνε όλοι τα κοκορέτσια, το αρνί και τις μπριζόλες τους. Ο κάθε άνθρωπος μπορεί να πάρει κιλά. Μετά το Πάσχα πρέπει να προσέχουμε τη διατροφή μας. Συνήθως οι περισσότεροι άνθρωπο δεν τρώνε πολύ κρέας μετά τις γιορτές. Εμείς καταλήγουμε σε σωστό φαγητό και προσεγμένη διατροφή. Νομίζω το υγιεινό φαγητό θα βοηθήσει. Πρέπει να τρώει ο κόσμος σπιτικό φαγητό και όχι να παραγγέλνει από έξω να φάει”