Wedding diet plan

Γράφει η Λήδα Γιατρά
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας

Και ποιος δεν έχει φανταστεί στην ημέρα του γάμου του ότι θα ήθελε να έχει και το καλύτερο δυνατό σώμα; Η ωραιότερη ημέρα της ζωής όλων των Brides to be (ενδεχομένως και grooms) έχει υψηλές προσδοκίες και από άποψη σώματος και κιλών. Και εδώ γίνεται το μεγαλύτερο λάθος καθώς όλες οι νυφούλες στο άγχος και στον πανικό να χάσουν κιλά μέσα στην δύνη των προετοιμασιών του γάμου, επικεντρώνονται στην γρήγορη απώλεια αλλά χάνουν την ουσία της σωστής νυφικής διατροφής. Αν επιχειρήσουμε να χάσουμε πολλά κιλά σε λίγες ημέρες το αποτέλεσμα θα είναι προσωρινό και το δέρμα αφυδατωμένο.
Στόχος του wedding diet plan είναι βασικά η λάμψη και φυσικά η σωστή απώλεια βάρους όπου χρειάζεται.

Οι αρχές του προγράμματος είναι:
1) καταναλώνουμε τροφές που ενισχύουν την λάμψη και την ζωντάνια του δέρματος και των μαλλιών όπως:
• Αβοκάντο: περιέχει μονοακόρεστα λίπη, φυτικές ίνες, βιταμίνη Β3, κάλιο, βιταμίνη Ε, φολικό οξύ και σίδηρο. Δηλαδή πρόκειται για ένα σούπερ κοκτέιλ θρεπτικών συστατικών, που βοηθά να απαλλαγούμε από τοξίνες και άλλα βλαβερά, ενώ παράλληλα είναι χορταστικό.
• Ξηροί καρποί και ελαιόλαδο :
H βιταμίνη E έχει χαρακτηριστεί και ως «η βιταμίνη της νεότητας», καθώς είναι γνωστή για την αντιοξειδωτική της δράση. Ενισχύει την άμυνα του δέρματος και δρα επανορθωτικά στις λεπτές ρυτίδες . Όταν μάλιστα συνδυάζεται με βιταμίνη C, η δράση της ενισχύεται.
• Σολομός και σαρδέλες :
Περιέχουν Ω-3 και Ω-6 λιπαρά οξέα, τα οποία έχουν βασικό ρόλο στην προστασία των μεμβρανών με αποτέλεσμα να ενισχύουν την λάμψη και το χρώμα των μαλλιών και του δέρματος.

2) Αποφεύγουμε ότι μπορεί να προκαλέσει κατακράτηση υγρών και πρηξίματα.
Όπως : Αλάτι-άσπρη ζάχαρη-κορεσμένα λιπαρά:
Έτσι μειώνουμε θερμίδες, κερδίζουμε ενέργεια, αποφεύγουμε κατακρατήσεις και σταθεροποιούμε τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα με αποτέλεσμα την καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού, και την καλή κατάσταση των κυττάρων- άρα και της εμφάνισης του δέρματος!
Επίσης, μην τρώτε γρήγορα. Όταν καταναλώνουμε την τροφή μας γρήγορα έρευνες έχουν ότι δυσχεραίνεται η διαδικασία της πέψης με αποτέλεσμα να νιώθουμε »φουσκωμένοι».
3) Ενυδατώνουμε με άφθονο νερό το σώμα μας για καλύτερο δέρμα και σωστή λειτουργία εντέρου και μεταβολισμού. Το νερό είναι το πιο σπουδαίο θρεπτικό για το σώμα, οι χημικές αντιδράσεις που γίνονται στα κύτταρα του σώματος, εξαρτώνται από αρκετή υγρασία. Το νερό χρειάζεται για να αποβάλει απόβλητα και τοξίνες και να ισορροπεί την ώσμωση των κυττάρων. Προτείνεται κατανάλωση το λιγότερο 1,5 λίτρα/ημέρα

φωτο: www.ontha