TUI ΑΥΣΤΡΙΑΣ | Φέρνει το Σάλτσμπουργκ πιο κοντά στο νησί

Το 2016 κλείνει με τον ελληνικό τουρισμό να καταγράφει νέο ρεκόρ σε επίπεδο αφίξεων ενώ ιδιαίτερα θετικά είναι τα πρώτα δείγματα για την πορεία του 2017.
Ηδη οι κρατήσεις από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας καταγράφουν άνοδο της τάξης του 25%, και οι μεγάλοι tour operator, TUI και Thomas Cook επενδύουν στην Ελλάδα για το επόμενο καλοκαίρι.
Σε ό,τι αφορά τη βρετανική αγορά, ήδη καταγράφεται άνοδος στις κρατήσεις της τάξης του 25% για την Ελλάδα. Στο ίδιο μήκος κύματος και η TUI Αυστρίας, η οποία θα έχει το καλοκαίρι του 2017 εννέα απευθείας πτήσεις την εβδομάδα, από το Σάλτσμπουργκ προς έξι τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα, μεταξύ των οποίων και τη Ζάκυνθο.

Γιατι την Ζάκυνθος…
Ειδικότερα εδώ στην Ζάκυνθο οι τουρίστες από την Αυστρία δείχνουν μεγάλη αγάπη και εκτίμηση για τις εν γένει ομορφιές της, αφού κάθε καλοκαίρι την επιλέγουν για να περάσουν τις διακοπές τους. Μάλιστα χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της λειτουργίας της Sommer Academy στο Βασιλικό που αναπτύσσει σημαντικές δράσεις.
Εκείνο που έκανε τους Αυστριακούς να αγαπήσουν στο πέρασμα των χρόνων τη Ζάκυνθο, είναι και η συμβολή της Αντιδημάρχου Βιέννης Μαρίας Βασιλάκου που έχει καταγωγή από το νησί. Παράλληλα, κατ΄ επανάληψη έχει δηλώσει πως υπάρχουν οι προϋποθέσεις ανάπτυξης τουρισμού ποιότητας. Το μόνο που απαιτείται για την ίδια, είναι να αποφασιστεί κάτι τέτοιο από τους τοπικούς φορείς και να εκπονηθούν μελέτες από ανθρώπους με τεχνογνωσία στον τομέα της τουριστικής ανάπτυξης.
Για το νησί της Ζακύνθου όμως έχουν μιλήσει στο παρελθόν τόσο ο διευθυντής του ΕΟΤ (Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού) Βιέννης Παναγιώτης Σκορδάς, όσο και ο τουριστικός πράκτορας Νίκος Μανωλάκος αναφερόμενοι στο γεγονός πως εκτός της αύξησης των πτήσεων από την Αυστρία, κατά καιρούς αρκετά τηλεοπτικά συνεργεία έρχονται από την χώρα και προβάλλουν τουριστικά την Ζάκυνθο σε όλο τον πλανήτη.

Για το “Ναυαγιο”…
“Ποια εικόνα θα μπορούσε να εκπροσωπήσει καλύτερα τη χώρα και το νησί μας;”… Πραγματικό ή ρητορικό το ερώτημα, δεν θα μπορούσε να έχει άλλη απάντηση από το “Ναυάγιο”. Η παραλία-σήμα κατατεθέν της Ελλάδας που τη διαφημίζει τη Ζάκυνθο σε κάθε γωνιά του πλανήτη, έχει καταστεί ο καλύτερος “κράχτης”. Φιγουράρει σε εξώφυλλα και αφιερώματα ταξιδιωτικών περιοδικών, εφημερίδων και ηλεκτρονικών σελίδων, ενώ πάντα τη συναντάμε σε λίστες που συντάσσουν ταξιδιωτικές ή life style ιστοσελίδες ως ένα από τα σπανιότερα και ομορφότερα σημεία του πλανήτη που πρέπει οπωσδήποτε κάποιος να συναντήσει.
Εκείνο που θα πρέπει να τονιστεί είναι πως δεν θα πρέπει να σταματήσει η προσπάθεια και να επαναπαυθούμε στα καλά αποτελέσματα.

φωτο: Tornosnews.gr