The pre-Christmas diet plan

christmas_diet

Γράφει η Λήδα Γιατρά
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας

Άλλοι μετράνε αντίστροφα τις ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα για να πάρουν δώρα άλλοι για τα party και τις εξόδους άλλοι απλά για τις διακοπές και την χαλάρωση. Υπάρχουν όμως και μερικοί που τις μετρούν αντίστροφα για να φτάσουν στα κιλά που θέλουν ή για να μπουν στο καινούριο τους ρούχο ή ακόμα και για να αποτοξινωθούν σωστά πριν τις γιορτές.
Μερικά εύκολα και γρήγορα κόλπα θα βρείτε πάρα κάτω. Φυσικά στα πλαίσια ενός υγιεινού διαιτολογίου μην περιμένετε να τρώτε όλο τον μήνα σαν να μην υπάρχει αύριο και μια εβδομάδα πριν τις γιορτές να κάνετε δίαιτα και να μεταμορφωθείτε. Ούτε ακόμα και αν έχετε backup plan να το ζητήσετε σαν δώρο από τον Άγιο-Βασίλη.

Εύκολα κόλπα που αν τηρηθούν σωστά μπορούν να κάνουν θαύματα:
•Ξεκινάμε την ημέρα μας με ένα ποτήρι ζεστό νερό και 5-6 σταγόνες λεμονιού. Το συκώτι σας θα επωφεληθεί από τις αντιοξειδωτικές και αποτοξινωτικές ιδιότητες του, αφήνοντας σας αναζωγονημένους.
•Η βιταμίνη C δεν χρειάζεται μόνο για την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος αλλά και για την ανάπλαση του κολλαγόνου του δέρματος, με αποτέλεσμα να αυξάνει την λάμψη και την ελαστικότητα του . Επίσης, επιταχύνει τις καύσεις επειδή ενισχύει το μεταβολισμό. Οπότε συνεχίζουμε την ημέρα μας με ένα φυσικό χυμό πορτοκάλι ( μπορούμε να προσθέσουμε αν θέλουμε και γκρέιπφρουτ ή μανταρίνι)
•Τα κυρίως γεύματα, πρέπει να αποτελούνται από άπαχη πρωτεϊνη (ψάρι,κοτόπουλο,μοσχάρι,χοιρινό),διάφορα λαχανικά και λίγο ελαιόλαδο.
•Προσθέστε στις σαλάτες ½ κουταλάκι του γλυκού λιναρόσπορο, μειώνει την όρεξη και τα λιπαρά οξέα που περιέχει είναι για το δέρμα από τα καλύτερα δώρα που μπορείτε να του κάνετε.
•Βάλτε στην καθημερινότητα σας γιαούρτι με μειωμένα λιπαρά ή κεφίρ. Πλόυσια σε προβιοτικά θα βοηθήσουν στην σωστή λειτουργία εντέρου και μεταβολισμού κάνοντας την κοιλιάς σας πιο »φλατ». Επίσης, είναι πλούσια σε ασβέστιο, που όπως έχει φανεί από μελέτες βοηθά στην μείωση του λίπους από την περιοχή της κοιλιάς.
•Άφθονο νερό και πράσινο τσάι, θα σας ενυδατώσουν και θα βοηθήσουν τον μεταβολισμό να αυξήσει τις καύσεις του.
•Αποφύγετε τα » τρία λευκά δηλητήρια» λευκή ζάχαρη, λευκό αλεύρι,αλάτι. Οι μέρες μέχρι τις γιορτές είναι λίγες και το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει.
•Μην τρώτε γρήγορα. Όταν καταναλώνουμε την τροφή μας γρήγορα έρευνες έχουν δείξει ότι καταλήγουμε να τρώμε περισσότερο.
•Αυξήστε την φυσική σας δραστηριότητα, έστω και αν αυτό είναι 15-20 λεπτά περπάτημα την ημέρα.
•Κάντε ένα θεραπευτικό μασάζ. Θα σας χαλαρώσει και θα βοηθήσει στην αποτοξίνωση του οργανισμού. Καλές επιλογές είναι επίσης η σάουνα ή το χαμάμ.
•Κοιμηθείτε καθημερινά 8 ώρες. Το δέρμα μας χρειάζεται αρκετό και ποιοτικό ύπνο για να μπορέσει να επωφεληθεί από τα όσα του προσφέραμε κατά την διάρκεια της ημέρας. Επίσης, έχει αποδειχθεί ότι ή έλλειψη ύπνου αυξάνει την όρεξη!
Για καλύτερο ύπνο, σας συμβουλεύω να ψεκάσετε με λεβάντα το μαξιλάρι σας.

φωτο: huffington-post-uk