Χωρίς «παγίδες» τα θέματα των πανελλαδικών

Για δεύτερη ημέρα συνεχίστηκαν την Παρασκευή 30 Μαΐου οι Πανελλαδικές Εξετάσεις στα Γενικά Λύκεια, για την εισαγωγή των υποψηφίων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι μαθητές εξετάστηκαν στα Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής, Βιολογία, Φυσική και Ιστορία Γενικής Παιδείας. Σύμφωνα με τα ίδια τα παιδιά, αλλά και με καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τα θέματα ήταν βατά. Ακόμη και στα Μαθηματικά που, εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει… λάκκος στη φάβα, δόθηκε προς επίλυση πρόβλημα που δεν έκρυβε παγίδα!
Οι εξετάσεις θα συνεχιστούν τη Δευτέρα 2 Ιουνίου με το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών Θεωρητικής Κατεύθυνσης και τα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης.
Την Παρασκευή 30/05 οι υποψήφιοι διαγωνίστηκαν σε Βιολογία, Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, Φυσική και Ιστορία.

Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής
«Πολύ πιο εύκολο, σε σχέση με το περσινό, το σημερινό διαγώνισμα των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας… Σωστή διαβάθμιση, επιτρέπει και στους πιο αδύναμους μαθητές να διεκδικήσουν μονάδες, εύκολες πράξεις και ωραίο 4ο θέμα, όπως πρέπει να είναι το 4ο θέμα της γενικής. Έξυπνο το θέμα των πιθανοτήτων, το γράφει αυτός που έχει κατανοήσει την έννοια της πιθανότητας», δήλωσαν οι μαθηματικοί του Φροντιστηρίου μας κ. Κουμάκης και κ. Φλεμοτόμου.

Βιολογία Γενικής Παιδείας
«Όσον αφορά το μάθημα Βιολογία Γενικής Παιδείας τα θέματα ήταν εύκολα, αναμενόμενα αλλά πολλά. Θεωρία και ασκήσεις χαμηλών απαιτήσεων και προσδοκιών, με την ανάγκη απομνημόνευσης κυρίαρχη. Αν και ζητήθηκαν 3 ασκήσεις, ήταν απλές και κατανοητές. Το μόνο ζητούμενο λοιπόν για τους υποψηφίους είναι να προλάβουν να ολοκληρώσουν τις απαντήσεις τους», δήλωσε η Βιολόγος του Φροντιστηρίου κ. Κομματά.
Τη Δευτέρα 2 Ιουνίου οι υποψήφιοι εξετάζονται στα μαθήματα Κατεύθυνσης: Αρχαία Ελληνικά και Μαθηματικά

ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΚΟΚΛΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ