Δ. ΜΥΛΩΝΑΣ: «Κάτι μηδενικά στο τέλος κάνουν τη μεγάλη διαφορά»

ΖΑΚΥΝΘΟΣ – -Την κ. Κανελλοπούλου θα τη βρίσκουμε για αρκετά χρόνια μπροστά μας.
Με αυτόν τον τρόπο άρχισε ο διάλογός μας με τον Αντιπεριφερειάρχη Ζακύνθου, Διονύση Μυλωνά, ο οποίος τόνισε πως για το έργο που αφορά τους νέους οδικούς άξονες, έχει ζητήσει πλήρη ενημέρωση τόσο από τη Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όσο και από το Περιφερειακό Ταμείο.
«Η σύνταξη της μελέτης άρχισε όταν Περιφερειάρχης ήταν η Αναστασία Κανελλοπούλου. Θεωρώ ότι θα τη συναντάμε μπροστά μας για πολλά χρόνια ακόμη. Διάβασα τις δηλώσεις του κ. Κυβετού για κόστος 180 εκ. ευρώ και επισημαίνω ότι αυτό δεν ισχύει. Υπολογίζω ότι το κόστος θα ανέλθει στα 25 εκ. ευρώ. Πρόκειται για τους οδικούς άξονες Μπόχαλη-Νοσοκομείο-Αεροδρόμιο και Πηγαδάκια-Βολίμα. Έχω ζητήσει στοιχεία για το αρχικό κόστος της μελέτης. Αν ήταν 250.000 ευρώ και έφτασε στα 2,4 εκ. ευρώ, τότε υπάρχει θέμα».

Γ. Ποταμίτης: «Το έργο πρέπει να γίνει»
Παρέμβαση στο συγκεκριμένο ζήτημα έκανε και ο συμπολίτης μας επιχειρηματίας, Γιάννης Ποταμίτης, ο οποίος με επιστολή του στην εφημερίδα μας, αναφέρει ότι το έργο είναι απαραίτητο για την ανατολική και βόρεια Ζάκυνθο.
«Ο λόγος που αποφάσισα να εκφράσω την άποψή μου για την είδηση αυτή είναι διπλός: Α) Ενώ γίνεται σαφές από το κείμενο που υπογράφει ο συντάκτης κ. Γκόγκος ότι έχει ήδη δοθεί στον ανάδοχο του έργου το ποσό του 1.300.000 ευρώ, στην πρώτη σας σελίδα εγκαλείται το Υπουργείο Ανάπτυξης για 2.400.000 ευρώ. Ακολουθούν οι δηλώσεις του κυρίου Δημάρχου, του Αντιδημάρχου και η θέση του Αντιπεριφερειάρχη, τις οποίες δεν θέλω να σχολιάσω σε αυτή μου την επιστολή. Τους πολιτικούς τους επιβραβεύεις ή τους αποδοκιμάζεις μόνο με την ψήφο σου. Β) Από την αρθρογραφία των συντακτών σας, κ.κ. Γκόγκου και Θεοφιλόπουλου, γίνεται σαφές ότι τα συγκεκριμένα έργα δεν πρέπει να γίνουν και καλό θα ήταν να υλοποιηθούν στη θέση τους κάποια άλλα. Μέχρι εδώ η θέση των συντακτών σας είναι σαφής. Η δική μου άποψη τώρα: Τα συγκεκριμένα δύο έργα θα εξυπηρετήσουν όλη την ανατολική και βόρεια Ζάκυνθο και όχι μόνο τις Βολίμες. Πλάνος, Τραγάκι, Γερακαρία, Αλικανάς, Αλυκές, Βανάτο, Κυψέλη, Καλιπάδο, Ορθονιές, Αναφωνήτρια, Μαριές, Έξω Χώρα, Καμπί, Ξύγκια, Μακρύς Γιαλός, Μέγα Αλώνι, Ασκός, Κορίθι, λιμάνι Αγίου Νικολάου, Γαλάζια Σπήλαια, Φάρος Σχοιναρίου, Ναυάγιο. Θα φέρουν πολύ πιο κοντά τους νέους επισκέπτες του νησιού στον θρησκευτικό τουρισμό, στον ιαματικό τουρισμό, στον φυσιολατρικό, στον ποδηλατικό και σε άλλες δραστηριότητες που προσφέρει το συγκεκριμένο ανατολικό και βόρειο τμήμα του νησιού (αναφέρομαι, κυρίως, στους Ρώσους που επιδεικνύουν μεγάλο ενδιαφέρον για τα παραπάνω). Τελειώνοντας, να μην ξεχνάμε ότι με τα μέχρι τώρα δεδομένα στη συγκεκριμένη περιοχή κινούνται πάνω από μισό εκατομμύριο άνθρωποι ετησίως, κυρίως βέβαια για το Ναυάγιο. Αν οι υφιστάμενες οδικές συνθήκες κρίνονται επαρκείς και ικανές να εξυπηρετήσουν και την επερχόμενη αύξηση, ας το κρίνουν οι συμπατριώτες μας και οι φιλοξενούμενοί μας».

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΤΗΝ «ΗΜΕΡΑ»
www.imerazante.gr

Θέματα που ίσως σας ενδιαφέρουν



Τελευταία άρθρα