Στόχευση απαιτεί η τουριστική ταυτότητα

ΖΑΚΥΝΘΟΣ – “Ο τουρισμός αντέχει στις κρίσεις. Οι τουρίστες κάθε χρόνο παγκοσμίως θα αυξάνονται. Η Ελλάδα μπορεί να στοχεύσει στα 25.000.000 τουρίστες, αρκεί να ανοιχθεί σε νέες αγορές με διαφορετικό concept κάθε φορά, καθώς στον Κινέζο, που δεν κολυμπά, δεν μπορεί ένας τόπος να διαφημίζεται για τις θάλασσές του”, δήλωσε στο “Ionian Channel” ο τέως υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργος Νικητιάδης με αφορμή την τοποθέτησή του από το βήμα φόρουμ, στο πλαίσιο της 28ης Philoxenia με θέμα την προβολή ενός τόπου ως πόλου έλξης και ως εξαγωγικό τουριστικό, πολιτιστικό και επιχειρηματικό προϊόν.
Ο τέως υφυπουργός ξεκαθάρισε, ότι η χώρα οφείλει να έχει εθνικό στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό, αλλά και η κάθε περιοχή της Ελλάδος μπορεί να έχει το δικό της με διαφοροποιήσεις, ενώ σε κάθε περίπτωση η τουριστική ταυτότητα της χώρας χρειάζεται δουλειά και στόχευση.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΤΗΝ “ΗΜΕΡΑ”
www.imerazante.gr