Έχουμε γράψει, κατ΄ επανάληψη, ότι η Διοίκηση της ΑΝΕΖ δεν ενημερώνει για καμία ενέργεια που κάνει, ενώ η συγκεκριμένη εταιρεία έχει… “χαθεί” από το ναυτιλιακό χάρτη της χώρας, αφού επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην παροχή πληροφοριών, δεν έχουν στα κομπιούτερ τους ούτε το σταθερό τηλέφωνο της ΑΝΕΖ.
Το τελευταίο διάστημα βλέπουν το φως της δημοσιότητας διάφορες “πληροφορίες”, για τις οποίες ο καθένας από εμάς θα πρέπει να διατηρεί τις επιφυλάξεις του και να το “ψάχνει” το θέμα, δεδομένου ότι αυτές δεν αποτελούν επίσημη θέση της διοίκησης, αλλά έρχονται στο προσκήνιο με τη μορφή… “διαρροών”.
Στην αρχή, λοιπόν, ακούστηκε ότι η ΑΝΕΖ έχει πτωχεύσει, κάτι που σημαίνει πως οι μέτοχοι έχουν χάσει τα λεφτά που επένδυσαν. Στη συνέχεια μάθαμε ότι η διοίκηση ετοιμάζεται να υποβάλλει πρόταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο, ούτως ώστε να “συνδέσει” ακτοπλοϊκώς τη Ζάκυνθο με την Κέρκυρα και να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα με τη συγκοινωνία των Ιονίων Νήσων. Ακολούθως, διέρρευσε πως σε ένα με δύο μήνες, το “Ζάκυνθος 1” θα επαναδρομολογηθεί στη γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης.
Η τελευταία πληροφορία που έφτασε στα δημοσιογραφικά γραφεία, είναι πως έχουν παραιτηθεί 8 από τα 15 μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΝΕΖ, τα οποία, όμως, έχουν αντικατασταθεί από άλλους.
Είναι σαφές πως κανείς δεν ξέρει τί πραγματικά συμβαίνει. Οι 1.400 οικογένειες στη Ζάκυνθο που είναι μέτοχοι της Εταιρείας, εξακολουθούν να βρίσκονται στο “σκοτάδι” και υπάρχει έκδηλη ανησυχία.
Παράλληλα, η σημερινή διοίκηση συνεχίζει το “κρυφτούλι” και δεν απαντά ούτε στις επικρίσεις που δέχεται. Ταυτόχρονα, εδώ και μήνες δεν έχει γίνει Γενική Συνέλευση, με συνέπεια τα πάντα να είναι στον “αέρα”.
Εν πάση περιπτώσει, η διοίκηση θα πρέπει να προβεί σε ανακοινώσεις, ανεξάρτητα από το εάν αυτές είναι ευχάριστες ή δυσάρεστες για τους μετόχους.