Αμανάτι έμειναν οι ξενοδόχοι για τις 25.000 ευρώ

Η “ζωή” της Νομαρχίας τελείωσε στις 31 Δεκεμβρίου και μαζί της τελείωσαν και οι υποσχέσεις, πολλές εκ των οποίων έμειναν ανεκπλήρωτες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το ποσό των 25.000 ευρώ, το οποίο ο τέως Νομάρχης, Διονύσης Γάσπαρος, είχε υποσχεθεί ότι θα δώσει στους ξενοδόχους του νησιού μας, προκειμένου αυτοί με τη σειρά τους να τα καταβάλλουν στην αεροπορική εταιρεία “Easy Jet” και να τηρηθεί η συμφωνία που είχαν κάνει για την έναρξη των δρομολογίων προς τη Ζάκυνθο.
Όλο αυτό το διάστημα, οι ξενοδόχοι είχαν κάνει απανωτές επισκέψεις στη Νομαρχία, όπου συναντήθηκαν με τον πρώην αντινομάρχη, Διονύση Παλλαδινό, καθώς και με τον Αντιπεριφερειάρχη, Διονύση Μυλωνά.
Αρχικά, λοιπόν, υπήρχε η σκέψη τα λεφτά αυτά να δοθούν μέσω της ΑΝΕΤΕΖ (ήταν η Αναπτυξιακή Εταιρεία της Νομαρχίας), όμως αργότερα διαπιστώθηκε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, διότι δεν αποτελεί σύννομη διαδικασία.
Το θέμα αυτό επανήλθε στο Νομαρχιακό Συμβούλιο από τον ξενοδόχο, Νίκο Γιακουμέλο, ο οποίος ρώτησε για το πού βρίσκονται οι διαδικασίες, με τον κ. Παλλαδινό ν΄ απαντά πως αναζητείται λύση, σε συνεργασία και με την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου.
Οι ημέρες πέρασαν, όμως, και τίποτα δεν έγινε. Μπορεί ο Νομάρχης, Διονύσης Γάσπαρος, να ισχυρίστηκε ότι άφησε ταμειακό υπόλοιπο στο Δήμο Ζακύνθου και στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, το οποίο φτάνει τα 4.600.000 ευρώ, όμως η Νομαρχία δεν κατάφερε να δώσει αυτά τα λίγα χρήματα που είχε υποσχεθεί στους ξενοδόχους, οι οποίοι πλέον δεν μπορούν να τα διεκδικήσουν από πουθενά, δεδομένου ότι η Νομαρχία αποτελεί παρελθόν.
Τώρα, καλούνται οι ξενοδόχοι να βρουν τις 25.000 ευρώ από άλλη πηγή χρηματοδότησης, όμως η κακή οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Τοπική Αυτοδιοίκηση, δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας. Το πιθανότερο είναι ότι θα βάλουν τα χρήματα αυτά από την τσέπη τους, ούτως ώστε να μη φανούν αφερέγγυοι στην “Easy Jet”.
Όπως γίνεται αντιληπτό, η εξέλιξη αυτή “μπλοκάρει”, ουσιαστικά, και την προσπάθεια που είχε ξεκινήσει για να αναπτυχθεί συνεργασία και με τη “Ryanair”, που αποτελεί τη δεύτερη εταιρεία χαμηλού κόστους.