“Επίθεση” από κρουαζιερόπλοια θα δεχτεί το Κατάκολο

“Πρωταθλήτρια” στην υποδοχή κρουαζιεροπλοίων θα είναι και το 2011, η περιοχή του Κατακόλου, αφού τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως 403 καράβια θα ελλιμενιστούν εκεί, την ώρα που η Ζάκυνθος δεν θα έχει ούτε το ένα δέκατο αυτού του αριθμού!
Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο του Κατακόλου, ανακοίνωσε το πρόγραμμα των αφίξεων για την επόμενη χρονιά, αποδεικνύοντας ότι παρά την κρίση που επικρατεί, η γειτονική μας περιοχή θα μείνει αλώβητη, μιας και έτσι όπως πάνε τα πράγματα σε λίγο θα “διώχνουν” τα πλοία, γιατί δεν θα έχουν πού να τα βάλουν.
Με βάση τα στοιχεία που υπάρχουν, λοιπόν, οι προγραμματισμένες αφίξεις έχουν ως εξής: 7 τον Ιανουάριο, 5 τον Φεβρουάριο, 12 τον Μάρτιο, 40 τον Απρίλιο, 43 τον Μάϊο, 44 τον Ιούνιο, 47 τον Ιούλιο, 53 τον Αύγουστο, 52 τον Σεπτέμβριο, 58 τον Οκτώβριο, 53 τον Νοέμβριο και 9 τον Δεκέμβριο.
Οι παραπάνω αριθμοί αφορούν μόνο τις προγραμματισμένες αφίξεις, κάτι που σημαίνει ότι αυτές ενδεχομένως να είναι και περισσότερες, λόγω των έκτακτων κρουαζιέρων που γίνονται κάθε χρόνο!
Όπως γίνεται αντιληπτό από τα παραπάνω, τα οφέλη του θαλάσσιου τουρισμού είναι όλον τον χρόνο για το Κατάκολο, αφού δέχεται κρουαζιερόπλοια από τον Ιανουάριο έως και τον Δεκέμβριο.
Ο αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου και υπεύθυνος τουρισμού, Νίκος Τσίπηρας, γνωστοποίησε πως ανήμερα τα Χριστούγεννα θα υπάρχουν δύο κρουαζιερόπλοια στο Κατάκολο και πρόσθεσε πως από τα 3,5 δις ευρώ που δίνει ο θαλάσσιος τουρισμός στις περιοχές της Μεσογείου, η Ζάκυνθος παίρνει ελάχιστα χρήματα, επειδή δεν έχει προβλήτα.
“Βλέποντας κανείς τους αριθμούς που αφορούν το Κατάκολο, τον πιάνει η ψυχή του. Η συγκεκριμένη περιοχή έχει πολλαπλά οφέλη από τον θαλάσσιο τουρισμό, κάτι που δεν συμβαίνει και στη Ζάκυνθο. Παρά τις πιέσεις που έχουν ασκηθεί απ΄ όλους τους παραγωγικούς φορείς του νησιού μας, δυστυχώς δεν υπάρχει καμία ουσιαστική εξέλιξη. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται να επιλυθεί σύντομα το πρόβλημα με την έλλειψη κατάλληλης προβλήτας, συνεπώς θα παραμείνουμε για αρκετά χρόνια… οι “φτωχοί συγγενείς”. Λόγω και της άρσης του καμποτάζ, όλες οι περιοχές της Ελλάδας δέχονται περισσότερα κρουαζιερόπλοια. Όλες εκτός από τη Ζάκυνθο! Διάβαζα, προσφάτως, ότι ο τζίρος στη Μεσόγειο είναι 3,5 δις ευρώ, ετησίως! Το νησί μας παίρνει ελάχιστα χρήματα, επειδή κάποιοι δεν φρόντισαν να φτιάξουν μια προβλήτα της προκοπής” σημείωσε ο κ. Τσίπηρας.
Να προστεθεί πως τον προσεχή Απρίλιο αναμένεται να έρθει στη Ζάκυνθο ο άνθρωπος που έχει αναλάβει τη μελέτη για τα λιμενικά έργα της Ζακύνθου (το θέμα αυτό το χειρίζεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών), ούτως ώστε να συζητήσει με τους τοπικούς φορείς και να δει από κοντά τους χώρους που υπάρχουν.