Νέα “καρφιά” του Γ. Καλούδη στο ΠΑΣΟΚ

Σε κόντρα με τον πολιτικό χώρο από τον οποίο προέρχεται, βρίσκεται ο επικεφαλής της “Επτανησιακής Αναγέννησης” και περιφερειακός σύμβουλος από την 1/1/2011, Γιώργος Καλούδης, ο οποίος είναι φανερά ενοχλημένος από το γεγονός πως η διαγραφή του από το ΠΑΣΟΚ δεν κοινοποιήθηκε πριν από τις εκλογές, αλλά μετά από αυτές.
Ο κ. Καλούδης βρέθηκε το Σαββατοκύριακο στη Ζάκυνθο και είχε επαφές με τα στελέχη του συνδυασμού του, ενώ το μεσημέρι του Σαββάτου παραχώρησε συνέντευξη Τύπου, κατά τη διάρκεια της οποίας ανέφερε ότι έδωσε έναν έντιμο και αξιοπρεπή αγώνα.
“Κατ΄ αρχήν, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες και τα μέλη του συνδυασμού μου, διότι δώσαμε έναν έντιμο και καθαρό αγώνα. Το εκλογικό αποτέλεσμα για μας ήταν πολύ καλό, δεδομένου ότι οι περιφερειακές εκλογές διεξήχθησαν υπό συνθήκες εθνικών εκλογών. Ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, έβαλε διλήμματα στον κόσμο. Τους είπε ότι αν δεν έβγαινε ο Καμίνης και ο Σγουρός, μετά τα Χριστούγεννα θα γινόταν στάση πληρωμών! Μετά από αυτό οι δημόσιοι υπάλληλοι εγκατέλειψαν τον συνδυασμό μας και πήραμε στήριξη μόνο από τους μικρομεσαίους και τους εργαζόμενους. Η “Επτανησιακή Αναγέννηση” ήταν η μεγαλύτερη αντιμνημονιακή δύναμη και συνάμα ο πιο φτωχός συνδυασμός, που έλαβε μέρος στις εκλογές. Εμείς, αναδείξαμε πρώτοι τη μείωση του ΦΠΑ στο 7% στα Ιόνια Νησιά, όπως συμβαίνει στη Μύκονο. Η Κυβέρνηση έκανε την πρώτη υποχώρηση, αφού αποφάσισε να μειώσει τον ΦΠΑ του τουρισμού στο 6,5%. Κρατήσαμε ψηλά την αντιμνημονιακή σημαία, κάτι που δεν έκαναν οι κομματικοί υποψήφιοι. Νομίζω ότι αυτό θα πρέπει να μας το αναγνωρίσουν. Θα εκπροσωπήσουμε με πάθος τα συμφέροντα των κατοίκων των τεσσέρων Νομών μας και θα έχουμε καθαρό επτανησιακό λόγο. Σε ό,τι αφορά τη διαγραφή μου από το ΠΑΣΟΚ, τονίζω πως αυτό το γεγονός αποστόμωσε όλους εκείνους που υποστήριζαν ότι δεν είμαι ανεξάρτητος. Ο αντιπρόεδρος της Κυβερνήσεως, Θεόδωρος Πάγκαλος, υποστήριζε πως είμαι… “παιδί” του ΠΑΣΟΚ και την ίδια ώρα με είχαν διαγράψει! Η πράξη τους δεν ήταν ούτε γενναία, ούτε έντιμη. Κράτησαν τη διαγραφή μου στο συρτάρι και δεν την ανακοίνωσαν μόνο και μόνο για να μην έχουν πρόβλημα στις περιφερειακές εκλογές. Επισημαίνω ότι εμείς δεν διαπραγματευόμαστε την αξιοπρέπειά μας και δεν στηρίξαμε κανέναν υποψήφιο στο δεύτερο γύρο. Εγώ, μάλιστα, ήμουν στη Ρώμη, ούτως ώστε να μην μπορούν να μου καταλογίσουν τίποτα” τόνισε ο κ. Καλούδης.
Εν τω μεταξύ, ο επικεφαλής της “Επτανησιακής Αναγέννησης” επέμεινε στις καταγγελίες του για το… παρακράτος της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (ΕΥΠ), σημειώνοντας ότι τηλεφωνούσαν σε πολιτικά στελέχη και ζητούσαν να μην στηρίξουν τον συνδυασμό του.
“Είναι γνωστό σε όλους πως η ΕΥΠ ελέγχεται από το κράτος. Είναι επίσης γνωστό, πως γίνονται παρακολουθήσεις τηλεφώνων. Οι πληροφορίες μου, λοιπόν, αναφέρουν ότι τηλεφωνούσαν σε πολιτικά στελέχη και τους ζητούσαν να μην με στηρίξουν. Εξάλλου, κανείς δεν διέψευσε τα όσα δημοσιοποίησα με την επιστολή μου πριν από λίγες ημέρες. Δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου. Μου αρέσει η αλήθεια και αυτή υπηρετώ. Άλλοι, όμως, κινούνται με βρώμικες μεθόδους!” υπογράμμισε ο κ. Καλούδης.
Τέλος, στάθηκε και στα όσα ακούγονται για αίτημα των Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ να καταργηθεί η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και να γίνει μεταφορά της έδρας στην Πάτρα, λέγοντας πως αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα ήταν εγκληματικό, δεδομένου ότι η Ζάκυνθος, η Κεφαλλονιά και η Λευκάδα, θα έχαναν τα πλεονεκτήματα που έχει η νησιωτική πολιτική.

Επιτυχημένη η ημερίδα στην Κέρκυρα
Ο κ. Καλούδης με δηλώσεις του στην ΕΡΖ αναφέρθηκε στη μεγάλη επιτυχία είχε η ημερίδα που οργάνωσε στις προχθές η ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣ, στο Εμπορικό Επιμελητήριο Κέρκυρας με θέμα “Αεροδρόμιο Κέρκυρας: παράκαμψη Αεροδρομίου ή ματαίωση των πτήσεων charters;”.
Η ημερίδα αυτή ήταν η πρώτη από αυτές που έχουν προαναγγελθεί στα πλαίσια των προεκλογικών της υποσχέσεων και δεσμεύσεων. Ήταν παρόντες πολλοί θεσμικοί και πολιτικοί παράγοντες αλλά και πλήθος κόσμου, που όλοι συνειδητοποιούν την σοβαρότητα του ζητήματος. Έλαβαν το λόγο και ανέπτυξαν τις θέσεις τους ο κ. Καλούδης, ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Σπύρος Σπύρου, ο Νομάρχης Κέρκυρας Σ. Πουλημένος, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Γ. Χονδρογιάννης αλλά και πολλοί απλοί πολίτες. Στο σύνολο τους όλοι εξέφρασαν την απογοήτευση τους για τη διαμορφωμένη κατάσταση από κάποιους που επέμεναν να κωφεύουν και τον κίνδυνο υποβάθμισης του αεροδρομίου μας εξαιτίας της παροιμιώδους αδιαφορίας των συναρμοδίων φορέων. Υπήρξαν 25 ολόκληρα χρόνια προειδοποιήσεων της Διεθνούς Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας να μην εφάπτεται ο διάδρομος προσγείωσης – απογείωσης του Αεροδρόμιου της Κέρκυρας με την Εθνική Οδό Κέρκυρας Λευκίμμης διότι δημιουργεί επικινδυνότητα και επιπλέον πριν από 10 περίπου χρόνια μειώθηκε ο διάδρομος προσγείωσης κατά 410 μ. λόγω της ανέγερσης αυθαίρετων κτισμάτων στη νοητή ευθεία του διαδρόμου προσγείωσης. Πλην όμως η εκάστοτε πολιτική ηγεσία, οι βουλευτές Κέρκυρας και οι τοπικές αρχές και η διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Υπηρεσίας δεν ενδιαφέρονταν ή δεν ήθελαν ή δεν κατάφεραν να υλοποιήσουν τη πρόταση Γρηγοριάδη για να κάνουν υπογειοποίηση του δρόμου-εξόδου της πόλης προς το νότο, μία υπόγεια διάβαση στο κόμβο του αεροδρομίου, που θα είχε πολύ μικρότερο κόστος από την επιχειρηθείσα και μηδέποτε αποπερατωθείσα «παράκαμψη» και η οποία θα είχε αποπερατωθεί εδώ και πολλά χρόνια . Έτσι φθάσαμε στο σημείο στις 15 Δεκέμβρη 2010, μετά τον αναμενόμενο έλεγχο του ICAO (Διεθνούς Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας) να κινδυνεύει άμεσα να περιορισθεί ο αεροδιάδρομος απογείωσης κατά 450 μέτρα και να μη μπορούν πλέον να έρχονται στη Κέρκυρα με τουρίστες τα μεσαία αεροπλάνα τα οποία αποτελούν και το 90% των πτήσεων charters.
Μετά από τις παραπάνω διαπιστώσεις κοινή απόφαση – ψήφισμα όλων ήταν : α) να ληφθούν άμεσα μέτρα προστασίας του τουρισμού της Κέρκυρας και της ζωής των πολιτών, β) άμεσα και μέχρι το αργότερο τις 14 Δεκεμβρίου 2010 να κλείσει εκείνο το τμήμα του δρόμου, που προκαλεί τα προβλήματα γ) να αναζητηθούν και να καταλογισθούν οι ευθύνες εκείνων που επιδεικνύοντας εγκληματική αμέλεια, οδήγησαν τα πράγματα στη σημερινή απαράδεκτη κατάσταση αντί να επιλύσουν ένα απλό αλλά κυρίαρχο για τον τουρισμό και τη κερκυραϊκή οικονομία θέμα και δ) να αναζητηθούν οι πόροι εκείνοι που δικαιούται το νησί μας, αφού κάθε χρόνο μόνο από τα έσοδα του αεροδρομίου το κράτος καρπώνεται άνω των 20 εκ. ευρώ, προκειμένου να περατωθούν τα έργα που απαιτούνται ώστε το αεροδρόμιο μας να πληρεί τους διεθνείς κανόνες αεροπλοΐας και να συνδέει με πυκνότητα το νησί μας με την υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και όλον τον κόσμο.