Τελειωτικό χτύπημα για την αγορά η έλλειψη καυσίμων

Ως τελειωτικό χτύπημα για τον τουρισμό χαρακτήρισε την απεργία των ιδιοκτητών βυτιοφόρων και φορτηγών, ο αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου, Νίκος Τσίπηρας, ο οποίος υποστήριξε πως η Κυβέρνηση δεν έκανε σωστούς χειρισμούς, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να έχει δημιουργηθεί ένα χάος στην αγορά.
“Ξέραμε από την αρχή ότι φέτος θα έχουμε μια δύσκολη τουριστική χρονιά. Τον Μάϊο, οι αφίξεις ήταν μειωμένες, ενώ το ίδιο συνέβη και τον Ιούνιο. Ωστόσο, το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου, το οποίο ολοκληρώνεται σε λίγες ώρες, η κατάσταση βελτιώθηκε. Παρόλα αυτά, η απεργία των ιδιοκτητών των φορτηγών δημόσιας χρήσης και των βυτιοφόρων, αποτέλεσε το τελειωτικό χτύπημα για τον τουρισμό. Πάνω που τα πράγματα πήγαιναν καλύτερα, ήρθε αυτή η κινητοποίηση να τα χαλάσει όλα. Η απεργία λαμβάνει χώρα στις παραμονές Αυγούστου, δηλαδή στον μήνα που παραδοσιακά οι Έλληνες κάνουν τις διακοπές τους, έστω κι΄ αν αυτές είναι ολιγοήμερες. Το νησί μας έχει ήδη υποστεί μεγάλο πλήγμα, μιας και αρκετός κόσμος έχει φύγει από τη Ζάκυνθο, λόγω της κατάστασης που δημιουργήθηκε με τα καύσιμα, ενώ υπήρχαν και ακυρώσεις στα ξενοδοχεία. Πολλοί, δε, δεν μπορούν να επιστρέψουν στα σπίτια τους, επειδή δεν έχουν βενζίνη. Θεωρώ ότι είναι αδιανόητο να συμβαίνει κάτι τέτοιο στην αιχμή της τουριστικής περιόδου. Η Κυβέρνηση έπρεπε να είχε χειριστεί διαφορετικά το συγκεκριμένο θέμα. Συμφωνώ με την επιστράτευση των φορτηγών και των βυτιοφόρων, δεδομένου ότι εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Προσθέτω, όμως, πως η Κυβέρνηση έπρεπε να καταθέσει το Νομοσχέδιο τον Σεπτέμβριο, και όχι τώρα. Το μόνο που κατάφερε ήταν να αναστατώσει την αγορά. Παράλληλα, διαφωνώ με τον εκβιασμό που κάνει η μια κοινωνική ομάδα σε μια άλλη. Οι συνδικαλιστές είναι απαραίτητο να διαμαρτύρονται, χωρίς να στρέφουν την κοινωνία εναντίον τους” τόνισε ο κ. Τσίπηρας.
Εν τω μεταξύ, ο ίδιος αναφέρθηκε και στις προσπάθειες του Επιμελητηρίου για την προβολή της Ζακύνθου.
“Υπήρξε συμφωνία με τα περιοδικά “”Icons” και “Voyager”, προκειμένου να διαφημιστεί η Ζάκυνθος. Ήδη, έχει γίνει το πρώτο δημοσίευμα, ενώ στις αρχές Αυγούστου θα γίνει και το δεύτερο. Έχουμε αντιληφθεί την ανάγκη για την προβολή της Ζακύνθου και κάνουμε ό,τι μπορούμε, ούτως ώστε να διαμορφωθούν οι απαραίτητες συνθήκες για να έρθει κόσμος στο νησί μας. Δυστυχώς, όμως, δεν υπάρχει ένα κεντρικό όργανο, που θα αναλάβει την προβολή της Ζακύνθου. Στο πρόσφατο παρελθόν, είχαν γίνει συζητήσεις για να δημιουργηθεί ένας Οργανισμός Τουρισμού, όμως το θέμα αυτό δεν προχώρησε. Κάθε φορέας κάνει αποσπασματικές κινήσεις, με συνέπεια τα αποτελέσματα να μην είναι τα καλύτερα δυνατά. Με τον “Καλλικράτη”, ίσως να καταφέρουμε να φτιάξουμε αυτό το Όργανο, όμως απαιτείται συνεργασία και συνεννόηση” υποστήριξε ο αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου.